Hop til indhold
NicklasCD

Kimberly Top GFE - får 5 stjerner ud af 5 stjerner

Recommended Posts

Langt ude på Amager findes guld. Fredag eftermiddag bevægede jeg mig ud på den vestlige del af Amager, hvor hverken datidens belgiere eller hollændere kunne få noget som helst til at gro. Her mødte jeg en ungarsk, usleben stjerne. Måske er jeg ekstraordinært positiv, idet fredag eftermiddags hyrdetime afviklede 15 måneders tom ørkenvandring imellem seksuelle oplevelser af nogen som helst art. 15 måneder! Egentlig havde jeg overvejet at oprette en Tinder profil med henblik på opnåelse af seksuel klimaks, men på den anden siden, så orkede jeg ikke at bruge 2-3 timers kulturel tomsnak for at fuldbyrde de 15 måneders opsparede manddom.   

Kimberly faldt valget på. Petite med former, fair priser og residens i et område uden ry for diverse hustleri. Det var nemt at få tid, hurtige svar og meget lige til. Den lille stjerne bød pænt velkommen i den nye (og rene) etageejendom. Der blev aftalt en time og afregnet. Badet var rent og pænt, og i øvrigt var badeværelset mere fyldt op med diverse kosmetik- og skønhedsprodukter, end hvad der formentlig er i stueetagen af Magasin. Kimberly’s billeder er i øvrigt på ingen måde retfærdige. Hun ser skøn ud, og har et meget pænt ansigt. Hendes krop er curvy og petite.

Der blev sprittet godt igennem fra tid til anden. Og efter 10-15 minutters small talk om sprit, corona, sommeren, varmen og Amager, så gik showet i gang. Hun kan sit shit, og mest af alt vil jeg fremhæve hendes blow, som var en sublim oplevelse. Det kan hun virkelig.

2 omgange meget, meget hurtig sex på den ene eller anden måde, og så var hyrdetime slut. Det gik alt for stærkt, men jeg kunne simpelthen ikke modstå kulminationen efter min lange seksuelle pause.

Hvad tager jeg med og hvad giver jeg videre? Først og fremmest mere sprittet end en grønlænder. Kimberly er sød, pæn, meget veltalende, serviceminded og helt igennem et godt menneske. Hun skal selvfølgelig ikke forveksles med en anden Kimberly, Amazing Kimberly. Men denne her Kimberly kunne sagtens gå under samme navn. Det var mega hyggeligt at være sammen med hende, og jeg gjorde det meget gerne igen. Hun tager vist hjem i morgen mandag, men hun kommer uden tvivl igen.

Petite Kimberly på 160 sexede cm får 5 stjerner ud af 5 stjerner.

Redigeret af NicklasCD
manglede et at

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
NicklasCD skrev, den 13.9.2020 at 20:37:

 

Der blev sprittet godt igennem fra tid til anden.

Kan du uddybe ?

 

det lyder som om hun gentagne gange under besøget sprittede dig af ????

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jern Henrik skrev, den 13.9.2020 at 23:37:

Bortset fra den lidt dumsmarte og stereotype grønlænder bemærkning, så en super fin anmeldelse   ;)

Ja ok. I dagens krænkelseskulturelle Danmark, så var den upassende og ligegyldig hentydning. Det beklager jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 23 timer siden:

Kan du uddybe ?

 

det lyder som om hun gentagne gange under besøget sprittede dig af ????

Jeg var i bad og fik sprittet hænder et par gange. Men den søde pige sprittede sig selv meget flittigt. Det medførte at rummet emmede af sprit. Det var dog på ingen måde irriterende eller ødelæggende for den intime, gode stemning. 

Hun var i øvrigt meget nærig med kys, hvilket jeg glemte at nævne. Hendes annonce lagde ellers op til, at franske kys var inkluderet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 6 timer siden:

æv, annoncen er væk :-(

She's normally only active like a week or two at the time.

I've been curious about her myself, since she's absolutely gorgeous.

And she turns of her ad when she goes home.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God aften derude :)

vi har vel alle mange forskellige præferencer, men kan ikke forstår tråd starter kommer frem til 5/5.

hold nu op mand....

hun er dog sød og venlig og arbejder med gode priser. Og har et fint sted.

men kroppen er godt nok noget under mange andre man har besøgt. Meget slapt maveskind, bryster der har en hård kugle i med løst  hud ud over. Tænker det er sub optimal bryst operation. 

ville måske sige at de billeder virkelig har været en omgang igennem Photoshop.

nå men jeg vil lade det være mit input....

Del dette indlæg


Link til indlæg
NicklasCD skrev, den 13.9.2020 at 20:37:

Langt ude på Amager findes guld. Fredag eftermiddag bevægede jeg mig ud på den vestlige del af Amager, hvor hverken datidens belgiere eller hollændere kunne få noget som helst til at gro. Her mødte jeg en ungarsk, usleben stjerne. Måske er jeg ekstraordinært positiv, idet fredag eftermiddags hyrdetime afviklede 15 måneders tom ørkenvandring imellem seksuelle oplevelser af nogen som helst art. 15 måneder! Egentlig havde jeg overvejet at oprette en Tinder profil med henblik på opnåelse af seksuel klimaks, men på den anden siden, så orkede jeg ikke at bruge 2-3 timers kulturel tomsnak for at fuldbyrde de 15 måneders opsparede manddom.   

Kimberly faldt valget på. Petite med former, fair priser og residens i et område uden ry for diverse hustleri. Det var nemt at få tid, hurtige svar og meget lige til. Den lille stjerne bød pænt velkommen i den nye (og rene) etageejendom. Der blev aftalt en time og afregnet. Badet var rent og pænt, og i øvrigt var badeværelset mere fyldt op med diverse kosmetik- og skønhedsprodukter, end hvad der formentlig er i stueetagen af Magasin. Kimberly’s billeder er i øvrigt på ingen måde retfærdige. Hun ser skøn ud, og har et meget pænt ansigt. Hendes krop er curvy og petite.

Der blev sprittet godt igennem fra tid til anden. Og efter 10-15 minutters small talk om sprit, corona, sommeren, varmen og Amager, så gik showet i gang. Hun kan sit shit, og mest af alt vil jeg fremhæve hendes blow, som var en sublim oplevelse. Det kan hun virkelig.

2 omgange meget, meget hurtig sex på den ene eller anden måde, og så var hyrdetime slut. Det gik alt for stærkt, men jeg kunne simpelthen ikke modstå kulminationen efter min lange seksuelle pause.

Hvad tager jeg med og hvad giver jeg videre? Først og fremmest mere sprittet end en grønlænder. Kimberly er sød, pæn, meget veltalende, serviceminded og helt igennem et godt menneske. Hun skal selvfølgelig ikke forveksles med en anden Kimberly, Amazing Kimberly. Men denne her Kimberly kunne sagtens gå under samme navn. Det var mega hyggeligt at være sammen med hende, og jeg gjorde det meget gerne igen. Hun tager vist hjem i morgen mandag, men hun kommer uden tvivl igen.

Petite Kimberly på 160 sexede cm får 5 stjerner ud af 5 stjerner.

Jeg har besøgt Cute Kimberly og kan bekræfter det ovenstående . Sød, serviceminded , smilende . Dejlig sex, bj uden og cim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman52 skrev, for 1 time siden:

Jeg har besøgt Cute Kimberly og kan bekræfter det ovenstående . Sød, serviceminded , smilende . Dejlig sex, bj uden og cim

Men annoncen siger "404 not found. The ad could not be found. Perhaps it has expired or deleted.". ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...