Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Besøgte i aftes den nye Ts i Aarhus ved navn Karen.

Link : https://annoncelight.dk/annonce/49603/ts-karen-in-aarhus

Ringede til hende.Hun kan godt være svær at få fat på.Men da det endelig lykkedes og jeg fik forklaret hvor motellet lå( Samme motel som Petra ).

Kunne parkere lige uden for døren og gå hen til døren og gå lige ind.Der stod hun,en ret høj trans som virkelig så godt ud dog med en smule ar i ansigtet.

Men fik betalt hende 1200 kr for 30 min.Vi fik flået hinandens tøj af og hendes halvstore pik kom til syne.Hun går yderst meget op i sikkerhed så ingenting uden gummi.Hun er ret god til at kneppe en uden det gør sindsygt ondt.Da hun kom fik jeg ladningen på brystet og jeg kom på hendes flotte bryster.Fik et kæmpe knus til afsked.Lover at komme igen når hun kommer tilbage.Hun fortalte at hun rejser videre på Mandag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

;) Hun ser fræk ud.

Besøgte i aftes den nye Ts i Aarhus ved navn Karen.

Link : https://annoncelight.dk/annonce/49603/ts-karen-in-aarhus

Ringede til hende.Hun kan godt være svær at få fat på.Men da det endelig lykkedes og jeg fik forklaret hvor motellet lå( Samme motel som Petra ).

Kunne parkere lige uden for døren og gå hen til døren og gå lige ind.Der stod hun,en ret høj trans som virkelig så godt ud dog med en smule ar i ansigtet.

Men fik betalt hende 1200 kr for 30 min.Vi fik flået hinandens tøj af og hendes halvstore pik kom til syne.Hun går yderst meget op i sikkerhed så ingenting uden gummi.Hun er ret god til at kneppe en uden det gør sindsygt ondt.Da hun kom fik jeg ladningen på brystet og jeg kom på hendes flotte bryster.Fik et kæmpe knus til afsked.Lover at komme igen når hun kommer tilbage.Hun fortalte at hun rejser videre på Mandag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i fredags

Min første gang hos en trans det var en rigtig dårlig oplevelse

Mere om det når jeg kommer til min pc for det kræver et større tastatur og skrive den beretning

Men kort sagt hold jer væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var der i fredags

Min første gang hos en trans det var en rigtig dårlig oplevelse

Mere om det når jeg kommer til min pc for det kræver et større tastatur og skrive den beretning

Men kort sagt hold jer væk

Ved ikke hvad der er gået galt imellem jer.

Jeg besøgte hende et nyt sted en dag i sidste uge og fik endnu en god oplevelse med hende. Elsker bare når hun knepper mig med hendes pik. Jeg fik lov til at komme på hendes Bryster.

Hvad der er gået galt imellem jer ved jeg så ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke hvad der er gået galt imellem jer.

Jeg besøgte hende et nyt sted en dag i sidste uge og fik endnu en god oplevelse med hende. Elsker bare når hun knepper mig med hendes pik. Jeg fik lov til at komme på hendes Bryster.

Hvad der er gået galt imellem jer ved jeg så ikke.

Så fandt jeg tid til og skrive lidt mere

Det startede med at jeg så at Ellen var i Aarhus og hende er der bare noget over som siger det skal prøves så jeg ringede til hende og fik en tekst at hun desværre var på vej til Kbh igen

Men nu skulle det være så jeg fandt Karen og lavede en aftale med hende

Da jeg kom derind blev jeg lukket ind hun virkede ikke som om hun havde den store lyst til det her men jeg betalte 1000 for 30 min og sagde til hende at jeg var en firsttimer så jeg var ret nervøs

det syntes jeg hun valgte at overhøre og det hele var lidt underligt og ligesom om det bare skulle overståes i en fart

hun hev pikken frem (ubarberet ) ikke lækkert og sagde om jeg ville sutte den jeg satte på sengen og ind kom den syntes ikke ret godt om det hele og så byttede vi og det var da fint nok men ikke noget og råbe hurra for

Jeg fortalte hende så jeg gerne ville have hun bollede mig og op på sengen og ind med den halvslappe som hun i øvrigt kæmpede en del med og få til og stå hun var lige kommet indenfor da hun med det samme begyndte og spille den af på mig samtidigt i en helvedes fart til jeg kom ud med pikken og væk var hun

Hun kom tilbage med en rulle papir så jeg kunne tørre min mave efter skudet og blev så spurgt om jeg ville låne toilettet så jeg kunne blive vasket da jeg havde gjort det kiggede jeg efter et håndklæde og hun tog et der hang på en stumtjener udenfor toilettet (gad vide hvor mange der har brugt det før mig) så jeg valgte og bruge min bluse så fik jeg tøj på og gik igen det hele tog 27 min inkl min lille skyller

SÅ det skal bestemt ikke prøves igen ikke på grund af tiden men mere hendes attitude den tiltalte bestemt ikke mig

skulle man uddele stjerner ville hun få 1

den får hun fordi det var stille og roligt da den skulle indenfor selvom hun åbenbart havde rigtig travlt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så fandt jeg tid til og skrive lidt mere

