Hop til indhold
Clean1

Her er endnu en der syntes hun skal have 1000 for kemi tjek

Recommended Posts

Jeg er helt holdt op med pigerne fra SD. Det er stukket helt af mht deres økonomiske forventninger. Mange af dem har hørt historier om at de kan få 2000-5000 pr møde og det forventer de så. Og der er sikkert nogle af os mænd der er med på den. Jeg bryder mig ikke om de piger, det handler kun om at kunne sælge sig dyrest muligt, men det bliver pakket ind i alt mulig andet. Så synes jeg en prisliste på et bordel er mere ærligt og ligetil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Der er vel ikke noget forkert i det. Hun er ærlig og fortæller dig prisen for den tid hun vil bruge på dig. 

Hvis du ikke vil det, må du bare videre. Regner du med det er gratis? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse3300 skrev, for 18 minutter siden:

Fuldstændig enig med dig her Pophair.. 

hun sætter prisen, kan man ikk lide den så er man vel velkommen til at daffe videre. 

Ja, fuldstændig som at du kan ignorere sådan en tråd, hvis du ikke kan bidrage med noget nyt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Omvendt så kan man jo som pige, ende med at bruge oceaner af tid, på noget man Ikke tjener en krone på. SB eller GP så handler det om penge for sex/tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Clean1 skrev, for 5 timer siden:

Man skal selvfølgelig være sig bevidst om, hvad det er man gør. Men jeg vil også sige, at ud fra de oplysninger du selv har offentliggjort her, gør Malou bare sit arbejde.

Hun skriver noget om fast. Det gør hun kun hvis du har givet udtryk for at du gerne vil ejes eller være fast kunde hos hende.

Lad mig give et godt eksempel fra mig selv. Hvis man har læst en del af mine indlæg her og besvarelser. Så ved man allerede at jeg er slave med tendens til findom.

Tilbage i foråret 2019 blev jeg fristet til at ringe til MissX nuværende LauraLux. Blev med det samme forført af hendes stemme og tankegang. Jeg fortalte hvad jeg tændte på, og hun bad mig om at sende 500 til en af hendes bankkonto. Jeg gjorde efter lidt betænkningstid hvad der blev forlangt af mig. Derefter frem og tilbage om ønsker og så videre samt to indbetalinger mere af 2000 kroner stykket.

Hun havde nu givet mig hendes personlige navn og adresse hvor vi også skulle mødes. Jeg rystede over hele kroppen. da jeg ikke havde nået at spise til aften, aftalte vi, at jeg kunne købe en pizza på det lokale pizzaria i hendes by. Gudinden ville ikke selv have noget af den, men så virkede det også mere uskyldigt sagde hun, hvis jeg troppede op med en pizza.

Jeg ankom til pizzariaet i god tid, og ventede med at bestille. Så kom der endnu en sms. Inden jeg kørte skulle jeg enten sende 10.000 mere. Jeg ringede op og sagde, du skrev at nu var der ikke mere altså flere penge, jeg skulle af med. Hun fortalte at hun havde en kontrakt klar hvor jeg resten af året 2019 kunne besøge hende fri of charge (selvfølgelig når det passede Gudinden.

Jeg mistede overblikket og sagde fra og kørte hjem. Hun skrev tilbage hvorfor? Der var jo ingen der sagde jeg SKULLE gøre det, jeg kunne også bare besøge hende og betale per gang.

Da jeg først havde ombestemt mig igen og indset at jeg skulle have givet hende de sidste ekstra 10.000. Da var min ikke-beslutsomhed blevet for meget for hende.

Jeg er ikke i tvivl om, baseret på anmeldelser af MissX samt udtalelser fra ander Gudinder at det havde været helt reelt. Jeg ville have været ejet totalt af hende og en lykkelig lille mus, som hun kaldte mig.

Min fejl at jeg ikke gav det sidste og troede og stolede på hende

Redigeret af går ned på knæ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig betaler man ikke for et kemimøde. Så er man da fuldstændig idiot. Det må da være i pigens interesse, at få en sugardaddy, som vil se hende regelmæssigt og betale godt for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre

Jeg havde en fast sugar babe for et år siden som jeg var glad for, men grundet hun begyndte at snyde mig for penge og aftaler pga et voldsomt kokain misbrug afbrød jeg kontakten.

Han fortalte mig at det ikke var ualmindeligt at lave nemme penge ved at ta feks1000 kr for et kemi tjek for efterfølgende at sige nej tak, og det var der nogle af hendes veninder som gjorde bevidst.

