Guest Lasselas Skrevet 31. December, 2023 Okay, så har jeg misforstået. Troede der var hende den (anden) gamle. De er formentlig begge over 70, og nej, de skal ikke nødvendigvis prøves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Veraliv 2 Skrevet 4. Maj, 2024 Nanuaraq skrev, den 7.9.2020 at 17:21: Hej, jeg har den seneste tid fået mere og mere lyst til en rigtig moden dame. Har besøgt Lene på 60 i Olaf Ryes gade i Odense, hun er sød og blid, dejligt. Og selvfølgelig Edith på 65 i Hvidovre som spiller den af mens man får en hyggesnak. Jeg vil ha mer. Og jeg er virkelig ved at få et blødt punkt for de der ældre damer, der er en fantastisk ro over dem, meget tillidvækkende. Nogen der kender til andre i København? Og alder er intet problem Jeg synes nemlig de er svære at finde, men der kan vel heller ikke være mange af dem. Måske jeg er den modne kvinde du søger. Jeg er dansk, 58 år, slank, mørkt hår, og en masse appetit på sex. Kærligst Eva 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 589 Skrevet 6. Maj, 2024 Veraliv skrev, den 4.5.2024 at 13:36: Måske jeg er den modne kvinde du søger. Jeg er dansk, 58 år, slank, mørkt hår, og en masse appetit på sex. Kærligst Eva Fortæl, fortæl! Annoncerer du? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boy 75 Skrevet 6. Maj, 2024 shiny skrev, for 45 minutter siden: Fortæl, fortæl! Annoncerer du? Har skrevet til hende på PB da hun ikke har annonce men har intet hørt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg