Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, er der nogen, der kan fortælle, hvordan stedet er, er det en hotel lejlighed? Og hvordan foregår det når man ankommer, kan man gå lige ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, for 1 time siden:

You could ask her. If you really are thinking to visit her.

Ja jeg kunne også ha, spurgt på spansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Guys - Det var alt for længe siden jeg besøgte vores skønne veninde.  1 times PSE.....33 minutter inde i besøget kom jeg i tanke om, at hun hver gang har insisteret på selv af få orgasme :-) Det fik hun så mens jeg muntrede mig i bagerste indgang og hun selv fornøjede sig med heftig onani. Wouw....alt, alt for længe siden.

Et skønt gensyn, og alt ligesom jeg har beskrevet i begyndelsen af tråden.

hun er her 3 dage endnu, men kommer tilbage. Jeg fik lov til at se hendes nye fotos - glæd jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonisten skrev, for 3 timer siden:

Guys - Det var alt for længe siden jeg besøgte vores skønne veninde.  1 times PSE.....33 minutter inde i besøget kom jeg i tanke om, at hun hver gang har insisteret på selv af få orgasme :-) Det fik hun så mens jeg muntrede mig i bagerste indgang og hun selv fornøjede sig med heftig onani. Wouw....alt, alt for længe siden.

Et skønt gensyn, og alt ligesom jeg har beskrevet i begyndelsen af tråden.

hun er her 3 dage endnu, men kommer tilbage. Jeg fik lov til at se hendes nye fotos - glæd jer.

Håber jeg må se hendes nye foto, når jeg har været en tur i hendes bagerste hul

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så dejligt at en pige som Kate findes. <3

Håber alle, når de er på date, vil gøre sig meget umage og yde deres bedste så  hun kommer oftere tilbage og...måske bosætter sig her for det er så svært at finde attraktive unge piger som dyrker græsk til hende.:wub:

Mange danske piger/GP'er bryder sig ikke umiddelbart om det/ tænder slet ikke på det. Desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 26.4.2021 at 18:29:

 

Forhåbentlig bliver Kate her et godt stykke tid?

 

2 uger blev det til, så venter alle græsk-lovers til den 7. Juni, altså godt 4 uger..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 26.4.2021 at 18:29:

YEEES! :)

Pisse ærgeligt jeg bruge tid og penge på Hustleren Klaudia på Amager...

Forhåbentlig bliver Kate her et godt stykke tid?

 

Tja...Tilbage omkring 7. juni..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...