Hop til indhold
Guest går ned på knæ

Beskyttet/ubeskyttet sex

Recommended Posts

Guest Trinetease
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Til gengæld er ret mange vaccinerede mod dem efterhånden

Hvor mange gæster tror du, at der er vaccineret imod dem?

Jeg blev det ( lige som dig ) for en del år siden. Men jeg kender faktisk ikke nogen mænd som er blevet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Tehtdk skrev, den 14.9.2020 at 16:26:

Jeg har det med glædespiger som med piger jeg ses med andet steds. Altid med kondom, når man så har været sammen nogle gange og der er den tillid så kan man måske snakke om at droppe kondomer hvis begge 2 kan svare hver for sit. 

Og føler man ikke man kan stole på pigen?, så på med frakken. 

Det er jo lige der, at der melder sig et problem. Du besøger en glædespige. Nej Hun gør det aldrig uden kondom. Ok så overtaler du hende til det, fordi du stoler på hun vitterligt aldrig dyrker ubeskyttet sex med kunderne.

Kan du se at der allerede er et problem?

Næste kunde kan jo så ikke stole på hende. Og det kan du jo sådan set heller ikke. Med mindre du er stærkt overbevist om, at du er den eneste kunde i hele verdenen hun dyrker ubeskyttet sex med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, den ‎14‎-‎09‎-‎2020 at 16:26:

Jeg har det med glædespiger som med piger jeg ses med andet steds. Altid med kondom, når man så har været sammen nogle gange og der er den tillid så kan man måske snakke om at droppe kondomer hvis begge 2 kan svare hver for sit. 

Og føler man ikke man kan stole på pigen?, så på med frakken. 

Set i en generel sammenhæng,  kan jeg egentligt godt lide din tilgang.  Selvfølgelig vil det være forbundet med en risiko,  men udgangspunktet "jeg dyrker kun ubeskyttet sex, når jeg har et passende kendskab til modparten"   synes jeg faktisk viser, at man tager problematikken alvorligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Hvor mange gæster tror du, at der er vaccineret imod dem?

Jeg blev det ( lige som dig ) for en del år siden. Men jeg kender faktisk ikke nogen mænd som er blevet det.

Jeg vil da gætte på at det er de fleste piger fra vores alder og ned, men de færreste ældre. Og nok ret få mænd, hvilket er en skam. Men når du er vaccineret er det jo heller ikke så stort et problem for dig hvis din gæst ikke er (dette er ikke et argument for ubeskyttet sex, der er jo andre sygdomme, vaccinen er vist kun 98% sikker, hvis det, og der er piger som ikke har vaccinen) 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 5 timer siden:

Det skal den ikke, men den er mest effektiv hvis den bliver givet inden, fordi den kun virker hvis du ikke har været udsat for HPV før - eller virker bedst, jeg har ikke helt styr på detaljerne. 
Jeg tror, at det er 10-11 år siden den kom til Danmark (for jeg fik den lige da den gjorde) dengang var det stadig egenbetaling, men nu er den heldigvis gratis. 
Dem der har børn: Vær sød at få dem vaccineret! Drenge kan også få vaccinen. 

Drenge skal så betale for den 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Tehtdk skrev, for 23 minutter siden:

Drenge skal så betale for den 

Ja, det er heller ikke fair. Det kostede mine forældre 3000 dengang jeg fik min, fordi det endnu ikke var gratis. Det betalte de, og det samme ville jeg gøre i dag hvis jeg havde en dreng. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, den 15.9.2020 at 13:03:

Fint nok! Men udfordringer er jo så, at du ikke aner hvor mange kunder pigen har været sammen med nogle gange, og så dropper kondomet på grund af tilliden. 
 

Vi kunder har det nok med nogle gange, at føle os som små konger, der lige har givet en GP århundredets bedste knald. Og i din optik er du sikkert den eneste kunde, som pigen her er så glad for og har så meget tillid til, at kun du får lov at kneppe hende uden kondom. Men formentlig ikke vel! 

Jeg er ikke så blåøjet og tro at jeg formentlig er den eneste. Men føler jeg mig ikke bare nogenlunde sikker i min sag og i situationen?. Jamen så bliver kondomet på. 

