Hop til indhold

Recommended Posts

Endelig kom muligheden for at besøge denne enormt sexet Studinebabe. Hun er så frækkere i virkeligheden end på billeder og hvis man kan lide piger med asiatisk udseende så er dette pigen man skal besøge. 
Vil ikke beskrive det hele men hun kysser godt, sutter dejlig pik og at have sex med hende er bare dejligt. Så jeg kan varmt anbefale denne pige;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Fedtmules bror skrev, for 7 timer siden:

Endelig kom muligheden for at besøge denne enormt sexet Studinebabe. Hun er så frækkere i virkeligheden end på billeder og hvis man kan lide piger med asiatisk udseende så er dette pigen man skal besøge. 
Vil ikke beskrive det hele men hun kysser godt, sutter dejlig pik og at have sex med hende er bare dejligt. Så jeg kan varmt anbefale denne pige;)

Kan du sige lidt om stedet ? Lejligheden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SødSur skrev, for 10 minutter siden:

Kan du sige lidt om stedet ? Lejligheden? 

Det er en fin lejlighed med behagelige rum,  det jeg kom i var der spejle på væggene ved sengen og for enden af sengen. Fine badefaciliteter. Syntes det var en roligt område man kunne komme uden nogle så en så et meget diskret sted. Okay parkeringsforhold også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Fedtmules bror skrev, for 1 minut siden:

Det er en fin lejlighed med behagelige rum,  det jeg kom i var der spejle på væggene ved sengen og for enden af sengen. Fine badefaciliteter. Syntes det var en roligt område man kunne komme uden nogle så en så et meget diskret sted. Okay parkeringsforhold også. 

Diskret boligområde eller hvordan ? Men lyder rigtig fint - tak ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Indomitable skrev, for 5 timer siden:

Og hvor længe mon der går før hun ødelægger sin dejlige lille krop  med sili patter..?

Det spurgte jeg hende ikke om, men håber hun bliver som hun er for hun er så lækker, den dejlige krop med de dejligste bryster krydret med tattoos :) i like :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, den ‎07‎-‎09‎-‎2020 at 13:46:

Endelig kom muligheden for at besøge denne enormt sexet Studinebabe. Hun er så frækkere i virkeligheden end på billeder og hvis man kan lide piger med asiatisk udseende så er dette pigen man skal besøge. 
Vil ikke beskrive det hele men hun kysser godt, sutter dejlig pik og at have sex med hende er bare dejligt. Så jeg kan varmt anbefale denne pige;)

Når den lille frækkert holder til i Aarhus S (Viby) skulle tråden vel flyttes til https://www.eroguide.dk/forum/forum/44-anmeldelser-af-piger-og-klinikker-i-jylland/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 6 timer siden:

Når den lille frækkert holder til i Aarhus S (Viby) skulle tråden vel flyttes til https://www.eroguide.dk/forum/forum/44-anmeldelser-af-piger-og-klinikker-i-jylland/

 

Jeg mødte hende her i København, men ved hun kommer rundt omkring i både Jylland, Fyn og på Sjælland. Så den ligger det helt rigtige sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fedtmules bror skrev, for 18 timer siden:

Jeg mødte hende her i København, men ved hun kommer rundt omkring i både Jylland, Fyn og på Sjælland. Så den ligger det helt rigtige sted.

Ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig det fedtmules bror skriver.

Jeg har netop også besøgt denne søde unge pige og hun er helt sikkert pænere i virkeligheden. Bare dejlig, sød og naturlig. med en del flotte tattoos.

Det skal siges at jeg tager en del neurologisk smertestillende medicin der nogengange påvirker min evne til at få udløsning. Det skete selvfølgelig lige under mit besøg hos hende men hun arbejdede MEGET flittigt for at hjælpe og var virkelig sød og cool omkring det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, 1 time siden:

Jeg har ikke kunnet afkode om BJ er gummifrit kan nogle oplyse noget om det. 

Det er det.....uden cim

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange jeg har besøgt hende har hun blæst pik uden gummi....selvom hun ikke skriver noget om dette i annoncen. Har også kneppet hende et par gange uden gummi, men det tilbyder hun ikke mere......hun var virkelig stram og lækker :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke kunnet afkode om BJ er gummifrit kan nogle oplyse noget om det. 

De gange jeg har besøgt hende har hun blæst pik uden gummi....selvom hun ikke skriver noget om dette i annoncen. Har også kneppet hende et par gange uden gummi, men det tilbyder hun ikke mere......hun var virkelig stram og lækker :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også kneppet både Lea ( asiatisk studinebabe) og Saffron sammen uden gummi nogle gange i en fræk trekant i Odense. For et par år siden arbejdede de sammen engang imellem og man kunne besøge dem sammen hos Saffron. Alt var uden gummi og man fik virkelig en fræk og liderlig oplevelse med hjem. Ærgerligt de ikke laver trekanter sammen mere....de var rigtig gode sammen og kunne virkelig tage godt imod en stor pik begge to.

Besøger engang imellem stadig Lea når hun er i Odense......hun er en fræk lille asiatisk pige der er helt naturlig og sød at snakke med. Lea laver også trekanter med dominans med en anden pige, men synes bare hun er for stor og overvægtig til jeg tænder på hende.

Tror virkelig, at Lea og Saffron ville få mange besøgende, hvis de startede op igen sammen :-) .

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 2 minutter siden:

Var det ægte lesbisk eller bare to kvinder der blev knaldet godt igennem?

De rørte lidt ved hinanden, men ikke lesbisk.....og ja de blev kneppet godt igennem.....desværre kunne de ikke klare min pik i røven....ellers ville det have været en max-oplevelse :-) ...håber de snart laver noget sammen igen. ....så er vi vist nogle stykker der skal forbi frække Lea og Saffron!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan huske hun har tatoos ned ad benet m.m., men lækre tatoos der ikke virker for trucker-agtige.....meget passende synes jeg. Ikke noget overvældende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...