Det startede med at jeg så at Ellen var i Aarhus og hende er der bare noget over som siger det skal prøves så jeg ringede til hende og fik en tekst at hun desværre var på vej til Kbh igen

Men nu skulle det være så jeg fandt Karen og lavede en aftale med hende

Da jeg kom derind blev jeg lukket ind hun virkede ikke som om hun havde den store lyst til det her men jeg betalte 1000 for 30 min og sagde til hende at jeg var en firsttimer så jeg var ret nervøs

det syntes jeg hun valgte at overhøre og det hele var lidt underligt og ligesom om det bare skulle overståes i en fart

hun hev pikken frem (ubarberet ) ikke lækkert og sagde om jeg ville sutte den jeg satte på sengen og ind kom den syntes ikke ret godt om det hele og så byttede vi og det var da fint nok men ikke noget og råbe hurra for

Jeg fortalte hende så jeg gerne ville have hun bollede mig og op på sengen og ind med den halvslappe som hun i øvrigt kæmpede en del med og få til og stå hun var lige kommet indenfor da hun med det samme begyndte og spille den af på mig samtidigt i en helvedes fart til jeg kom ud med pikken og væk var hun

Hun kom tilbage med en rulle papir så jeg kunne tørre min mave efter skudet og blev så spurgt om jeg ville låne toilettet så jeg kunne blive vasket da jeg havde gjort det kiggede jeg efter et håndklæde og hun tog et der hang på en stumtjener udenfor toilettet (gad vide hvor mange der har brugt det før mig) så jeg valgte og bruge min bluse så fik jeg tøj på og gik igen det hele tog 27 min inkl min lille skyller

SÅ det skal bestemt ikke prøves igen ikke på grund af tiden men mere hendes attitude den tiltalte bestemt ikke mig

skulle man uddele stjerner ville hun få 1

den får hun fordi det var stille og roligt da den skulle indenfor selvom hun åbenbart havde rigtig travlt

Jeg besøgte hende Fredag omkring kl 13 og der var hun altså barberet i skridtet så hun har nok barberet sig i skridtet efter dit besøg. Da jeg var der havde hun altså ingen problemer med at holde den rejst. Det har hun ikke haft de gange jeg har besøgt hende. Planlægger at besøge hende senere på ugen igen. Som sagt har jeg aldrig haft en dårlig oplevelse med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er da rigtig glad på dine vegne

Jeg har bare ikke helt den samme opfattelse som dig tværtimod og har man haft en skidt oplevelse gør man det jo ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Karen nogle gange efterhånden og har ikke oplevet det som " Ham selv " har oplevet. Der har nu også været rene håndklæder de gange jeg har været der. Måske deres kemi bare slet slet ikke har passet sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skete det igen i aftes. Kæresten var ikke hjemme og trangen blev for stor. Ringede til Karen i aftes for at høre om hun havde lyst til at ses og det havde hun heldigvis.

Fik en god tur som de øvrige gange. Klager bestemt ikke. Hun er en super oplevelse hvis man er til TS piger.

Har besøgt Karen nogle gange efterhånden og har ikke oplevet det som " Ham selv " har oplevet. Der har nu også været rene håndklæder de gange jeg har været der. Måske deres kemi bare slet slet ikke har passet sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det ser ud til at Karen nu endeligt er tilbage i Aarhus. Ihvertfald har jeg nu 2 gange inden for de seneste uger besøgt hende. Begge gange med stor succes. Hun virker for tiden mere liderlig end nogensinde før. Er i sindsyge hun hamrer bare igennem. Det er ligesom den pause hun havde for nylig har gjort hende mega liderlig igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Trans Karen i hendes super hyggelige lejlighed igår. Helt igennem en fantastisk oplevelse der svarer meget godt over ens med de anmeldelser der har været af hende på ShemaleWiki.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Trans Karen i hendes super hyggelige lejlighed igår. Helt igennem en fantastisk oplevelse der svarer meget godt over ens med de anmeldelser der har været af hende på ShemaleWiki.

Ved du om hun/han kommer til Kobenhavn også?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg lige besøgt Karen på hendes værelse i Aarhus Nord. Fik igen en super oplevelse som svare meget godt til hvad der bliver skrevet på ShemaleWiki. Hun er super dejlig og elsker hendes job !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er lige kommet hjem fra et hyggeligt besøg hos Karen.

Hun kender efterhånden mig ret godt da jeg har besøgt hende 10-12 gange.

Hun gav mig varme knus og kys og sutter som en drøm og hun elsker at dominere mig og kneppe mig. Hun er altid vildt imponeret når jeg sprøjter i en stor kaskade på min mave og hun kommer selv ret meget.

Elsker virkelig at besøge hende og syntes at hvis man kan lide Transer og har lyst så er Karen et must.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Så skulle Karen være tilbage. Har en aftale med hende i aften. Glæder mig meget til at besøge hende igen.

.....og hvordan gik det ;-)  fortæl  fortæl

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor skriver i : hun og hende, det er jo en mand ??

Det er muligt at du ser på det på den måde. Hun betragter sig selv som kvinde og så er den ikke videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...