Hop til indhold
Guest Elte

Folehaven - hvem kan anbefales

Recommended Posts

Guest Elte

Hej, 

Har udviklet mig en sød tand for massage og ekstra af smukke, unge og petite thaipiger. 

Er der nogen der kan anbefale en eller flere af de piger der er på Folehaven

Optimalt en pige der er slank, smuk, max 30 og meget gerne med smukke ægte bryster. Men jeg er i øvrigt lutter ører hvis der skulle være anbefalinger der ikke er lige i bulls eye. 

Pft - Elte

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Lynet2019 skrev, for 1 time siden:

Pigerne er fake. De bruges løbende på diverse mindre seriøse steder 

Pigerne er vel ægte nok, men billederne på annncen er fake mener du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Elte skrev, for 4 timer siden:

Hej, 

Har udviklet mig en sød tand for massage og ekstra af smukke, unge og petite thaipiger. 

Er der nogen der kan anbefale en eller flere af de piger der er på Folehaven

Optimalt en pige der er slank, smuk, max 30 og meget gerne med smukke ægte bryster. Men jeg er i øvrigt lutter ører hvis der skulle være anbefalinger der ikke er lige i bulls eye. 

Pft - Elte

 

Er meget enkel. Går ud fra du bor ikke så vanvittigt langt væk fra dem. Walk in og spørg til massages, hvis de er til noget lader de dig se pigerne. Så kan du altid vælge en eller pænt sige du vender tilbage uden at vende tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet Ankor har været op og ned gennem tiden. Jeg har ikke været der siden i foråret, hvor jeg havde en dårlig oplevelse.  Tidligere har jeg haft rigtig gode oplevelser på stedet. Alt afhænger af pigen. Jeg kender ingen af de aktuelle piger på stedet. 

Der har gennem de sidste 5 år være stor udskiftning, og mange af pigerne kan du i dag finde andre steder. Jeg har fået at vide at Mamma-Sam er en meget hård arbejdsgiver, som ikke giver pigerne lov til at holde fri. 

Lige nu komme jeg mest hos en pige der tidligere var på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldDane skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes, det er et meget groft angreb, du kommer med. Lad os vide, hvem der har givet dig oplysningerne, så vi kan vurdere dem - i stedet for blot at bringe anonyme rygter.

Det er ikke et avanceret gæt vel, at det kommer fra pigen som tidligere var på stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldDane skrev, for 17 timer siden:

Det er der jo ingen dokumentation for.

Vi vil gerne se dokumentation for det modsatte :rolleyes:

Har kendskab til anden klinik, hvor massørerne nærmest flygter fra så snart det er muligt. Mamasan på den anden klinik har de flygtende givet øgenavnet Pol Pot.

Desværre er ikke alle Mamasan deres job og funktion voksen, derfor er det vigtigt at påpege, hvis nogle mamasan behandler deres personale dårligt.

Bemærk, kender ikke Folehaven, så den udtaler jeg mig ikke om.

Ovennævnte er kun generelle betragtninger, alle vil gerne behandles ordentligt på jobbet. Det har GPer også krav på, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Diskusprolaps skrev, for 52 minutter siden:

Vi vil gerne se dokumentation for det modsatte :rolleyes:

Har kendskab til anden klinik, hvor massørerne nærmest flygter fra så snart det er muligt. Mamasan på den anden klinik har de flygtende givet øgenavnet Pol Pot.

Desværre er ikke alle Mamasan deres job og funktion voksen, derfor er det vigtigt at påpege, hvis nogle mamasan behandler deres personale dårligt.

Bemærk, kender ikke Folehaven, så den udtaler jeg mig ikke om.

Ovennævnte er kun generelle betragtninger, alle vil gerne behandles ordentligt på jobbet. Det har GPer også krav på, tak.

Jeg er helt enig og man skal heller ikke udstille nogen herinde. 

Men som bekendt er der 2 sider af samme mønt og man hører også om det modsatte, hvor især de yngre kvinder, kommer som de har lyst til og ikke har det helt samme servicegen og respekten for stedet og kunderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, 1 time siden:

Vi vil gerne se dokumentation for det modsatte :rolleyes:

Har kendskab til anden klinik, hvor massørerne nærmest flygter fra så snart det er muligt. Mamasan på den anden klinik har de flygtende givet øgenavnet Pol Pot.

Desværre er ikke alle Mamasan deres job og funktion voksen, derfor er det vigtigt at påpege, hvis nogle mamasan behandler deres personale dårligt.

Bemærk, kender ikke Folehaven, så den udtaler jeg mig ikke om.

Ovennævnte er kun generelle betragtninger, alle vil gerne behandles ordentligt på jobbet. Det har GPer også krav på, tak.

Har du overhovedet kendskab til udrydelsen af civilbefolkningen i Cambodia?

Ved du noget om Cambodia? Har du været der?

Jeg har en stor familie i Cambodia. Jeg er meget ked af den måde, du gør grin med det - også selv om dy kun viderebringer et citat.

Redigeret af OldDane

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldDane skrev, 1 time siden:

Har du overhovedet kendskab til udrydelsen af civilbefolkningen i Cambodia?

Ved du noget om Cambodia? Har du været der?

Jeg har en stor familie i Cambodia. Jeg er meget ked af den måde, du gør grin med det - også selv om dy kun viderebringer et citat.

Åh jo skrev min afsluttende eksamen på engelsk om Vietnamkrigen og hvad det betød for nabolandet Cambodia og har været i begge lande.

Ved godt at vi lever i en krænkelseskultur tid og det er svært at stryge alle med hårene. Men vil du ikke lige forklare, hvor i mit skriv jeg gør grin med din store familie i Cambodia og resten af Cambodias befolkning på over 15 mio mennesker.
 

Har selv veninde i omgangskredsen der er af Khmer oprindelse, sikker på hun ikke vil tage mit skriv ilde op. 
 

Læs venligst mit skriv en gang til og hvis du stadig føler dig krænket får du hermed min uforbeholdne undskyldning. Tror dog du lægger mere i mit skriv end der faktisk står.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...