Hop til indhold

Recommended Posts

Var i humør til god massage og fuld pakke, men var også på udkig efter et nyt sted forholdsvis tæt på kontoret. Når udbuddet af Thai massage er så stort som det sommetider er, så hjælper det mig at begrænse mine søgninger til det meget specifikke. Jeg gik efter Thaimassage, fuld pakke og Frederiksberg – og endte med at vælge Catja.

https://annoncelight.dk/showad/283027

Stedet er en ganske fin thai massage butik på en af indre Frederiksbergs hovedveje. Et meget pænt sted med fokus på ’rigtig’ massage, hvis i ved hvad jeg mener. Catja bijobber dog med en udvidet menu.

Catja er en meget nydelig, slank kvinde med nogle ordentlige silikone bryster og strittende brystvorter. Jeg ville gætte hendes alder til omkring de 40. Hun tog imod mig fuldt påklædt, men lige så snart vi kom ind i massage lokalet, smed hun blusen og stoppede de to lingeri-klædte bryster ind i mit ansigt. Ingen tvivl om, hvad der tilbydes her J. Hun er meget venlig, lattermild og taler fint dansk….

Jeg bestilte 45 minutters massage plus FP til 1200 og lagde mig på briksen med håb om en god, hård massage, der langsomt overgik til det mere erotiske. Desværre havde Catja andre tanker og efter 10 minutters blød oliemassage skruede hun op for pirringen og bad mig vende om på ryggen. På dette tidspunkt var jeg dog så opstemt, at jeg havde glemt alt om massagen og ville bare i gang med det sjove. Hun forsatte oliemassagen på forsiden iført lingeri, men hoppede hurtigt ud af tøjet og gik i gang med en B2B hvor jeg fik masser af mulighed for at gramse og slikke løs på de store bryster imens hun kravlede rundt på mig. Catja er meget berøringsvenlig og virkede som om at hun selv var ved at komme lidt i stødet.

Men så kom hun vist pludselig i tanke om at hun også skulle nyde og lagde sig på ryggen. Jeg tog fat i olien og påbegyndte en langsom massage af hendes forparti mens hun lå og vred sig. Hyggeligt nok alt sammen, men jeg synes nu at det er mig der skal gramses på når jeg betaler.  Så på med kondomet og ud over stepperne! Et fint knald i flere positioner og til sidst et godt olieret handjob.

Jeg kom derefter en tur i bad og i tøjet mens jeg småsludede med Catja iført morgenkåbe og bollehår.  Jeg var ude på gaden lidt over en time efter jeg kom ind, så fin timing.

Kommer jeg igen? Måske, da Catja leverede ganske fint på FP delen. Men massagen var en anelse tarvelig, så jeg leder nok videre i søgningen på den ultimative oplevelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin beskrivelse af din oplevelse, @DirkDiggler, hos en pige, som vi vist ellers ikke har hørt så meget om herinde. Kan godt følge dig i, at det er ret svært at være tro mod sin oprindelige dagsorden, når de søde thaipiger skruer op for charmen og ligesom har besluttet sig for, at nu er det altså tid til sex. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...