Hop til indhold
Guest smukke Sara

Inspireret af anden tråd om besøg hos GP

Recommended Posts

Guest smukke Sara

Henvendt til jer, hvor jeres partner ikke ved, at i besøger en GP;

Ville det være ligeså sjovt at besøge en GP hvis ens partner vidste det? 
 

Det skal siges, at jeg ingen mening har om, om man er i forhold eller ej når man besøger en GP! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
smukke Sara skrev, for 1 time siden:

Henvendt til jer, hvor jeres partner ikke ved, at i besøger en GP;

Ville det være ligeså sjovt at besøge en GP hvis ens partner vidste det? 
 

Det skal siges, at jeg ingen mening har om, om man er i forhold eller ej når man besøger en GP! 

 

smukke Sara skrev, for 1 time siden:

Henvendt til jer, hvor jeres partner ikke ved, at i besøger en GP;

Ville det være ligeså sjovt at besøge en GP hvis ens partner vidste det? 
 

Det skal siges, at jeg ingen mening har om, om man er i forhold eller ej når man besøger en GP! 

Du må da have en mening omkring dette, men måske du ikke kan komme med den, da det er at skyde sig selv i foden .

Jeg er selv single og ville ALDRIG besøge prostitueret hvis jeg var i et forhold, ville ikke behandle et andet menneske sådan.

Dem som lever i åbent forhold eller hvis konen har givet lov pga manglende lyst el sygdom er en helt anden snak.

Havde jeg en partner og hun besøgte mandlige gigolo i smug, ville det såre mig enormt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nordjyde_34 skrev, 1 time siden:

Jeg tror faktisk det ville være endnu sjovere og bedre hvis min partner viste det....

Enig, men det vil hun nok aldrig acceptere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Det er et hypotetisk spørgsmål, der sådan set er umuligt at svare på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, for 2 timer siden:

Henvendt til jer, hvor jeres partner ikke ved, at i besøger en GP;

Ville det være ligeså sjovt at besøge en GP hvis ens partner vidste det? 
 

Det skal siges, at jeg ingen mening har om, om man er i forhold eller ej når man besøger en GP! 

Kan ikke se at det skulle gøre nogen forskel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Ja./ nej det er et spørgsmål om omstændigheder 

Ja hvis det var en aftale. Nej. Men livet er omstændeligt og jeg er nysgerrig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det at min partner ikke ved det, har intet med mit behov for at besøge en dejlig glædespige. 
Det at holde det skjult er ikke noget som giver mig et kick. Jeg er ikke stolt af at jeg gør det. Men jeg føler et behov for at få et pusterum i en hektisk hverdag. Derfor gør jeg det er og det er meget egoistisk. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Hanshj skrev, for 8 timer siden:

Det at min partner ikke ved det, har intet med mit behov for at besøge en dejlig glædespige. 
Det at holde det skjult er ikke noget som giver mig et kick. Jeg er ikke stolt af at jeg gør det. Men jeg føler et behov for at få et pusterum i en hektisk hverdag. Derfor gør jeg det er og det er meget egoistisk. 
 

det da ærlig snak i det mindste ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
MalerKbhK skrev, for 16 timer siden:

 

Du må da have en mening omkring dette, men måske du ikke kan komme med den, da det er at skyde sig selv i foden .

Jeg er selv single og ville ALDRIG besøge prostitueret hvis jeg var i et forhold, ville ikke behandle et andet menneske sådan.

Dem som lever i åbent forhold eller hvis konen har givet lov pga manglende lyst el sygdom er en helt anden snak.

Havde jeg en partner og hun besøgte mandlige gigolo i smug, ville det såre mig enormt.

Jeg synes egentligt ikke, at jeg har ret til at dømme/bedømme hvad andre mennesker gør.


Spørger blot fordi emnet for kort tid siden var oppe i en anden tråd, som ikke konkret handlede om det. Den anden tråd handlede om, om der var andre der besøgte GP’er selvom de var i et forhold. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Hanshj skrev, for 13 timer siden:

Det at min partner ikke ved det, har intet med mit behov for at besøge en dejlig glædespige. 
Det at holde det skjult er ikke noget som giver mig et kick. Jeg er ikke stolt af at jeg gør det. Men jeg føler et behov for at få et pusterum i en hektisk hverdag. Derfor gør jeg det er og det er meget egoistisk. 
 