Nu kender jeg ikke pigen her, men vil blot sige at del spekulerer i det som nemme penge .

Jeg er helt gået væk fra sugardating af den grund, men finder i stedet pigerne på AL .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
MisterX skrev, for 9 minutter siden:

Selvfølgelig betaler man ikke for et kemimøde. Så er man da fuldstændig idiot. Det må da være i pigens interesse, at få en sugardaddy, som vil se hende regelmæssigt og betale godt for det.

Hvorfor skulle man ikke betale for et kemimøde? En pige vil da ikke bare  tjene penge for enhver pris, heller ikke vores egne Gudinder herinde. De siger så bare nej ved døren eller senere, hvis manden viser sig at være et røvhul.

man kan sige at en sugarbabe og en sugardaddy indgår en slags kontrakt, og selvfølgelig vil pigen da sikre sig, at det er en mand hun kan sammen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Rødovre skrev, for 4 minutter siden:

Jeg havde en fast sugar babe for et år siden som jeg var glad for, men grundet hun begyndte at snyde mig for penge og aftaler pga et voldsomt kokain misbrug afbrød jeg kontakten.

Han fortalte mig at det ikke var ualmindeligt at lave nemme penge ved at ta feks1000 kr for et kemi tjek for efterfølgende at sige nej tak, og det var der nogle af hendes veninder som gjorde bevidst.

Nu kender jeg ikke pigen her, men vil blot sige at del spekulerer i det som nemme penge .

Jeg er helt gået væk fra sugardating af den grund, men finder i stedet pigerne på AL .

 

Jeg ville også sige fra i tilfælde af, at der var et kokainmisbrug indover. Ikke mindst for pigens skyld, og samtidig opmuntre hende til at komme ud af hendes misbrug

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 9 minutter siden:

Hvorfor skulle man ikke betale for et kemimøde? En pige vil da ikke bare  tjene penge for enhver pris, heller ikke vores egne Gudinder herinde. De siger så bare nej ved døren eller senere, hvis manden viser sig at være et røvhul.

man kan sige at en sugarbabe og en sugardaddy indgår en slags kontrakt, og selvfølgelig vil pigen da sikre sig, at det er en mand hun kan sammen med.

Du betaler vel ikke en GP, hvis hun ikke vil sexe med dig ? - Brug nu hovedet!!!
Der er garanteret mange piger, som tjener penge på, at afvise mænd uden hjerne og nossere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 32 minutter siden:

Hvorfor skulle man ikke betale for et kemimøde? En pige vil da ikke bare  tjene penge for enhver pris, heller ikke vores egne Gudinder herinde. De siger så bare nej ved døren eller senere, hvis manden viser sig at være et røvhul.

man kan sige at en sugarbabe og en sugardaddy indgår en slags kontrakt, og selvfølgelig vil pigen da sikre sig, at det er en mand hun kan sammen med.

Alt det kan jo sagtens lade sig gøre uden at pigen skal have penge for det. Hvis man skal blive i din sammenligning, så vil det svare til at du i elgiganten skal betale dem for at de skal sende dig en kopi af deres købsbetingelser, hvorefter de så tager stilling til om de har lyst til at handle yderligere med dig. Det forekommer mig ikke ligeværdigt. 

PS. Ingen piger er gudinder, og ingen mænd er guder. De er alle mennesker. Heldigvis er langt de fleste piger herinde helt fantastiske og utrolige. Men gudinder er de altså ikke. Man må gerne sige fra hvis de er urimelige. 

Redigeret af jydskfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 5 timer siden:

Man skal selvfølgelig være sig bevidst om, hvad det er man gør. Men jeg vil også sige, at ud fra de oplysninger du selv har offentliggjort her, gør Malou bare sit arbejde.

Hun skriver noget om fast. Det gør hun kun hvis du har givet udtryk for at du gerne vil ejes eller være fast kunde hos hende.

Lad mig give et godt eksempel fra mig selv. Hvis man har læst en del af mine indlæg her og besvarelser. Så ved man allerede at jeg er slave med tendens til findom.

Tilbage i foråret 2019 blev jeg fristet til at ringe til MissX nuværende LauraLux. Blev med det samme forført af hendes stemme og tankegang. Jeg fortalte hvad jeg tændte på, og hun bad mig om at sende 500 til en af hendes bankkonto. Jeg gjorde efter lidt betænkningstid hvad der blev forlangt af mig. Derefter frem og tilbage om ønsker og så videre samt to indbetalinger mere af 2000 kroner stykket.

