Hop til indhold

Recommended Posts

Leder efter en der kan give hård massage. Er det nogen anbefalinger i det sønderjyske??

Nogen der har været forbi hende i Ribe fornyelig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 15 timer siden:

Leder efter en der kan give hård massage. Er det nogen anbefalinger i det sønderjyske??

Nogen der har været forbi hende i Ribe fornyelig? 

Toot på Toftlundvej i Ribe giver en udmærket massage, hvis du gør det tydeligt for hende at det er vigtigt for dig. Prøv evt. hendes Kassap massage...

At hun så også er et godt knald, trækker ikke noget ned for mig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi igår aftes -Hun havde taget en anden ind ligefør jeg kom -på trods vi havde aftalt tid og jeg havde kørt 49km. for at besøge hende -sagde hun jeg kunne vente 1 time og komme igen -Det sagde jeg så NEJtak til! og hende gider jeg aldrig at besøge igen... Jeg tog i sted en tur til Tønder til min "lille godte" hun er bare blevet for vant til vi sexer efter massagen -så hun kan næsten ikke vente -sååååååh massagen går for hurtig og er ej helhjertet længere... -det er tilgænglæd sexen vi har -men min prioritering er massagen -og den har jeg ellers forsøgt at forklare hende det er sådan -men hvad kan man gøre... -andet at gå videre;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Var forbi igår aftes -Hun havde taget en anden ind ligefør jeg kom -på trods vi havde aftalt tid og jeg havde kørt 49km. for at besøge hende -sagde hun jeg kunne vente 1 time og komme igen -Det sagde jeg så NEJtak til! og hende gider jeg aldrig at besøge igen... Jeg tog i sted en tur til Tønder til min "lille godte" hun er bare blevet for vant til vi sexer efter massagen -så hun kan næsten ikke vente -sååååååh massagen går for hurtig og er ej helhjertet længere... -det er tilgænglæd sexen vi har -men min prioritering er massagen -og den har jeg ellers forsøgt at forklare hende det er sådan -men hvad kan man gøre... -andet at gå videre;-)

Jeg går ud fra at du betaler hende 400 kr for massagen og hun bagefter betaler dig 400 kr for sex. Eller hvordan hænger det sammen?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 3 timer siden:

Jeg går ud fra at du betaler hende 400 kr for massagen og hun bagefter betaler dig 400 kr for sex. Eller hvordan hænger det sammen?;)

Ja det burde det vist havde været sådan.... -Men men men NEJ sådan er det ikke, og det bliver det helle aldrig;-) Også derfor jeg er på udkik efter nyt massagested;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Ja det burde det vist havde været sådan.... -Men men men NEJ sådan er det ikke, og det bliver det helle aldrig;-) Også derfor jeg er på udkik efter nyt massagested;-)

så bør du måske prøve i Vojens.. men der gir der ikke noget frækt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 21 timer siden:

Var forbi igår aftes -Hun havde taget en anden ind ligefør jeg kom -på trods vi havde aftalt tid og jeg havde kørt 49km. for at besøge hende -sagde hun jeg kunne vente 1 time og komme igen -Det sagde jeg så NEJtak til! og hende gider jeg aldrig at besøge igen... Jeg tog i sted en tur til Tønder til min "lille godte" hun er bare blevet for vant til vi sexer efter massagen -så hun kan næsten ikke vente -sååååååh massagen går for hurtig og er ej helhjertet længere... -det er tilgænglæd sexen vi har -men min prioritering er massagen -og den har jeg ellers forsøgt at forklare hende det er sådan -men hvad kan man gøre... -andet at gå videre;-)

Hej, hvem er det du besøger i Tønder? skriv evt en pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinjo skrev, for 4 timer siden:

Hej, hvem er det du besøger i Tønder? skriv evt en pb.

Det er en jeg har mødt i Kruså, Åbenråvej 18 -hun afløste der et par dage. Også inviterede hun mig til at besøg hende privat -Men jeg vil ikke afsløre hende lige nu;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 18 timer siden:

så bør du måske prøve i Vojens.. men der gir der ikke noget frækt.. 

Og i dag har jeg der fået min bedste massage nogensinde. Og det siger ikke så lidt.

kan virkelig godt anbefale det sted i Vojens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Det er en jeg har mødt i Kruså, Åbenråvej 18 -hun afløste der et par dage. Også inviterede hun mig til at besøg hende privat -Men jeg vil ikke afsløre hende lige nu;-)

Ja okay, takker for svar, skulle hun have lyst til andre end dig, kan du jo sende mig en pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden startede på Toftlundvej 68 og endte i Tønder ( bl.a. med min hjælp :oops: )

Det eneste vi fik ud af det var at hun ikke tager tidsaftaler højtidligt, ikke uvæsenligt selvfølgelig.

Hvordan er hun ? Er billederne meget komprimerede eller er der et par gram ( kg ) for meget på sideben og lår ? Hvordan er massagen  ? Og måske også en bedømmelse af den sex man ikke kan få ifølge annoncen ?

Redigeret af powerpoint
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...