Hop til indhold

Recommended Posts

For første gang i efterhånden meget lang tid, har jeg muligheden for at komme en tur til københavn. Det skulle selvfølgelig udnyttes til et besøg af en dejlig pige på hotellet. 

Jeg har tidligere haft besøg af Amazing Kimberly og derudover så de nye billeder hun har lagt på sin profil var jeg nød til at bestille endnu et besøg af denne dejlige pige. Billederne er vellignende og jeg er 100% sikker på at billederne af ægte. Hun havde nemlig efter mit ønske det røde undertøj på da hun besøgte mig. 

Hun ankom til hotellet som aftalt, og efter vi var kommet ind på værelset, tog vi os tid til et glas rødvin og snak. Men det var naturligvis ikke kun snak jeg havde inviteret hende til og vi kom derfor ud af tøjet og tog sammen et bad. 

Vi indtog dobbeltsengen og festen fortsatte mellem hendes ben. Kimberly har den glatteste og blødeste fisse jeg nogensinde har været i nærheden af, at den samtidig smager fantastisk gør kun det hele bedre for mig. Jeg stoppede ikke slikkeriet inden hun klemte mit hoved fast mellem hendes ben, mens hun kom med nogles små frække skrig. Efter hun havde givet mig en tilsvarende dejlig tur, var det tid til mere rødvin, snak og kæleri. 

Jeg indrømmer gerne, at denne dejlige unge polske pige altid tager mig med storm og jeg tvivler på det bliver mit sidste besøg hos hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 13 timer siden:

Hvad koster sådan en ydelse? 

Hej Finn

Kimberly skriver ikke selv hendes priser på Annoncelight, så jeg vil heller ikke skrive dem her. Kan afsløre, at hun ikke er den billigste pige du kan finde i København, men tror til gengæld hun er en af de bedste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nordjyde_34 skrev, for 31 minutter siden:

Hej Finn

Kimberly skriver ikke selv hendes priser på Annoncelight, så jeg vil heller ikke skrive dem her. Kan afsløre, at hun ikke er den billigste pige du kan finde i København, men tror til gengæld hun er en af de bedste. 

Ærgerligt, men tak for svar.

(Ingen besøg herfra)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 25 minutter siden:

Ærgerligt, men tak for svar.

(Ingen besøg herfra)

Blot af ren nysgerrighed.   I din udvælgelse ,  har du et princip omkring,  at hvis der ikke i annoncerne oplyser priser, så kunne du ikke finde på, at kontakte pigen. ?

Jeg må så indrømme, at din indlæg fik mig til at læse største parten af hendes anmeldelser.   Anmeldelser har selvfølgelig en vis grad af subjektivitet,  men jeg tænker alligevel, at de mange anmeldelser af hende tegner et billede af en GP,  der på stort set alle parametre leverede "varen".  

Hvis hun ellers var min type, ville jeg bestemt ikke tøve med at kontakte hende.  Da hun har profil her, ville jeg nok skrive til den.  Få lidt dialog i gang, for lige at afstemme om der kunne være lidt gensidig interesse på et besøg.   Nu ved jeg så ikke om det handler om principper.  Jeg har skam også selv nogle principper vedrørende annoncering, men de er nu ikke mere faste end, hvis en GP har så massivt mange positive anmeldelser,  kunne jeg godt i et sådant tilfælde se stort på mine annoncerings-principper

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 55 minutter siden:

Gad vide, hvorfor hun tror, det er specielt lokkende med enorme nærbilleder af fissen ??

It works for me....

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

Blot af ren nysgerrighed.   I din udvælgelse ,  har du et princip omkring,  at hvis der ikke i annoncerne oplyser priser, så kunne du ikke finde på, at kontakte pigen. ?

Jeg må så indrømme, at din indlæg fik mig til at læse største parten af hendes anmeldelser.   Anmeldelser har selvfølgelig en vis grad af subjektivitet,  men jeg tænker alligevel, at de mange anmeldelser af hende tegner et billede af en GP,  der på stort set alle parametre leverede "varen".  

Hvis hun ellers var min type, ville jeg bestemt ikke tøve med at kontakte hende.  Da hun har profil her, ville jeg nok skrive til den.  Få lidt dialog i gang, for lige at afstemme om der kunne være lidt gensidig interesse på et besøg.   Nu ved jeg så ikke om det handler om principper.  Jeg har skam også selv nogle principper vedrørende annoncering, men de er nu ikke mere faste end, hvis en GP har så massivt mange positive anmeldelser,  kunne jeg godt i et sådant tilfælde se stort på mine annoncerings-principper

 

 

- Selvfølgelig er det en fordel at der er positive anmeldelser. 