Hun havde nu givet mig hendes personlige navn og adresse hvor vi også skulle mødes. Jeg rystede over hele kroppen. da jeg ikke havde nået at spise til aften, aftalte vi, at jeg kunne købe en pizza på det lokale pizzaria i hendes by. Gudinden ville ikke selv have noget af den, men så virkede det også mere uskyldigt sagde hun, hvis jeg troppede op med en pizza.

Jeg ankom til pizzariaet i god tid, og ventede med at bestille. Så kom der endnu en sms. Inden jeg kørte skulle jeg enten sende 10.000 mere. Jeg ringede op og sagde, du skrev at nu var der ikke mere altså flere penge, jeg skulle af med. Hun fortalte at hun havde en kontrakt klar hvor jeg resten af året 2019 kunne besøge hende fri of charge (selvfølgelig når det passede Gudinden.

Jeg mistede overblikket og sagde fra og kørte hjem. Hun skrev tilbage hvorfor? Der var jo ingen der sagde jeg SKULLE gøre det, jeg kunne også bare besøge hende og betale per gang.

Da jeg først havde ombestemt mig igen og indset at jeg skulle have givet hende de sidste ekstra 10.000. Da var min ikke-beslutsomhed blevet for meget for hende.

Jeg er ikke i tvivl om, baseret på anmeldelser af MissX samt udtalelser fra ander Gudinder at det havde været helt reelt. Jeg ville have været ejet totalt af hende og en lykkelig lille mus, som hun kaldte mig.

Min fejl at jeg ikke gav det sidste og troede og stolede på hende

Altså du overførte 4500 til hende og mødte hende aldrig. Og efterfølgende siger hun at pga manglede beslutsomhed vil hun nu ikke mødes med dig? Så resultatet er at hun har tjent 4500 kr på at skrive SMS beskeder? Eller har jeg misforstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
jydskfyr skrev, for 33 minutter siden:

Altså du overførte 4500 til hende og mødte hende aldrig. Og efterfølgende siger hun at pga manglede beslutsomhed vil hun nu ikke mødes med dig? Så resultatet er at hun har tjent 4500 kr på at skrive SMS beskeder? Eller har jeg misforstået?

Ja når du vender den sådan ja, men jeg havde muligheder. 1) at komme den aften med yderligere 10.000 2) at tage hende på hendes ord om at jeg godt kunne komme alligevel men så ellers betale gang for gang 3) lave en ny aftale med et eller andet beløb.

Men man er i en konflikt. Egentlig vil man helst være ligesom alle andre mænd og ikke betale en krone. Og så er der kampen med den man virkelig er (trangen til underkastelse og findom) da jeg ikke kunne tage en beslutning, blev hun træt af mig.

ja en rigtig Diva, men du skal tænke på, at en Glædespige behandler slaver som slaver.

Lad os forestille os at MissX ringede til mig nu i aften og sagde okay, du får endnu en chance nu til i morgen aften.

Så ville mit hjerte begynde at banke vildt og trangen ville måske vinde og jeg ville tage afsted med pengepungen fyldt op, men måske ville jeg kunne stå i mod.

Prøv og læs min tråd om financial domination generelt.

Hav en god søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, 1 time siden:

Ja når du vender den sådan ja, men jeg havde muligheder. 1) at komme den aften med yderligere 10.000 2) at tage hende på hendes ord om at jeg godt kunne komme alligevel men så ellers betale gang for gang 3) lave en ny aftale med et eller andet beløb.

Sandsynligheden for at hun nogensinde har haft til hensigt at møde dig, må man anse for meget lille. Hun har forsøgt at give dig et indtryk af at du havde et valg.

Redigeret af Nobody

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 12 timer siden:

Ja, fuldstændig som at du kan ignorere sådan en tråd, hvis du ikke kan bidrage med noget nyt. 

Du behøver ikk blive smart i munden over jeg giver folk ret i deres udtalelser om hvor vidt prisen er for dyr eller ej smarte!!! er du med på den kamerat!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasse3300 skrev, for 20 timer siden:

Du behøver ikk blive smart i munden over jeg giver folk ret i deres udtalelser om hvor vidt prisen er for dyr eller ej smarte!!! er du med på den kamerat!!

