Hop til indhold

Recommended Posts

Advarsel skrev, for 1 time siden:

Ja til begge dele. Jeg måtte bruge tid på at forhandle mig ud af FP.

Ok , hvad tager de for FP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor direkte forhandle ud af FP ? Var de afskyvækkende ? Eller manglede du blot lyst den dag ?

Jeg havde ikke lyst. Som regel er mit ønske at være ret passiv modtager, når jeg går.til thai - derfor er det meget sjældent jeg kan lokkes til fp. I det konkrete tilfælde ville den massør have sværere ved at lokke mig end visse andre ville, fordi hun ikke var "min type", men hun virkede ellers som en der ville være god til det. Hun tog alle mine afvisninger pænt, og den HJ-afslutning jeg fik var i den absolut godkendte ende. Nogle gange kan de mersalgs-ivrige godt levere ret dårligt på HJ, når jeg har afvist dyrere ydelser, men ikke her.

Af samme grund kan jeg ikke svare på spørgsmålet, @pdrhan - måske sagde hun det, men jeg hørte ikke interesseret efter. Jeg tror dog jeg ville huske det, hvis priserne havde afveget fra det generelle niveau på markedet.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er 300 for et dejligt HJ ikke den pris der tages fleste steder?

Ok deres pris for olie massage er 500, så er jeg mere med på at + 300 så løber det lidt op.

Ja sommetider har vi drenge jo ikke selv fat i den lange ende :D når vi er pirret godt igennem.

 

Redigeret af KnudSan
Mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...