Det var nemlig dét, jeg var nysgerrig på - om det gav et kick. 
At besøge en GP når man er i et forhold er ret normalt. Man gør det af forskellige grunde og jeg synes vitterligt, at det er ens egen sag, som ikke skal dømmes/bedømme af andre. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
AalborgLook skrev, for 16 timer siden:

Kan ikke se at det skulle gøre nogen forskel. 

Var nysgerrig omkring om det var et “kick” fordi det er hemmeligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
smukke Sara skrev, for 45 minutter siden:

Var nysgerrig omkring om det var et “kick” fordi det er hemmeligt :)

Hvorfor skulle det gi et kick at bedrage ens partner ?

Syntes ærligt talt det er usmageligt .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
smukke Sara skrev, for 53 minutter siden:

Jeg synes egentligt ikke, at jeg har ret til at dømme/bedømme hvad andre mennesker gør.


Spørger blot fordi emnet for kort tid siden var oppe i en anden tråd, som ikke konkret handlede om det. Den anden tråd handlede om, om der var andre der besøgte GP’er selvom de var i et forhold. 

 

Nej, men derfor kan du godt have en personlig holdning til det.

Vi kunne også vende den om, hvis du har/havde en kæreste/mand og han besøgte Gp er bag din ryg, så ville du ikke dømme/fordømme hans handling ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 18 timer siden:

 

Du må da have en mening omkring dette, men måske du ikke kan komme med den, da det er at skyde sig selv i foden .

Jeg er selv single og ville ALDRIG besøge prostitueret hvis jeg var i et forhold, ville ikke behandle et andet menneske sådan.

Dem som lever i åbent forhold eller hvis konen har givet lov pga manglende lyst el sygdom er en helt anden snak.

Havde jeg en partner og hun besøgte mandlige gigolo i smug, ville det såre mig enormt.

Rigtig mange kvinder kobler sex og følelser tæt sammen. Derfor kan de ikke rigtig forestille sig at man kan have lyst/behov for at dyrke sex, uden at der er følelser involveret.

Derudover (eller måske netop derfor) vil mange kvinder også føle at det at gå til en prostitueret er noget af det laveste (måske endda ulækreste) man kan gøre. 

Jeg kender min kone godt nok til at vide at hun ikke ville kunne gå til en gigolo, af ovenstående årsager, hun har faktisk sagt at hun ville have meget sværere ved at tilgive et besøg hos en prostitueret end hvis jeg havde en længerevarende affære. I min optik ville det være stik modsat, en affære er i min optik en langt større trussel mod vores forhold, end et enkeltstående sex besøg uden følelser involveret. Men sådan er det nok når mænd er fra Mars og kvinder fra Venus ;)

Når det er sagt, ville jeg ønske at hun ville kunne acceptere (måske endda deltage) i et besøg hos en GP'er (eller en gigolo for den sags skyld). Det er en af mine sex fantasier ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Bear skrev, for 14 minutter siden:

Rigtig mange kvinder kobler sex og følelser tæt sammen. Derfor kan de ikke rigtig forestille sig at man kan have lyst/behov for at dyrke sex, uden at der er følelser involveret.

Derudover (eller måske netop derfor) vil mange kvinder også føle at det at gå til en prostitueret er noget af det laveste (måske endda ulækreste) man kan gøre. 

Jeg kender min kone godt nok til at vide at hun ikke ville kunne gå til en gigolo, af ovenstående årsager, hun har faktisk sagt at hun ville have meget sværere ved at tilgive et besøg hos en prostitueret end hvis jeg havde en længerevarende affære. I min optik ville det være stik modsat, en affære er i min optik en langt større trussel mod vores forhold, end et enkeltstående sex besøg uden følelser involveret. Men sådan er det nok når mænd er fra Mars og kvinder fra Venus ;)

Når det er sagt, ville jeg ønske at hun ville kunne acceptere (måske endda deltage) i et besøg hos en GP'er (eller en gigolo for den sags skyld). Det er en af mine sex fantasier ;) 

Jamen, det er da ikke mig du skal skrive det til, men din kone og forklare hvordan du har det og virkelig hvordan du er som person.

Hvad du gør er jo op til dig selv og din egen samvittighed, jeg beskriver blot at jeg aldrig selv ville bedrage et andet menneske, så hellere fortælle det og ligge kortene på bordet eller at bryde forholdet helt, i min verden findes løgne, bedrag og uærlighed ikke.

