Hop til indhold

Recommended Posts

.....og hvordan gik det ;-)  fortæl  fortæl

Havde endnu en uforglemmelig oplevelse med et stort dejligt knus ved ankomst. Så lidt tungekys. Derefter suttede vi hinanden inden Karen kneppede mig hårdt og kom i min mund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

næh det stadig væk en mand

Find nu et andet indlæg at kommentere. Du er alt for snæversynet. Det her handler ikke om at Karen er en Mand eller Kvinde. Så må du lave en tråd andet sted om dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold jeres indlæg til at dreje sig om TS Karen. Ønsker man at diskutere generelle emner skal det ikke foregå under en anmeldelse men under Generel Debat, som det står skrevet i vores regelsæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luskede på denne regnvåde Fredag op i Ø gade kvarteret i Aarhus for at besøge Karen. Det var ved at være lidt tid siden sidst men da jeg havde været der en del tidligere kunne hun sagtens huske mig. Det var lidt kringlet at komme fra vejen og ind til lejligheden hvilket hun også undskyldte for.

Da jeg var kommet inden for blev jeg mødt med et langt kys og Karen fortalte mig at hun havde længtes efter et besøg fra mig og at hun denne dag ville vise mig det. Smed de sædvanlige 1000 Kr for 30 min og vi gik igang. Hun åbnede mine bukser og gik igang med det lækreste blow til mig. Efter lidt tid mærkede jeg at hun var stenhård og måtte da smage på varende. Efter at have suttet på hendes noget tid fandt hun et kondom frem og trak nu mine bukser helt af og smurte creme i mit hul og gik langsomt igang med at kneppe mig. Det blev mere og mere hårdt og til sidst bukkede hun under og rykkede kondomet af og fik mig vendt om og kom i munden på mig. Bagefter spillede hun mig af til jeg kom. Efter en omgang vask sad vi og snakkede i 20 minutters tid om hendes liv i Danmark og om hvor svært det var at finde et godt sted at arbejde. Hun fortalte også at hun frem til 8 December ville være at finde på Trøjborg. Men en super oplevelse med Karen på en regnfuld dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Lars Fald skrev, for 21 timer siden:

Giver Karen blow uden kondom?

Og kan man komme til hendes lejlighed diskret? :)

ja og ja hun plejer gerne at ville være diskret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser vildt lækker ud.

De af jer der har besøgt hende, kan i fortælle hvordan hendes stemme lyder? Altså dyb/lys/feminin osv. Er virkelig nysgerrig på et besøg, men også en smule nervøs - har aldrig været sammen med en TS nemlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
paynis skrev, for 19 timer siden:

Hun ser vildt lækker ud.

De af jer der har besøgt hende, kan i fortælle hvordan hendes stemme lyder? Altså dyb/lys/feminin osv. Er virkelig nysgerrig på et besøg, men også en smule nervøs - har aldrig været sammen med en TS nemlig.

Synes hendes stemme er ret feminin. Jeg har besøgt hende et par gange og har ikke haft noget at klage over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, den 25/10/2016 at 06:38:

Synes hendes stemme er ret feminin. Jeg har besøgt hende et par gange og har ikke haft noget at klage over.

Tak for info. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver at pikken måler 20X4. Er der enighed om at det er rigtigt? Jeg besøgte hende for nogle uger siden og havde ikke besvær med at snuppe den til roden med munden. Synes ofte at TS´er laver lidt fusk med billederne for at få den til at se stor ud. Er det fordi kunderne helst vil ha det sådan? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 1 time siden:

Hun skriver at pikken måler 20X4

20 i længde og 4 cm i omkreds - det er sgu noget af en blyant :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

20 i længde og 4 cm i omkreds - det er sgu noget af en blyant :roll:

Må være 4 cm i diameter svarende til en omkreds på ca 12,5 cm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos hende to gange. Der er ikke nogen, der går skuffet derfra.

Hun et pivlækker, kysser, knalder og snakker som et nært gammelt bekendtskab allerede ved første visit. Det har i hver fald været min oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...