Hop til indhold
SexGuiden

Indsamling til fællesskabet

Recommended Posts

Daw Gutter (og gutinder) 

Jeg har haft fornøjelsen af nogle gode besøg på baggrund af anmeldelser her på siden (TAK!) , men men men... jeg har dælme også gået skuffet fra et besøg eller to grundet virkeligheden ikke var matchende med billederne. 

Jeg savner flere "advarsler", men også flere af de gode anmeldelser, så de rigtige piger får den velfortjente opmærksomhed. 

Jeg vil derfor høre om følgende kunne have en interesse for fællesskabets skyld. Vi laver en fælles indsamling og afhængig af puljens størrelse, får nogle udvalgte medlemmer betalt/tilskud til en 30 min standardpakke med en udvalgt pige. Ekstra ydelser må være for egen regning. 

Dårlige oplevelser giver 100 pct. af betalingen retur, som betales af fælleskassen. 

En middel oplevelse giver 50 pct. af betalingen retur, som betales af fælleskassen. 

En god/fantastisk oplevelse giver ingen penge retur, tilgængelige har man fået en på opleveren. 

I alle 3 tilfælde skal medlemmet lave en anmeldelse af sit besøg senest dagen efter (samme dag vil være at foretrække) 

Lad mig endelig vide, hvad I tænker - også hvis jeg er helt ude på dybt vand med dette koncept. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er sikker på at du har gode intentioner, men din tanke vil med stor sandsynlighed ikke fungere i praksis, så ja du er ude på dybt vand(for at bruge dine egne ord).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm,du har kun lavet dette ene opslag. Et sted du kunne starte var at du selv begyndte at skrive anmeldelser og dem er egentlig er en advarsel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Hm,du har kun lavet dette ene opslag. Et sted du kunne starte var at du selv begyndte at skrive anmeldelser og dem er egentlig er en advarsel 

Jeg er helt enige, hvorfor jeg også er i gang med de oplevelser jeg har haft. 

 

Første indlæg med Nadia er lavet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er sikker på at du har gode intentioner, men din tanke vil med stor sandsynlighed ikke fungere i praksis, så ja du er ude på dybt vand(for at bruge dine egne ord).

 

Super - altid rart med input

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
SexGuiden skrev, for 3 timer siden:

Daw Gutter (og gutinder) 

Jeg har haft fornøjelsen af nogle gode besøg på baggrund af anmeldelser her på siden (TAK!) , men men men... jeg har dælme også gået skuffet fra et besøg eller to grundet virkeligheden ikke var matchende med billederne. 

Jeg savner flere "advarsler", men også flere af de gode anmeldelser, så de rigtige piger får den velfortjente opmærksomhed. 

Jeg vil derfor høre om følgende kunne have en interesse for fællesskabets skyld. Vi laver en fælles indsamling og afhængig af puljens størrelse, får nogle udvalgte medlemmer betalt/tilskud til en 30 min standardpakke med en udvalgt pige. Ekstra ydelser må være for egen regning. 

Dårlige oplevelser giver 100 pct. af betalingen retur, som betales af fælleskassen. 

En middel oplevelse giver 50 pct. af betalingen retur, som betales af fælleskassen. 

En god/fantastisk oplevelse giver ingen penge retur, tilgængelige har man fået en på opleveren. 

I alle 3 tilfælde skal medlemmet lave en anmeldelse af sit besøg senest dagen efter (samme dag vil være at foretrække) 

Lad mig endelig vide, hvad I tænker - også hvis jeg er helt ude på dybt vand med dette koncept. 

vil du have mit nr til min mobil pay, har haft en håndfuld dårlig oplevelser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexGuiden skrev, for 5 timer siden:

Daw Gutter (og gutinder) 

Jeg har haft fornøjelsen af nogle gode besøg på baggrund af anmeldelser her på siden (TAK!) , men men men... jeg har dælme også gået skuffet fra et besøg eller to grundet virkeligheden ikke var matchende med billederne. 

Jeg savner flere "advarsler", men også flere af de gode anmeldelser, så de rigtige piger får den velfortjente opmærksomhed. 

Jeg vil derfor høre om følgende kunne have en interesse for fællesskabets skyld. Vi laver en fælles indsamling og afhængig af puljens størrelse, får nogle udvalgte medlemmer betalt/tilskud til en 30 min standardpakke med en udvalgt pige. Ekstra ydelser må være for egen regning. 

Dårlige oplevelser giver 100 pct. af betalingen retur, som betales af fælleskassen. 

En middel oplevelse giver 50 pct. af betalingen retur, som betales af fælleskassen. 

En god/fantastisk oplevelse giver ingen penge retur, tilgængelige har man fået en på opleveren. 

I alle 3 tilfælde skal medlemmet lave en anmeldelse af sit besøg senest dagen efter (samme dag vil være at foretrække) 

Lad mig endelig vide, hvad I tænker - også hvis jeg er helt ude på dybt vand med dette koncept. 

Skal jeg søge tilskud til et dårligt knald?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SexGuiden skrev, for 9 timer siden:

Cool nok gutter... 

Tror jeg har forstået jeres budskab. Pisse ærgerligt, synes jeg. 

Hvis du selv mener det er en god idé, skal du ikke lade dig stoppe. Jeg går ud fra at det skulle være frivilligt at deltage, så de modvillige kan jo bare lade være med at deltage, og de der mener det er en god idé, kan så deltage. 

Mener du selv det er en god idé, er det op til dig at gøre et attraktivt at deltage. Lad nu være med at sige det er "pisse ærgerligt", at andre ikke arrangerer dit ønske. Gør det selv, og se hvordan det går. Så kan du jo senere se, om det er "pisse ærgerligt", men du kan ikke konkludere ret meget ud fra de 10-12 første kommentarer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er lidt problemer med den ide, som jeg ser det. Den ligger op til, at det bedst kan betale sig at komme med middel eller dårlige anmeldelser, derfor vil anmeldelserne ikke rigtig kunne bruges til så meget, og det ville også være unfair overfor GP'erne, hvis en anmelder bliver bedst betalt for en dårlig anmeldelse...

I øvrigt, får jeg stadig en dårlig smag i munden, selv efter så mange år på EG, når vi bruger ordet "anmeldelse" af et menneske. Måske det snart er på tide at forum som eksempelvis: "Anmeldelser af piger på Fyn..." ændres til "Oplevelser med piger på Fyn..." - eller noget andet i den dur...

Nå ja, den sidste kommentar var vel nok et sidespring... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

En løsning på udfordringer med at mange oplever at få samme skuffende oplevelse, er vel også at alle brugere herinde bliver væsentlig bedre til at skrive om deres oplevelser med pigerne. 
 

Synes det er lidt skuffende nogle gange, når vi med overvejende sandsynlighed godt kan lægge til grund, at alle pigerne har en del kunder - også eroguide kunder - så er det altså et mærkværdig lav antal oplevelser der er berettet om herinde. 
 

Det må kunne gøres bedre! 
 

Men fin nytænkning i øvrigt @SexGuiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...