For tillid går jo begge veje. Pigen er jo også nødt til at stole på mig den anden vej så jeg ikke en dag kommer slæbende med noget fordi jeg så lige har dyppet den i en anden uden gummi som så tilfældigvis havde noget træls. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Tehtdk skrev, for 34 minutter siden:

Jeg er ikke så blåøjet og tro at jeg formentlig er den eneste. Men føler jeg mig ikke bare nogenlunde sikker i min sag og i situationen?. Jamen så bliver kondomet på. 

For tillid går jo begge veje. Pigen er jo også nødt til at stole på mig den anden vej så jeg ikke en dag kommer slæbende med noget fordi jeg så lige har dyppet den i en anden uden gummi som så tilfældigvis havde noget træls. 

Det er også helt fint. Og som en anden god bruger skrev, så gør du dig nogle overvejelser, og det er jo godt. 
 

Mit skriv til dig var heller ikke ment som en sviner på nogen måde, men blot at du skal passe på dig selv og pigerne selvfølgelig også :) Vi har jo alle et stort ansvar og interesse i, at minimere risikoen for at få en kønssygdom. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Tehtdk skrev, for 45 minutter siden:

Efter 2007, det gælder sq ikke så mange af de seksuelt aktive unge. Det burde bare være gratis for vi som mænd kan også komme til at smitte jer uforvarent. 

Altså, ingen argumenter imod at det burde være gratis for mænd, det burde det, men vaccinen virker kun hvis man ikke har været udsat for virus og det har langt de fleste som er seksuelt aktive. Derfor ville vaccinen være spildt på de fleste af dem. Det er rationalet bag valget. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

Altså, ingen argumenter imod at det burde være gratis for mænd, det burde det, men vaccinen virker kun hvis man ikke har været udsat for virus og det har langt de fleste som er seksuelt aktive. Derfor ville vaccinen være spildt på de fleste af dem. Det er rationalet bag valget. 

 

Hvis man har været udsat så burde man også have kønsvorter, eller der er nogen der selv udvikler en "residens"? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Tehtdk skrev, for 1 minut siden:

Hvis man har været udsat så burde man også have kønsvorter, eller der er nogen der selv udvikler en "residens"? 

Ikke så vidt jeg ved, men har du været udsat sænker det chancen for at vaccinen virker gevaldigt (men det er længe siden jeg læste op på det). Dette er i forhold til livmoderhalskræft, som jo er det vaccinen er imod, at den vaccinerer mod kondylomer også er sådan set blot en bonus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Altså, ingen argumenter imod at det burde være gratis for mænd, det burde det, men vaccinen virker kun hvis man ikke har været udsat for virus og det har langt de fleste som er seksuelt aktive. Derfor ville vaccinen være spildt på de fleste af dem. Det er rationalet bag valget. 

 

Vacinen  virker  fortsat,  og  fra  lægelig  side  bliver  den  anbefalet  til  både  piger/drenge/kvinder/mænd. Vacinen  begrænser  visse  typer  af  kræft hos mænd. 

Jeg  måtte  aflevere  knap  9000 for  vaccine  til  min  søn  og  jeg.  Men  det  er  jo  en investering  ligesom  en  forsikring  som  ikke  er  lovpligtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nannas Hjørne skrev, den 16.9.2020 at 16:42:

vaccinen virker kun hvis man ikke har været udsat for virus 

 

Nu er der ret mange varianter af hpv. Den bedste vaccine beskytter mod 9 slags - det ville være ret vildt, hvis man har pådraget sig dem alle.

Tehtdk skrev, den 16.9.2020 at 16:45:

Hvis man har været udsat så burde man også have kønsvorter, eller der er nogen der selv udvikler en "residens"? 

Som sagt er der flere slags, og ikke alle giver vorter. Dem der giver vorter kan være inaktive - ligesom med hsv (herpes)

 

 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, den 16.9.2020 at 15:55:

Efter 2007, det gælder sq ikke så mange af de seksuelt aktive unge. 

Det er jo pointen, at det er bedst at give den, før de bliver aktive. Du skrev "drenge", så det var det, du fik svar på er forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...