Hop til indhold
Claesen

Lidt musikalsk er jeg

Recommended Posts

Titlen kunne også være bare fordi :D

Mel. En go Fidus 

Her sidder jeg og rusker i mit lem, min dame sir at jeg har været slem, hun rækker mig en rulle som er tom hvad fanden skal jeg gøre med mit cum. 

Jeg mødte hendes veninde der var hot og tænkte shit det ku jeg godt, men damen hun var temlig vaks sgu godt vi ikke har en hække saks. 

Jeg troede at det sagtens li ku gå og og mine boller de var temmelig blå veninden hun var klar på max men kællingen hun var der straks 

 

Find selv på flere vers, eller bidrag med andet humor :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Claesen

Du, er da rigtig slem når du sådan rusker dit lem. Mon ikke, hun rækker dig en tom rulle. For hun vil da pule. Så kan du da selv regne ud, nu, hvor du puler hende så, bliver du tom for cum. Det er da ren win win. Både for dig og hin.

Hende veninden der er hot, hedder hun Dot? Og ja du er slem som du, kan tænke din dame må have, dig i lænke.Så, kan damen rykke dig. Mens veninden siger ihh bare det, var mig. 

Du kunne ikke gå. Fordi din røv er blevet blå. Så kan, du tænke på smerte, og give dit hjerte til din dame. Ja kan ikke låne dig en saks, men, hvad med en fax?

Ja det er ikke et vers. For synes du er lidt pervers :D Du tænker for meget på sex din dame må være en heks :P:rolleyes: Hygge til dig med dit lem. Det er også dejligt nemt. 

God dag :)

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej KK 

Ja så slem bliver jeg altid, når jeg i længere tid har været i akut sex mangel så kort slutter det i begge hoveder på mig :D

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Super med en ny udgave/fortolkning af Bent Werther's " Danske "undersættelse" afJohnny Cash og hans legendariske San Quentin :)

Tak :)

Glæder mig til de næste vers ;)

 

 

 

Redigeret af mature man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mel hodja fra pjort. 

Hodja fra pjort, ugens rapport, kommer med klatten men skyder den bort. 

Udover pigen fra syd og mod nord, ned til hvor "græsset" gror der kan ske mer end man tror :D

Okay måske jeg bare skal gå i seng nu.. Andre kreative er velkommen til at fortsætte visen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...