Hop til indhold
James2020

Pikslikker i Vejle - godt blow

Recommended Posts

Da jeg for nylig kom forbi Vejle besluttede jeg mig for at besøge “pik-slikkeren” https://annoncelight.dk/showad/297808

Jeg har ikke læst anbefalinger af hende, så det var et lille sats - men for pokker det var godt. Jeg bestilte megafransk til 500, og det var alle pengene værd, synes jeg.

Hun skriver i sin annonce, at hun er Jyllands bedste pikslikker, om hun har, ret ved jeg ikke, men jeg har i hvert fald ikke fået et bedre blow i Jylland (eller i resten af DK for den sags skyld). 

Man skal lige trække lidt fra i hendes beskrivelse af sig selv, men det var som sådan ikke noget, der trak ned i den samlede oplevelse - så en klar anbefaling herfra.

Sted: 6-7

Pige (kvinde): 6

Blow: 10

Redigeret af James2020

Del dette indlæg


Link til indlæg
James2020 skrev, for 5 timer siden:

Da jeg for nylig kom forbi Vejle besluttede jeg mig for at besøge “pik-slikkeren” https://annoncelight.dk/showad/297808

Jeg har ikke læst anbefalinger af hende, så det var et lille sats - men for pokker det var godt. Jeg bestilte megafransk til 500, og det var alle pengene værd, synes jeg.

Hun skriver i sin annonce, at hun er Jyllands bedste pikslikker, om hun har, ret ved jeg ikke, men jeg har i hvert fald ikke fået et bedre blow i Jylland (eller i resten af DK for den sags skyld). 

Man skal lige trække lidt fra i hendes beskrivelse af sig selv, men det var som sådan ikke noget, der trak ned i den samlede oplevelse - så en klar anbefaling herfra.

Sted: 6-7

Pige (kvinde): 6

Blow: 10

Hvordan er udseendet? Du giver hende et 6 tal hvilket måske ikke er så højt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 38 minutter siden:

Hvordan er udseendet? Du giver hende et 6 tal hvilket måske ikke er så højt ;)

 

6 er måske også lidt lavt sat - hun var måske 7, men så heller ikke mere. Jeg skyder hende til at være ca. 50 år. Hun har lidt på sidebenene, men er på ingen måde grim. Hun er lidt som den gennemsnitlige nabokone med to efterhånden voksne børn. 

Men som sagt synes jeg ikke, det havde nogen betydning, forbi hun bare kunne sit kram. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
scooter skrev, for 11 timer siden:

Har været der kommer ikke igen dårligt blow og en dame noget over 60

Det gør jeg bestemt heller ikke!

Jeg har tidligere besøgt hende og hun ligger på top et over dårlige oplevelser!

Hun er +60 år, vægten skal der nok lægges 20 kg til og hun har de længst hænge patter og totalt umotiveret,  når hun har pengene så gælder det bare om at få en ud af døren så hurtigt som muligt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...