Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg undrer mig, hvorfor jo for en time siden blev der postet en anmeldelse af hende her 

https://annoncelight.dk/showad/290754
 

https://annoncelight.dk/showad/303751

Intet som i intet af hvad der er skrevet i dén  anmeldelse kan jeg genkende.

jeg havde bestilt (to dage i forvejen) en tid til i formiddag, den blev bekræftiget af hende, jeg spurgte af høfligheds årsager om jeg skulle kontakte inden jeg var der, og fik et OK.

Så langt så godt dagen oprinder, jeg sender en besked 10 minutter inden jeg ankommer, intet svar.

Jeg sender en besked om at nu er jeg ankommet, intet svar.

5 minutter efter stadig uden svar beslutter jeg mig for at køre fra stedet og videre i dagens program, efter en time modtager jeg en sms fra hende “Sorry I forgot” her tænker den opmærksomme læser sikkert “glem hende og kom videre”.

Dum som jeg var så skriver jeg tilbage til hende og summarum er at hun skriver at hun er klar om 30 minutter, dér træder jeg i fælden og skriver at det er ok med mig.

Oprindeligt havde jeg bestilt 45 minutter uden nogle af hendes ekstra ydelser, og det skal siges at jeg havde virkeligt set frem til hende her.

Hvorom alting er så ankommer jeg til gudernes hal Valhalla, og bliver mødt at en køn kvinde (ganske vist) og fra begyndelsen virker det ikke som at det er  hende jeg har kommunikeret med, for flere gange på vej ind til værelset skal hun have bekræftiget hvad seancen går ud på.

Vi får tøjet at og hun spørger om jeg vil have en let massage, siger ja og lægger mig på sengen (inthe nude)  derefter lægger hun et håndklæde over min midterregion, hvorpå hun finder en beholder med en oliesubstans og giver den 3 tryk ud over min ryg og begynder at gnide rundt på ryggen, da hun efter et par minutter selv mener at hun er færdig spørger hun om det var godt, nu tænker jeg at de 1000 kr jeg har givet hende skal til at arbejde for mig, så jeg returnerer med “Do you do B2B” og får tilbage “No”

Herfra er mit eneste svar for ikke at ødelægge den smule stemning som er at sige ja det var en dejlig massage/ fordeling at en oliesubstans på min ryg.

Nu skal vi så til dét jeg kom for (baseret på flere fantastiske anmeldelser herinde) selve sex delen.

Igen spørger hun hvad vil du, jeg siger kan vi starte med en 69er, hun får placeret sig så dét kan lade sig gøre og jeg giver dén alt hvad jeg har, i håbet om at tænde lidt op under hende, men uanset det faktum at jeg med tungen gennemgår hele alfabetet og diverse skrifter fra min søndagsskole undervisning, så kommer der ingen positiv respons fra hende hverken i form af lyde eller fugtighed i det berørte område.

Efter hvad der forekommer mig et stykke tid i denne position hvor hun i den sidste trediedel helt holder op med at udføre hendes del af en 69er, så kommer det fra hende “ are you ready for sex” her skulle jeg have gået, men jeg siger ja og får hældt hvad der svarer til en DL glide creme på sjoveren og det bekræftiger mig i min mistanke, hun kunne sku ikke lide den 69er, hun hopper lidt op og ned og jeg kan mærke på situationen at nu skal det her have en ende så siger jeg doggystyle og hun accepterer og vi gør det færdigt dér.

Da det hele er overstået kigger jeg på uret og kan se at der er gået 20 minutter og hun virker som et rådyr fanget i lyset fra et par forlygter, så der er absolut ingen grund til at indlede noget der skulle minde om 2 omgang.

For at være helt ærlig så skulle jeg have ignoreret hendes sms som kom en time efter aftalt tid og have sparet de 1000kr.

Helt ærligt så er hun en køn kvinde og ja hun har et par fantastiske bryster, men ALT andet mangler.

I bagklogskabens klare lys så virker hun som en der har lyst til at lave det hun gør, og bare bliver flyttet rundt af nogle andre.

Kommer jeg igen, aldrig i livet. 

Redigeret af Max Power

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Tak for anmeldelsen. Har selv spekuleret på at besøge hende i Aalborg, men da hun er svær at kommunikere med i telefonen, så har jeg sprunget over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op det var en helt anden oplevelse jeg havde. I tirsdags jeg fik godt nok heller ikke svar da jeg skrev så jeg ringede i stedet og så var der gevinst. Øv beklager hvis min anmeldelse gjorde at du spildte dine penge. Hun må have haft en Extrem dårlig dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fonøjeren skrev, for 10 minutter siden:

Hold da op det var en helt anden oplevelse jeg havde. I tirsdags jeg fik godt nok heller ikke svar da jeg skrev så jeg ringede i stedet og så var der gevinst. Øv beklager hvis min anmeldelse gjorde at du spildte dine penge. Hun må have haft en Extrem dårlig dag. 

Bare rolig, det var ikke din anmeldelse som fik mig til at besøge hende :wink: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/303751
 

Så prøver hun eller hendes pimp til igen...

hvis du er til en ganske udemærket krop uden den mindste smule indlevelse og samspil så book hende endelig.

Magen til intetsigende uengageret og ligegyldig insats burde ikke resultere i et ophold i dk.

Redigeret af Max Power

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JanK

Det er altså lidt sjovt at de samme billeder er både med og uden maskering af ansigtet. Hvad er ideen mon ved det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JanK skrev, for 5 timer siden:

Det er altså lidt sjovt at de samme billeder er både med og uden maskering af ansigtet. Hvad er ideen mon ved det?

Ja jeg undrede mig også, men hvis hun er lige så intelligent som hun er god i sengen så er det lige pludselig meget logisk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...