Hop til indhold
Guest Hubbleman

Spørgsmål omkring fremsøgning af mænd til event.

Recommended Posts

Gæst

Heysan.
Jeg har tidligere lavet nogle mini events, med nogle piger jeg kender, men hver gang har jeg søgt fyrene dertil via scor, hvilket som regel er lidt besværligt.
Jeg har ikke særlig meget erfaring med dette site endnu - men tænker jeg vil prøve her - mit spørgsmål er rettet til dem der har erfaring med at finde fyre her - om det plejer at gå godt? Seriøsitet og stabilitet ikke mindst? 

Det Jeg kommer til at søge til, er et frækt setup med en veninde, som gerne vil prøve flere fyre. Det er et setup som enten kommer til at ske på joys i Århus, eller et hotel. 
Der vil være noget dominans over det, mellem pigen og Jeg, hvor fyrene skal komme løbende i løbet af aftenen, og deltage, og egentlig kan tage afsted igen, når de er færdige. 
Jeg forventer at lave aftale med 4-6 mænd. 

Men, mændende skal være slanke, velsoignerede, dufte godt, hvis muligt - gerne atletiske/trænede. (Er der nogle særlige flotte fyre imellem, vil de få en særrolle ;) ) JEg kommer til at skulle se et billede af krop (ikke ansigt) inden accept af fyren. 

Der vil blive lagt et billede op af pigen, når eventet bliver planlagt - men hun er blond, midt i tyverne - slank og pæn - skuffer ikke! 

Hvordan er mulighederne for at få opfyldt kriterierne her på EG? Kom gerne med input.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Scor bliver altid noget fnidder og ret meget arbejde for få resultater.  Jeg kunne forestille mig at EG var lidt bedre end scor. Selv startede jeg faktisk med gb mod betaling fordi folk var mere mødestabile, når de skulle give lidt (så ironisk), men det er jo så nok ikke tilfældet hvis I holder det på Joys. Hvis der ikke er penge involveret, tror jeg måske, at det er hip som hap, om det er her eller scor, men vil alligevel sige at EG nok har lidt større chancer. 

Men ligegyldigt hvor, ville jeg anbefale at invitere dobbelt så mange som I regner med at skulle bruge, der er bare et enormt frafald til den slags events. 

Og så vil jeg sige, at dem som forstår at lave en simpel aftale, har I bedre chancer med end dem som skriver stolpe op og stolpe ned. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Nannas Hjørne: Jeg har netop altid oplevet ret meget "bøvl" når jeg har brugt scor - Det er også derfor jeg tænker jeg lige vil vurdere på EG, som et alternativ. 
Og i forhold til antallet, så er jeg enig i dine betragtninger. Når jeg har lavet noget simpelt, "kom og vær med-agtigt", så er det ikke helt forkert at skulle invitere det dobbelte af det man forventer skal deltage.

Er der den mindste kompleksitet i setuppet, er det endnu værre, og jeg har lidt for vane, at ville noget helt bestemt med mine setups, og den pige det handler om - det er trods alt hendes fantasi der skal udleves - og mig der har til opgave at sikre at det sker - det betyder at Jeg kommer til at stille ret høje krav til deltagerne og til kontekst - hvilket tit er problematisk. 
På et tidspunkt lavede jeg et særligt dominanssetop på joys - jeg havde inviteret femten fyre - der var fire der reelt var klar, da de endelig stod der!



 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubbleman skrev, for 11 minutter siden:

@Nannas Hjørne: Jeg har netop altid oplevet ret meget "bøvl" når jeg har brugt scor - Det er også derfor jeg tænker jeg lige vil vurdere på EG, som et alternativ. 
Og i forhold til antallet, så er jeg enig i dine betragtninger. Når jeg har lavet noget simpelt, "kom og vær med-agtigt", så er det ikke helt forkert at skulle invitere det dobbelte af det man forventer skal deltage.

Er der den mindste kompleksitet i setuppet, er det endnu værre, og jeg har lidt for vane, at ville noget helt bestemt med mine setups, og den pige det handler om - det er trods alt hendes fantasi der skal udleves - og mig der har til opgave at sikre at det sker - det betyder at Jeg kommer til at stille ret høje krav til deltagerne og til kontekst - hvilket tit er problematisk. 
På et tidspunkt lavede jeg et særligt dominanssetop på joys - jeg havde inviteret femten fyre - der var fire der reelt var klar, da de endelig stod der!



 

Jeg lavede engang et gb setup, ved blot at få det på forsiden af CitySwingers, uden tilmelding eller noget, fremmødet var 15 kampklare mænd, bedre end man kan gøre ved forudgående samtaler.... Altså en fordel at holde det åbent for det spontane tænker jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Hubbleman skrev, for 24 minutter siden:

@Nannas Hjørne: Jeg har netop altid oplevet ret meget "bøvl" når jeg har brugt scor - Det er også derfor jeg tænker jeg lige vil vurdere på EG, som et alternativ. 
Og i forhold til antallet, så er jeg enig i dine betragtninger. Når jeg har lavet noget simpelt, "kom og vær med-agtigt", så er det ikke helt forkert at skulle invitere det dobbelte af det man forventer skal deltage.

