Hop til indhold
Broderskab420

Sweet Ariana Odense

Recommended Posts

Bare kom af sted. Hun er virkelig lækker og leverer varen, i hvert fald hvis man som jeg gjorde, betalte for lidt ekstra og god tid. Fotos 100% hende. Noget af det bedste jeg har oplevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har INTET godt at fortælle om denne pige, andet end det er hende på billederne (Kompliment til fotografen)

Hun virkede fjern i det nussede senge tøj, alarm nummer 1 og burde smutte, men beslutter at give det en chance - man ved aldrig, så jeg blev og mine 900,00 kroner blev hos hende.

Jeg var der klokken 10:00 men tvivler på om hun havde fået sig et morgen bad, hun var ihvertfald ikke ny shavet hvilket jeg kunne leve med hvis pigen tilgengæld udviser bare lidt tilstedeværelse, hun havde mere travlt med at tjekke mobilen når der brummede tekst beskeder ind, hvilke der gjorde en del gange.

Kedelig og virkelig ligegyldig oplevelse og kan med 100% sikkerhed sige, jeg kommer ikke igen.

 

/M 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Martin Balschmidt skrev, for 5 timer siden:

Jeg var der klokken 10:00 men tvivler på om hun havde fået sig et morgen bad,

@Martin Balschmidt- havde samme oplevelse - prøv læse hele denne igennem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist at høre. Hun har så også været i gang i DK i mere end en måned. Det er 3 uger siden jeg var der, og jeg tænker stadig tilbage på det som en af de helt store oplevelser. Jeg lagde så også mere end det dobbelte beløb. Det var også om morgenen, og jeg havde intet at klage over.  Synd hvis hun ikke stopper, mens legen er god. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...