Jeg ved jeg selv blive enormt såret hvis min partner gik bag min ryg, uanset hvad årsagen måtte være...

At syntes det er ok og der ikke er følelser involveret er nok kun dig selv som deler den mening og ikke din kone vil jeg gætte på .

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 28 minutter siden:

Jamen, det er da ikke mig du skal skrive det til, men din kone og forklare hvordan du har det og virkelig hvordan du er som person.

Hvad du gør er jo op til dig selv og din egen samvittighed, jeg beskriver blot at jeg aldrig selv ville bedrage et andet menneske, så hellere fortælle det og ligge kortene på bordet eller at bryde forholdet helt, i min verden findes løgne, bedrag og uærlighed ikke.

Jeg ved jeg selv blive enormt såret hvis min partner gik bag min ryg, uanset hvad årsagen måtte være...

At syntes det er ok og der ikke er følelser involveret er nok kun dig selv som deler den mening og ikke din kone vil jeg gætte på .

Det kan godt være at jeg ikke skulle have citeret dig. Det er som om at du opfatter mit skriv som kritik af dig, det er det ikke. Hvad du har af holdninger og idealer omkring parforhold må du da fuldstændig selv om, jeg kom blot med mine betragtninger omkring emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
smukke Sara skrev, for 23 timer siden:

Henvendt til jer, hvor jeres partner ikke ved, at i besøger en GP;

Ville det være ligeså sjovt at besøge en GP hvis ens partner vidste det? 
 

Det skal siges, at jeg ingen mening har om, om man er i forhold eller ej når man besøger en GP! 

Nej, det ville ikke være sjovt, hvis ens kone vidste det.

Men det vi ikke kan få derhjemme, køber vi ude i byen.

Som jeg også har skrevet i en anden tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Guest MalerKbhK skrev, den 9.9.2020 at 12:29:

Nej, men derfor kan du godt have en personlig holdning til det.

Vi kunne også vende den om, hvis du har/havde en kæreste/mand og han besøgte Gp er bag din ryg, så ville du ikke dømme/fordømme hans handling ?

Jeg synes, der er en ret stor forskel. Hvis jeg havde en kæreste, der besøgte en GP bag min ryg, ville det berører mig, men om andre gør det, har vitterligt intet med mig at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, den 8.9.2020 at 16:53:

Henvendt til jer, hvor jeres partner ikke ved, at i besøger en GP;

Ville det være ligeså sjovt at besøge en GP hvis ens partner vidste det? 
 

Det ville slet ikke være sjovt. For så havde jeg ingen partner mere. Nu er jeg selvvalgt single, efter et længere forhold med en smuk Thai' kvinde,  (i Thailand) som desværre ikke interesserede sig en dyt for oplevelser i soveværelset. Det havde vi flere samtaler om. Hun foreslog efter mange og lange samtaler om emnet, at jeg med hendes accept kunne få min lyst styret andre steder på flg. betingelser:

Ikke fortælle hende om mine sidespring.

Ikke komme hjem og smitte hende med noget grimt.

Det gik et års tid, men er til orientering for andre her, ikke holdbart i længden når man deler soveværelse med sin kone/kæreste.

Nu er det en del år siden og vi er stadig de bedste venner, men hvad lærte jeg ? Jeg har det bedst med mig selv og mine omgivelser som single.

Har aldrig mere dårlig samvittighed.:rolleyes:

 

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, den 9.9.2020 at 11:40:

Var nysgerrig omkring om det var et “kick” fordi det er hemmeligt 

Tror ikke kicket opstår fordi det er hemmeligt, men fordi det er noget nyt og spændende. :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
smukke Sara skrev, den ‎08‎-‎09‎-‎2020 at 16:53:

Henvendt til jer, hvor jeres partner ikke ved, at i besøger en GP;

Ville det være ligeså sjovt at besøge en GP hvis ens partner vidste det? 
 

Det skal siges, at jeg ingen mening har om, om man er i forhold eller ej når man besøger en GP! 

Det er vist ingen hemmelighed, at "Det forbudte" kan give et "kick".  Spørgsmålet er så bare, om det mere bare handler om det "forbudte" i en generel sammenhæng, eller om det "forbudte" skal ses i forhold til ens modpart.  Jeg tror mere på det første.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...