Er der den mindste kompleksitet i setuppet, er det endnu værre, og jeg har lidt for vane, at ville noget helt bestemt med mine setups, og den pige det handler om - det er trods alt hendes fantasi der skal udleves - og mig der har til opgave at sikre at det sker - det betyder at Jeg kommer til at stille ret høje krav til deltagerne og til kontekst - hvilket tit er problematisk. 
På et tidspunkt lavede jeg et særligt dominanssetop på joys - jeg havde inviteret femten fyre - der var fire der reelt var klar, da de endelig stod der!



 

Hvis man skal gøre noget seriøst med scor vil jeg foreslå noget ligenende (og det kræver vedholdenhed): Lav en loge til dine setups og slå arrangementer op der (og andre steder, hvor du henviser til logen). Hver gang du holder et setup, så få brugernavnene med på de deltagere som dukker op. Derefter laver du en ny loge for verificerede deltagere, inviterer dem som mødte op med i den, og giver dem første prioritet til fremtidige setups. På den måde har du en loge med mænd som du ved kan møde op. På den måde ved du også hvem der ikke dukkede op, og kan bortvise dem fra den originale loge.

Generelt, så vil jeg også foreslå at få bekræftelser inden fra deltagerne. Lav den simple aftale og få de udvalgte til at skrive og bekræfte om morgenen og igen en time eller to inden setuppet, så er der større sandsynlighed for at de spontane der ikke kan planlægge falder fra allerede der, og du har mulighed for at skrive ud og finde et par backups. De skal skrive til dig, ikke den anden vej rundt, og skriver de ikke, betragter du dem som udeblevet. Den præcise adresse giver du først ved sidste bekræftelse. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Globetrotter. skrev, for 6 minutter siden:

Jeg lavede engang et gb setup, ved blot at få det på forsiden af CitySwingers, uden tilmelding eller noget, fremmødet var 15 kampklare mænd, bedre end man kan gøre ved forudgående samtaler.... Altså en fordel at holde det åbent for det spontane tænker jeg

 

Personligt er det også sådan jeg gør, da jeg er ret ukritisk omkring deltagere, fordi det er selve setuppet der tænder mig og ikke de enkelte personer, og der virker det rigtigt godt! 

 ...men det går bare ikke rigtigt hvis der er krav mændene skal leve op til. Eller, det gør det, men så skal man virkelig også være klar på at stå og afvise alle dem der er mødt op som ikke lever op til beskrivelsen. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Globetrotter. skrev, for 7 minutter siden:

Jeg lavede engang et gb setup, ved blot at få det på forsiden af CitySwingers, uden tilmelding eller noget, fremmødet var 15 kampklare mænd, bedre end man kan gøre ved forudgående samtaler.... Altså en fordel at holde det åbent for det spontane tænker jeg

Ja - det er klart en mulighed.. Men bare ikke rigtigt for mig. Jeg bliver nødt til at vide hvem mændende er - og ikke skulle bruge tid på selektion under selve eventen.
Spontanitet er ikke min stærkeste side. Det handler også om, at jeg har en enorm stor ansvarsfølelse overfor den pige der lægger hendes fantasi i mine hænder, jeg bliver nødt til at sikre, at de delelementer hendes fantasi indeholder, opfyldes.. 

Det er også derfor det ikke "bare" er et almindeligt mini-gb.. Der er en "story" i det.. ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 14 minutter siden:

 

Personligt er det også sådan jeg gør, da jeg er ret ukritisk omkring deltagere, fordi det er selve setuppet der tænder mig og ikke de enkelte personer, og der virker det rigtigt godt! 

 ...men det går bare ikke rigtigt hvis der er krav mændene skal leve op til. Eller, det gør det, men så skal man virkelig også være klar på at stå og afvise alle dem der er mødt op som ikke lever op til beskrivelsen. 

Point taken.... Nok egentlig mest til den almene orientering her...

Ja det hjælper ikke Hubbleman - SORRY

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nannas Hjørne skrev, for 13 minutter siden:

Hvis man skal gøre noget seriøst med scor vil jeg foreslå noget ligenende (og det kræver vedholdenhed): Lav en loge til dine setups og slå arrangementer op der (og andre steder, hvor du henviser til logen). Hver gang du holder et setup, så få brugernavnene med på de deltagere som dukker op. Derefter laver du en ny loge for verificerede deltagere, inviterer dem som mødte op med i den, og giver dem første prioritet til fremtidige setups. På den måde har du en loge med mænd som du ved kan møde op. På den måde ved du også hvem der ikke dukkede op, og kan bortvise dem fra den originale loge.

