Hop til indhold
Lemannkasper

Fisting hos thai

Recommended Posts

Hej brødre

Måske er det et langskud, men jeg har en fantasi som må prøves. Er der nogle bud på en thai (i Jylland) hvor massagen kunne føre over til en omgang anal fisting? Jeg har ringet til et par men ikke fået et direkte klart svar der om ja eller nej. 
Jeg er first timer så tænker en thai har en lille hånd til en god førstegang oplevelse. 
gode bud modtages!

tak ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Lemannkasper skrev, 1 time siden:

Hej brødre

Måske er det et langskud, men jeg har en fantasi som må prøves. Er der nogle bud på en thai (i Jylland) hvor massagen kunne føre over til en omgang anal fisting? Jeg har ringet til et par men ikke fået et direkte klart svar der om ja eller nej. 
Jeg er first timer så tænker en thai har en lille hånd til en god førstegang oplevelse. 
gode bud modtages!

tak ;)

Hvis du er til den slags, og gerne vil køre efter det, så ved jeg at Malai, der tidligere regerede fra Voerbjergvej i Nørresundby også var god til den slags. Desuden også slavesammenføring, hvis du vil prøve skridtet videre. Har aldrig prøvet sammenføringen. Ikke alle fantasier har godt af, at blive prøvet af.

Hun hører til nu i Aalborg

https://annoncelight.dk/showad/269605

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keld-drengen skrev, for 5 timer siden:

Det kan du få ved hende her, og hun er efter min mening noget af det sødeste og dejligste frække lille pigebarn.

https://annoncelight.dk/showad/287370

Tak Keld!! Hun ser sku godt ud. Kan se der også er noget legetøj ind over. Måske hun skulle prøves. Havde tænkt på at spørge Gip ved PP. Men ved ikke om hun gør sådan noget?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 5 timer siden:

Hvis du er til den slags, og gerne vil køre efter det, så ved jeg at Malai, der tidligere regerede fra Voerbjergvej i Nørresundby også var god til den slags. Desuden også slavesammenføring, hvis du vil prøve skridtet videre. Har aldrig prøvet sammenføringen. Ikke alle fantasier har godt af, at blive prøvet af.

Hun hører til nu i Aalborg

https://annoncelight.dk/showad/269605

Det lyder sku også spændende! Sammenføring?! Hvad er det mon? 
hun lyder prof ud fra annoncen! Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Lemannkasper skrev, for 1 minut siden:

Det lyder sku også spændende! Sammenføring?! Hvad er det mon? 
hun lyder prof ud fra annoncen! Tak!

Hun er i et nyt sted nu, en del mindre, så ved ikke hvad hun tilbyder nu. Sammenføring er når en dominant kvinde har to underdanige mænd på besøg eller flere, og får dem til at udføre visse seksuelle ting på hinanden. slikke hinandens pikke. Bolle hinanden i røven.

Kom bare til at tænke på, at jeg har hørt hun gjorde det tidligere i hvert fald.

Det er ikke noget jeg har lyst til at prøvet hos hende. Danske Silvia (nu tidligere dansk blond Glædespige) var ved at overtale mig til det, men holdt op omkring den tid, så blev aldrig noget jeg prøvede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keld-drengen skrev, for 15 timer siden:

Det kan du få ved hende her, og hun er efter min mening noget af det sødeste og dejligste frække lille pigebarn.

https://annoncelight.dk/showad/287370

hej  Keld

er du  nu sikker p å  det er den thai pige ? jeg tror ikke hun tilbyder frække sex fantasier kun alm lækker massage ? har nemlig været i den  butik som de thai piger kalder det vi vil kalde det en massage klinik og så dominans det har jeg aldrig stødt på ved en Thai men maske man skulle prøve at besøge det sted igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 20 timer siden:

Hvis du er til den slags, og gerne vil køre efter det, så ved jeg at Malai, der tidligere regerede fra Voerbjergvej i Nørresundby også var god til den slags. Desuden også slavesammenføring, hvis du vil prøve skridtet videre. Har aldrig prøvet sammenføringen. Ikke alle fantasier har godt af, at blive prøvet af.

Hun hører til nu i Aalborg

https://annoncelight.dk/showad/269605

Hun giver også en uforglemmelig god massage, har dog ikke prøvet at blive fistet af hende, men hun kan godt lide at kæle anus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 9 timer siden:

hej  Keld

er du  nu sikker p å  det er den thai pige ? jeg tror ikke hun tilbyder frække sex fantasier kun alm lækker massage ? har nemlig været i den  butik som de thai piger kalder det vi vil kalde det en massage klinik og så dominans det har jeg aldrig stødt på ved en Thai men maske man skulle prøve at besøge det sted igen

Jeg er helt sikker på det er hende, jeg besøger hende 3-4 gange pr mdr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemannkasper skrev, for 18 timer siden:

Tak Keld!! Hun ser sku godt ud. Kan se der også er noget legetøj ind over. Måske hun skulle prøves. Havde tænkt på at spørge Gip ved PP. Men ved ikke om hun gør sådan noget?!

Hun har alverdens fine sager hun kan tage på og give dig en ordenlig tur med og ved også hun kan “ordne dig med hele hendes hånd” det kan du finde anmeldelser på herinde også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keld-drengen skrev, for 5 minutter siden:

Hun har alverdens fine sager hun kan tage på og give dig en ordenlig tur med og ved også hun kan “ordne dig med hele hendes hånd” det kan du finde anmeldelser på herinde også

Her er anmeldelsen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, den 17.9.2020 at 22:19:

Hun er i et nyt sted nu, en del mindre, så ved ikke hvad hun tilbyder nu.

Hvor er hun henne nu. Har søgt efter Malai. Send gerne PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, den 17.9.2020 at 17:05:

Hvis du er til den slags, og gerne vil køre efter det, så ved jeg at Malai, der tidligere regerede fra Voerbjergvej i Nørresundby også var god til den slags. Desuden også slavesammenføring, hvis du vil prøve skridtet videre. Har aldrig prøvet sammenføringen. Ikke alle fantasier har godt af, at blive prøvet af.

Hun hører til nu i Aalborg

https://annoncelight.dk/showad/269605

Jeg kan ikke komme i kontakt med Malai på det tlf nr som opgives på på annoncen. 
Nogen som kan hjælpe?

Er der stadig massage på adressen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FAT skrev, for 48 minutter siden:

Jeg kan ikke komme i kontakt med Malai på det tlf nr som opgives på på annoncen. 
Nogen som kan hjælpe?

Er der stadig massage på adressen?

Nummeret i annoncen er det nummer jeg har på hende, dog længe siden jeg har været forbi. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et lavpraktisk spørgsmål men, hvad gør de egentlig med neglene?
Hende der linkes til i tråden har negle der er 1-2 cm'er lange, det er måske ikke det fedeste at få stukket op i røven? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...