Hop til indhold
Lachr

Massage i Århus - til Hotel

Recommended Posts

Hejsa. 

 

 

Som overskriften lyder, søger jeg massage i Århus i forbindelse med en forretningstur. Jeg ser dog gerne det kunne ske til hotellet jeg er overnattende på. Er det umuligt, eller kigger jeg forkerte steder?

 

På forhånd tak. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Jamen er det ikke bare at kigge på de forskellige hjemmeside . Kan det være så svært .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne platform er i bund og grund overflødig hvis man skal følge din logik, for så kan alt undersøges selv. Så du bør slette din bruger, da du jo i følge din egen logik kan undersøge alt selv. 

 

Men ellers tak for buddet, jeg afventer en mere begavet respons.

Redigeret af Lachr

Del dette indlæg


Link til indlæg
indokarami skrev, for 34 minutter siden:

Du bør nok starte under "Efterlysninger" ... ;)

Beklager. Ny her - så er lidt grøn mht navigering. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lachr skrev, for 1 time siden:

Beklager. Ny her - så er lidt grøn mht navigering. ;-)

Men ikke mere ny end at du starter med at irettesætte en erfaren bruger.

Desværre er der mange der tror, at hvis man opretter sig som bruger så står andre på pinde for at hjælpe en. 

 

.

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 4 minutter siden:

Men ikke mere ny end at du starter med at irettesætte en erfaren bruger.

Desværre er der mange der tror, at hvis man opretter sig som bruger så står andre på pinde for at hjælpe en. 

 

.

Du har ret. Gud forbyde at mennesker kommer med et brugbart svar på et forum der går på at skabe gennemsigtighed på det erotiske marked. 

Det er vel tilladt at hoppe videre - jeg tænker en erfaren bruger godt ved hvorvidt pågældendes svar er brugbart, eller egentlig blot lidt ligegyldig  - ligesom din egen egentlig endte med at være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop nu al jeres kritiseren og privatbetjent opførsel, inden i får en advarsel fra mods. Læs gerne retningslinierne for brug af forum ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...