Det er ret præcist hvad Jeg tidligere har gjort - bortset fra det med de verificerede brugere. Jeg fik istedet deres mails. Jeg har ikke længere en scorprofil - (kun mig og min kones fællesprofil - og det er ikke hende der deltager i setuppet her - blot for forvirringens skyld! ) da jeg er igang med at udforske andre ting af "swingerlivet", som bedre lykkes her på EG.. ;) ;)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Globetrotter. skrev, Lige nu:

Point taken.... Nok egentlig mest til den almene orientering her...

Ja det hjælper ikke Hubbleman - SORRY

Nej, men derfor er inputtet rigtig fint - det kunne jo sagtens have været en mulighed. Og hvis det handlede om at samle fyre til et alment GB - så er metoden jo ret smart og ganske simpel! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nannas Hjørne skrev, for 17 minutter siden:

 ...men det går bare ikke rigtigt hvis der er krav mændene skal leve op til. Eller, det gør det, men så skal man virkelig også være klar på at stå og afvise alle dem der er mødt op som ikke lever op til beskrivelsen. 

Nemlig - jeg magter ikke at være dørmand! ha ha.. 
De fyre der skal deltage skal også komme med deres input - og jeg vil vide hvad der tænder dem i setuppet.. Fx var der på et tidspunkt en der tændte helt vildt på at slikke pigen, mens hun blev taget bagfra af en anden fyr - i gabestokken på Joys - og måske lege lidt med ham også - det krævede at der var en fyr der passede ind i det - hvilket lykkedes.. (pigen fandt det sindssygt frækt!) 

Men det var et del element der krævede ret meget at få til at lykkes, i kombi med de andre ting..

Mit eget "take" i det, er at jeg tænder meget på dominansen - kombineret med et kæmpe pleasergen og en god portion perfektionisme. Pigen skal have en oplevelse, som hun tænker tilbage på resten af hendes tid.. - Det er målet ihvertfald.. :lol:;)
Det er også derfor at jeg kun har lavet setups, måske 5-6 gange over den tid jeg har været i swingerverdenen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nannas Hjørne skrev, for 27 minutter siden:

Generelt, så vil jeg også foreslå at få bekræftelser inden fra deltagerne. Lav den simple aftale og få de udvalgte til at skrive og bekræfte om morgenen og igen en time eller to inden setuppet, så er der større sandsynlighed for at de spontane der ikke kan planlægge falder fra allerede der, og du har mulighed for at skrive ud og finde et par backups. De skal skrive til dig, ikke den anden vej rundt, og skriver de ikke, betragter du dem som udeblevet. Den præcise adresse giver du først ved sidste bekræftelse. 

Yes! Enig! Jeg har faktisk kun fået bekræftelse aftenen før - men dert skal jeg nok ændre.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hubbleman skrev, for 16 minutter siden:

Fx var der på et tidspunkt en der tændte helt vildt på at slikke pigen, mens hun blev taget bagfra af en anden fyr -

Uh - det har jeg prøvet en gang til et GB - ikke specielt lækkert pludselig at få en anden fyrs nosser ned i øjnene, når man ikke lige tænder på det - men nogen har ikke så megen pli som andre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden:

Uh - det har jeg prøvet en gang til et GB - ikke specielt lækkert pludselig at få en anden fyrs nosser ned i øjnene, når man ikke lige tænder på det - men nogen har ikke så megen pli som andre ;-)

..Nej.. Det var derfor det skulle aftales med begge parter.. :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 16.9.2020 at 09:05:

Hvis man skal gøre noget seriøst med scor vil jeg foreslå noget ligenende (og det kræver vedholdenhed): Lav en loge til dine setups og slå arrangementer op der (og andre steder, hvor du henviser til logen). Hver gang du holder et setup, så få brugernavnene med på de deltagere som dukker op. Derefter laver du en ny loge for verificerede deltagere, inviterer dem som mødte op med i den, og giver dem første prioritet til fremtidige setups. På den måde har du en loge med mænd som du ved kan møde op. På den måde ved du også hvem der ikke dukkede op, og kan bortvise dem fra den originale loge.

Generelt, så vil jeg også foreslå at få bekræftelser inden fra deltagerne. Lav den simple aftale og få de udvalgte til at skrive og bekræfte om morgenen og igen en time eller to inden setuppet, så er der større sandsynlighed for at de spontane der ikke kan planlægge falder fra allerede der, og du har mulighed for at skrive ud og finde et par backups. De skal skrive til dig, ikke den anden vej rundt, og skriver de ikke, betragter du dem som udeblevet. Den præcise adresse giver du først ved sidste bekræftelse. 

