Hop til indhold
Aarhusbanditten

Miriam, million kisses Aarhus

Recommended Posts

Efter en hyggelig aften, blev liderligheden stor, og en hurtig gennemgang og skriv, gjorde valget faldt på Miriam...

https://annoncelight.dk/profile/Miriam24

Det er hende på billederne, hendes krop er lige så lægger og sprød, mens ansigtet er lidt meget sminket på billeder, og det er mere naturligt look man møder.

Bestilte denne gang kun 15 min med super og kys, og hendes pris vat slet ikke gal. Og hun kyssede igennem, dejlige kys med hendes fyldige bløde læber, superfransk blev udført dejligt, dog kunne jeg her mærke forskellen mellem at købe 30 min...., der var ikke meget kæleri, men dog nåede jeg at slikke hende, 69, inden gummi kom på, hun red mig, og igen med speed, så jeg måtte lægge hende på ryggen for at nyde et par minutter inden det hele var ovre.

En virkelig flot pige, noget forhastet igen, men så kan jeg lære det..., køb aldrig kun 15 min..., men dejlige kys, fræk sex, og jeg fik til fulde det jeg betalte for:-)

God weekend til alle:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 18 minutter siden:

Efter en hyggelig aften, blev liderligheden stor, og en hurtig gennemgang og skriv, gjorde valget faldt på Miriam...

https://annoncelight.dk/profile/Miriam24

Det er hende på billederne, hendes krop er lige så lægger og sprød, mens ansigtet er lidt meget sminket på billeder, og det er mere naturligt look man møder.

Bestilte denne gang kun 15 min med super og kys, og hendes pris vat slet ikke gal. Og hun kyssede igennem, dejlige kys med hendes fyldige bløde læber, superfransk blev udført dejligt, dog kunne jeg her mærke forskellen mellem at købe 30 min...., der var ikke meget kæleri, men dog nåede jeg at slikke hende, 69, inden gummi kom på, hun red mig, og igen med speed, så jeg måtte lægge hende på ryggen for at nyde et par minutter inden det hele var ovre.

En virkelig flot pige, noget forhastet igen, men så kan jeg lære det..., køb aldrig kun 15 min..., men dejlige kys, fræk sex, og jeg fik til fulde det jeg betalte for:-)

God weekend til alle:-)

Lyder som en god anbefaling man skal lytte til.. 

Hvor er vi.. City eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Rigtig god og informativ anmeldelse.

Hendes annonce er dog knap så informativ? Kan du sige lidt om hvad du gav for den omgang?

500 kr, så fik god valuta af en smuk pige til prisen......, men 15 min er for lidt for mig:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...