Hop til indhold

Recommended Posts

bjørnebandit skrev, for 3 timer siden:

Hej jeg vil lige høre om der er nogle af jer der kan oplyse hendes priser, for ren massage, eller en håndtrold 

300 for massage + 300 for HJ

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 19 timer siden:

Øhm ka nogen fortælle noget om pigen?

Ja nu er de 2 og kun den nye pige som tilbyder FP, har dog ikke set eller mødt hende men Oue sagde hun har store bryster og ung ca 25-27år FP ville koste 1500 for mit vedkommen men ved ikke om det er fast pris, jeg takkede nej

Oue er ca 155-158 vil skyde på ca 47-50kg små bryster stor a skål, pæn røv ikke flad som hos mange thaier 

men prøv hende det koster kun 300 så kan du kigge på hende i en time:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, den 17.11.2020 at 12:47:

Ja nu er de 2 og kun den nye pige som tilbyder FP, har dog ikke set eller mødt hende men Oue sagde hun har store bryster og ung ca 25-27år FP ville koste 1500 for mit vedkommen men ved ikke om det er fast pris, jeg takkede nej

Oue er ca 155-158 vil skyde på ca 47-50kg små bryster stor a skål, pæn røv ikke flad som hos mange thaier 

men prøv hende det koster kun 300 så kan du kigge på hende i en time:D

Blir der tilbudt fp hos Oue nu? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, den 14.9.2020 at 22:58:

Du kunne jo oplyse gadenummer, men det er åbenbart for kompliceret

Forslag: tal pænt, det koster ingenting. Din tone er træls og nedladende - helt unødvendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der får lov til at røre ved hende under massagen, eller  sidder hun så man ikke kan røre ved hende? Syntes at hun giver en fantastisk massage og er dejlig at være hos.

Redigeret af Iron man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...