Hop til indhold
MrLovaLova

Nathali - Viby

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/303758

 

Besøgte Nathali i går aftes, jeg havde ikke de vildeste forventninger, men hold da op en sød og fræk pige. Hendes service, især de orale er simpelthen fantastisk.

Selve sexen var det jeg nærmest vil betegne som GFE, virkelig perfekt, og havde virkelig følelsen af at jeg fik noget specielt. Efterfølgende masser af tid til smalltalk og hygge. Jeg kunne sagtens have brugt timer i hendes selskab.

Kommer jeg igen? 100%. Billederne er yderst vellignede, hun ser dog en del bedre ud i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i går, og jeg havde en virkelig god oplevelse. Hun for en til at slappe og så syntes jeg hun er hot, og hun ser bedre ud end hendes billeder på annocelight. Gik derfra med et stort smil på læberne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel
MrLovaLova skrev, den 20.9.2020 at 11:07:

https://annoncelight.dk/showad/303758

 

Besøgte Nathali i går aftes, jeg havde ikke de vildeste forventninger, men hold da op en sød og fræk pige. Hendes service, især de orale er simpelthen fantastisk.

Selve sexen var det jeg nærmest vil betegne som GFE, virkelig perfekt, og havde virkelig følelsen af at jeg fik noget specielt. Efterfølgende masser af tid til smalltalk og hygge. Jeg kunne sagtens have brugt timer i hendes selskab.

Kommer jeg igen? 100%. Billederne er yderst vellignede, hun ser dog en del bedre ud i virkeligheden.

Taler vi kendt adresse nær centeret, opgang med 4 lejligheder ? Profilen må da være noget underspillet -din anmeldelse har i den grad fanget min interesse....:o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SchnitzelGebitzel skrev, for 1 time siden:

Taler vi kendt adresse nær centeret, opgang med 4 lejligheder ? Profilen må da være noget underspillet -din anmeldelse har i den grad fanget min interesse....:o)

Ja det er dét sted. Og ja du har fuldstændig ret i at profilen er temmelig underspillet, derfor tror jeg også oplevelsen ved mig blev så særdeles god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 20.9.2020 at 11:07:

https://annoncelight.dk/showad/303758

 

Besøgte Nathali i går aftes, jeg havde ikke de vildeste forventninger, men hold da op en sød og fræk pige. Hendes service, især de orale er simpelthen fantastisk.

Selve sexen var det jeg nærmest vil betegne som GFE, virkelig perfekt, og havde virkelig følelsen af at jeg fik noget specielt. Efterfølgende masser af tid til smalltalk og hygge. Jeg kunne sagtens have brugt timer i hendes selskab.

Kommer jeg igen? 100%. Billederne er yderst vellignede, hun ser dog en del bedre ud i virkeligheden.

Jeg kan ikke se nogen billeder??????????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter0419 skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan ikke se nogen billeder??????????

I annoncen klikker du på profil avner youme2 - så er der billeder. 

Profilen er opdateret i dag - annoncen er ikke. 

Redigeret af mrboobsnow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...