Jeg kan bare ikke forstå at der skal være så meget hemmelighedskræmmeri omkring priserne. Det er en vigtig information og bør være tilgængelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 35 minutter siden:

I din udvælgelse ,  har du et princip omkring,  at hvis der ikke i annoncerne oplyser priser, så kunne du ikke finde på, at kontakte pigen. ?

Jeg har præcis dette princip. Egentlig ud fra den tanke “Hvorfor gøre det mere bøvlet for sig selv”, når nu der er rigeligt af andre søde piger, som gerne oplyser priserne for deres ydelser og dermed giver et fornuftigt beslutningsgrundlag.

Ved nærmere eftertanke hænger det jo nok sammen med, at jeg grundliggende har en ide om, at Value-for-Money er væsentligt for mig, mens andre måske allerede har besluttet sig for en bestemt pige (uden prisangivelse) og så ellers accepterer den pris, pigen oplyser (forudsat den falder inden for et eller andet “normalområde”). Value-for-Money er for mig i øvrigt ikke ensbetydende med at vælge de billigste piger på markedet, bl.a fordi det tilsyneladende ofte er der, man bliver snydt, så de er ikke på min radar.

Trods den udmærkede anmeldelse fra @nordjyde_34 (tak for den), ville jeg screene Kimberly fra pga. manglende priser i annoncen. Eneste sted, hvor jeg måske kunne finde på at gøre en undtagelse, er nok latina-pigerne, som over en bred kam sjældent oplyser priser, men tilsyneladende meget ofte tager 1000/1500kr for 30/60 minutters fuld pakke (så det ville være min forventning, hvis jeg skulle besøge en af dem).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har præcis dette princip. Egentlig ud fra den tanke “Hvorfor gøre det mere bøvlet for sig selv”, når nu der er rigeligt af andre søde piger, som gerne oplyser priserne for deres ydelser og dermed giver et fornuftigt beslutningsgrundlag.

Ved nærmere eftertanke hænger det jo nok sammen med, at jeg grundliggende har en ide om, at Value-for-Money er væsentligt for mig, mens andre måske allerede har besluttet sig for en bestemt pige (uden prisangivelse) og så ellers accepterer den pris, pigen oplyser (forudsat den falder inden for et eller andet “normalområde”). Value-for-Money er for mig i øvrigt ikke ensbetydende med at vælge de billigste piger på markedet, bl.a fordi det tilsyneladende ofte er der, man bliver snydt, så de er ikke på min radar.

Trods den udmærkede anmeldelse fra @nordjyde_34 (tak for den), ville jeg screene Kimberly fra pga. manglende priser i annoncen. Eneste sted, hvor jeg måske kunne finde på at gøre en undtagelse, er nok latina-pigerne, som over en bred kam sjældent oplyser priser, men tilsyneladende meget ofte tager 1000/1500kr for 30/60 minutters fuld pakke (så det ville være min forventning, hvis jeg skulle besøge en af dem).

Det er jo fair nok at du har det princip. Og hvis du fx ville overføre din forventning om at betale 1000/1500 foe 30/60 minutter eller derunder, mon så ikke selve formålet med ikke at skrive pris er opnået? Det vil jeg tro.

Mit indtryk er klart at hvor prisen selvfølgelig ikke er ligegyldig, forsøger pigen mere at tiltrække de kunder, der ikke har prisen som hverken første, anden eller tredje prioritet. Det har hun heller ikke selv, intet forsøg på mersalg, prisen inkluderer det, som 2 mennesker finder på sammen, når de har sex. Klokken kigger hun heller ikke så meget på. Det meget langt fra de "maskiner", der blot skal køre noget volumen igennem for at opretholde en dagløn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, den 9/9/2020 at 12:03:

Ærgerligt, men tak for svar.

(Ingen besøg herfra)

Hej med jer

Hun har været på i flere år, og jeg mener hun tidligere har skrevet, at kvaliteten koster, og som jeg husker hendes pris så 1300/30 min

go dag til jer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
Servciesboy skrev, for 2 timer siden:

og som jeg husker hendes pris så 1300/30 min

Det er ikke mere hemmeligt, end at man får prisen hvis man skriver til hende. 
Læg lidt til, til inflationen, ellers har du ikke nok penge med. ;)
En eller anden dag skal jeg altså selv smage den smukke fisse.  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...