Det må jo være gas det der - ellers er det jo totalt til grin at puste sig sådan op. Er du flodhesten Dolf eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, den 13.9.2020 at 13:05:

Man skal selvfølgelig være sig bevidst om, hvad det er man gør. Men jeg vil også sige, at ud fra de oplysninger du selv har offentliggjort her, gør Malou bare sit arbejde.

Hun skriver noget om fast. Det gør hun kun hvis du har givet udtryk for at du gerne vil ejes eller være fast kunde hos hende.

Lad mig give et godt eksempel fra mig selv. Hvis man har læst en del af mine indlæg her og besvarelser. Så ved man allerede at jeg er slave med tendens til findom.

Tilbage i foråret 2019 blev jeg fristet til at ringe til MissX nuværende LauraLux. Blev med det samme forført af hendes stemme og tankegang. Jeg fortalte hvad jeg tændte på, og hun bad mig om at sende 500 til en af hendes bankkonto. Jeg gjorde efter lidt betænkningstid hvad der blev forlangt af mig. Derefter frem og tilbage om ønsker og så videre samt to indbetalinger mere af 2000 kroner stykket.

Hun havde nu givet mig hendes personlige navn og adresse hvor vi også skulle mødes. Jeg rystede over hele kroppen. da jeg ikke havde nået at spise til aften, aftalte vi, at jeg kunne købe en pizza på det lokale pizzaria i hendes by. Gudinden ville ikke selv have noget af den, men så virkede det også mere uskyldigt sagde hun, hvis jeg troppede op med en pizza.

Jeg ankom til pizzariaet i god tid, og ventede med at bestille. Så kom der endnu en sms. Inden jeg kørte skulle jeg enten sende 10.000 mere. Jeg ringede op og sagde, du skrev at nu var der ikke mere altså flere penge, jeg skulle af med. Hun fortalte at hun havde en kontrakt klar hvor jeg resten af året 2019 kunne besøge hende fri of charge (selvfølgelig når det passede Gudinden.

Jeg mistede overblikket og sagde fra og kørte hjem. Hun skrev tilbage hvorfor? Der var jo ingen der sagde jeg SKULLE gøre det, jeg kunne også bare besøge hende og betale per gang.

Da jeg først havde ombestemt mig igen og indset at jeg skulle have givet hende de sidste ekstra 10.000. Da var min ikke-beslutsomhed blevet for meget for hende.

Jeg er ikke i tvivl om, baseret på anmeldelser af MissX samt udtalelser fra ander Gudinder at det havde været helt reelt. Jeg ville have været ejet totalt af hende og en lykkelig lille mus, som hun kaldte mig.

Min fejl at jeg ikke gav det sidste og troede og stolede på hende

Aldrig har jeg læst noget så dumt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
poulhansen skrev, for 7 timer siden:

Aldrig har jeg læst noget så dumt. 

Hej Poul.

I den sag, som trådstarter nævner, der viste pigen sig åbenbart til at være fake. Så lad os håbe, han ikke har sendt hende penge.

Hvad angår den sag, jeg selv nævner, så er der en afgørende forskel. Pigen MissX er agtet og afholdt af rigtig mange herinde. Hvis hun var på DBA ville man aige hun var nemid valideret hehe.

Jeg er sikker på, at du og langt de fleste ikke vil kunne forstå det. Men at være afhængig af financial domination er omkring sig gribende. Flere og flere bliver afhængige.

Ønsker jeg eller nogen af dem at risikere at miste alt? eller i bedste fald at afstå fra rigtig meget for at glæde Gudinden man tjener?

Nej vi ønsker vi ikke havde den afhængighed. Men er den der så er den der.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/123435-financial-domination/?tab=comments#comment-1168076

Og her er et eksempel fra Findommen Miss Foxx https://www.youtube.com/watch?v=PWgjMYDwYvw&has_verified=1

Jeg er heldigvis single, men hvis mine søskende foreksempel hørte om dette. Ville de skrige er du fucking crazy lol.

Hav en god dag Poul, og vær glad for at du ikke er afhængig af Financial domination

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vender lige tilbage til overskriften. Ja der er flere der forlanger penge for kemimøde, hvilket jeg afslår. En sød sugarbabe som jeg skrev med forlangte kr600 for et kort kemimøde - sagde nej men ville gerne mødes gratis. Det accepterede hun - vi mødtes kort og jeg ville ikke have betalt kr 600 for en tur i kanen med hende. 
Betaler aldrig for kemimøder eller forudbetaler .......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...