Ved ikke om Scor er blevet anderledes end da jeg var aktiv derinde for 10-12 år siden, men dengang arrangerede vi faktisk masser af frække fester, hvor det både var med mad og drikkelse, og med bollerum til de der havde lyst til det. Endte altid ud med at være nogle vildt frække fester med overnatninger de steder vi arrangerede det. Vi var som regel min 30-40 personer til disse fester. By the way så har jeg faktisk stedet hvor disse ting kunne foregå den dag i dag også. Altså stedet hvor der både kan laves god mad, bollerum, samt overnatning til min 50 personer i dobbeltværelser for billige penge hvis nogen var intereserede. (Skriv pb hvis det er)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været med et et gangbang hvor der skal betales.

Jeg har flere gange været med til gangbang i klub.

Fordelen vad at lave sådan et set-up i klub er at hvis der er en mand som ikke lever op til jeres forventinger er det tilladt at sige nej til ham. De mænd der kommer i klub er vandt til at sexe hvor andre ser. 

En anden fordel er at ingen mænd ved hvor kvinden bor.

Jeg håber det lykkes at få lavet sådan et set-up og I får en god oplevelse 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
youngatheart skrev, den 18.9.2020 at 03:45:

Ved ikke om Scor er blevet anderledes end da jeg var aktiv derinde for 10-12 år siden, men dengang arrangerede vi faktisk masser af frække fester, hvor det både var med mad og drikkelse, og med bollerum til de der havde lyst til det. Endte altid ud med at være nogle vildt frække fester med overnatninger de steder vi arrangerede det. Vi var som regel min 30-40 personer til disse fester. By the way så har jeg faktisk stedet hvor disse ting kunne foregå den dag i dag også. Altså stedet hvor der både kan laves god mad, bollerum, samt overnatning til min 50 personer i dobbeltværelser for billige penge hvis nogen var intereserede. (Skriv pb hvis det er)

Jeg tror ikke scor er meget anderledes end dengang. Jeg har været der i en del år - og der bliver stadig arrangeret fester, som dem du beskriver. Jeg har deltaget i nogle stykker, med min bedre halvdel, men det har aldrig fanget mig 100% 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
fynboen11 skrev, for 14 timer siden:

Jeg har aldrig været med et et gangbang hvor der skal betales.

Jeg har flere gange været med til gangbang i klub.

Fordelen vad at lave sådan et set-up i klub er at hvis der er en mand som ikke lever op til jeres forventinger er det tilladt at sige nej til ham. De mænd der kommer i klub er vandt til at sexe hvor andre ser. 

En anden fordel er at ingen mænd ved hvor kvinden bor.

Jeg håber det lykkes at få lavet sådan et set-up og I får en god oplevelse 

 

Jeg har lavet det både på klub og hotel. Hotel er mere eksklusivt og intimt end klub. 
Klub har nogle andre fordele. Der er altid "backup" af mænd.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hubbleman skrev, Lige nu:

Jeg håber det lykkes at få lavet sådan et set-up og I får en god oplevelse 

-Og tusind tak - det skal nok blive til noget, og Jeg tror det får et skud herinde. Har fået nogle seriøse henvendelser allerede - selvom det ikke er planlagt endnu.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen11 skrev, den 18.9.2020 at 17:30:

Jeg har aldrig været med et et gangbang hvor der skal betales.

Jeg har flere gange været med til gangbang i klub.

Fordelen vad at lave sådan et set-up i klub er at hvis der er en mand som ikke lever op til jeres forventinger er det tilladt at sige nej til ham. De mænd der kommer i klub er vandt til at sexe hvor andre ser. 

En anden fordel er at ingen mænd ved hvor kvinden bor.

Jeg håber det lykkes at få lavet sådan et set-up og I får en god oplevelse 

 

Et eller andet sted har du jo så alligevel betalt for det, da det vel ikke er gratis at komme i klub ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 12 timer siden:

Et eller andet sted har du jo så alligevel betalt for det, da det vel ikke er gratis at komme i klub ;-)

Nej, det er rigeligt dyrt - men nogen, der kender entreen for enlige mænd over 60 år på Joys? De bryder sig åbenbart ikke om at oplyse det på deres hjemmeside - kun entreen for par oplyse - og jeg tror ikke jeg kan få nogen jeg kender med - og det skal vel være et par bestående af en mand og en kvinde - selvom det ikke tydeligt fremgår ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 21.9.2020 at 14:05:

nogen, der kender entreen for enlige mænd over 60 år på Joys?

Dette er alt hvad de oplyser:

Priser

Adgangs priser for par :

Gæstebesøg:  Kr. 200 pr besøg på følgende dage: mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag  og lørdag

Halv års medlemsskab for par kr. 1500, derefter gratis adgang alledage

1 års medlemsskab for par kr. 2300, derefter gratis adgang alle dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...