Hop til indhold
clausv

Jodie30 - Lov ( i nærheden af Næstved)

Recommended Posts

Det her er min første anmeldelse.  
Inden  jeg begynder, vil jeg takke alle aktive medlemmer her for deres input.  Det er meget nyttigt. Så jeg tænkte, at det er tid for mig at bidrage med noget også.

 For omkring en uge siden havde jeg brug for et godt blowjob, mens jeg var i nærheden af Næstved. Jeg har haft øje på et sted i Lov I nærheden af  Næstved i nogen tid. Jeg må sige, at jeg har været skeptisk over for stedet, men besluttede at tage min chance og tjekke det ud.  Jeg kontaktede Jodie30  (https://annoncelight.dk/showad/284472) via sms og spurgte hende, om hun tilbød megafransk, og hvor meget det koster.  Hun svarede med et positivt svar og prisen.  Vi aftalte et tidspunkt, og hun gav mig adressen. 
Jeg bankede på døren, og Jodie åbnede.  Jeg var glad for at se, at pigen på billederne stod foran mig.  Hun så lidt ældre ud end sine billeder.  Jeg tror, at hendes billeder er fra omkring 3-4 måske 5 år siden.  Hun viste mig ind med et dejligt smil.

Jodie er en buttet pige og hun har masser af tatoveringer. Hun viste mig til et soveværelse. Det hele hus så rent ud. Jeg betalte hende det aftalte beløb, og hun spurgte mig, om jeg ville tage et bad.  Hun viste mig til det badeværelse og hun gav mig et rent håndklæde.  Da jeg kom ud af badeværelset, stod hun klar.  Hun havde taget sin top af og viste sit fantastiske sæt bryster. Hun har rigtig smukke D skåls bryster. Jeg sad på sengen og hun begyndte at røre ved min krop.  Jeg spurgte hende, om jeg kunne røre hende.  Hun så på mig med sine smukke øjne og sagde selvfølgelig og begyndte at sutte  på min pik  Hun gav mig et af de bedste blowjobs, jeg nogensinde har haft.  Det eneste negative jeg kan sige om min oplevelse med Jodie var, at jeg ikke havde tid til mere.  Jeg ved, at jeg vil kontakte hende igen og denne gang for mere end en blowjob.

når jeg sat I biked var jeg en  taknæmlig og glad mand. Jeg kommer tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Justfun skrev, for 21 minutter siden:

Hej.

Hvordan er parkeringen, diskret?

stedet ligger i selve hovedgaden i en lille by, og husene ligger tæt. så meget svært at skjule et besøg hos dem.

mon ikke alle i byen, ved hvad der foregår i netop det hus.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...