Hop til indhold
cassanova

Alfons eller selvstændig!

Recommended Posts

Lady C skrev, for 37 minutter siden:

@Eva Nadine : det virker som om du har meget stor indsigt i branchen.

Jeg har aldrig arbejdet på klinik, har altid kun været selvstændig. 

Jeg har heldigvis ikke været i den grumme del af branchen som jeg også fornemmer der er. 

Men må jeg så spørge om du så også mener at trafficking er et overstået kapitel? 

Efter din opfattelse / erfaring : findes der så handlede kvinder i Danmark?

Hvis der gør, hvor udbredt er problemet så? 

Og vigtigt af alt : hvordan ser man faresignalerne og undgår at gå til en handlet kvinde? Er der noget man som sex kunde skal være ekstra opmærksom på når man køber sex hvis man vil undgå at støtte trafficking?

Du kan bare give din egen subjektive mening. 

Nej trafficking er på ingen måde et overstået kapitel.
Ja, der findes handlede kvinder i Danmark. 
Hvis jeg skal svare på hvor udbredt det er, skal der nok være noget at sammenligne med. Min subjektive mening om trafficking er og vil altid være at det er FOR udbredt et problem. Det der gøres ved det er ineffektivt som bare pokker, men ikke lige så ineffektivt som det har været. 

Jeg tror ikke at man som kunde kan se faresignalerne på forhånd. I nogle tilfælde kan en kunde måske fornemme det instinktivt under eller efter besøget. Det mest effektive ville være hvis en kunde med mistanke om handlede piger anmeldte det. Problemet er som det er nu at der ikke er nogen steder eller procedurer hvor man kan gør det anonymt, og derfor forbliver dem der ved det bedst tavse. 
I hvert fald er det ikke gjort med bare at holde op med at købe sex fra ikke-danske kvinder. 

Nu handler tråden her jo oprindeligt om "alfons eller selvstændig" og ikke om trafficking, som er et helt særskilt problem, som jeg (subjektivt) ser det.

Kh. Eva Nadine

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Eva Nadine skrev, for 17 minutter siden:

Nej trafficking er på ingen måde et overstået kapitel.
Ja, der findes handlede kvinder i Danmark. 
Hvis jeg skal svare på hvor udbredt det er, skal der nok være noget at sammenligne med. Min subjektive mening om trafficking er og vil altid være at det er FOR udbredt et problem og at det der gøres ved det er ineffektivt som bare pokker. 

Jeg tror ikke at man som kunde kan se faresignalerne på forhånd. I nogle tilfælde kan en kunde måske fornemme det instinktivt. Det mest effektive ville være hvis en kunde med mistanke om handlede piger anmeldte det. Problemet er som det er nu at der ikke er nogen steder eller procedurer hvor man kan gør det anonymt, og derfor forbliver dem der ved det bedst tavse. 
I hvert fald er det ikke gjort med bare at holde op med at købe sex fra ikke-danske kvinder. 

Nu handler tråden her jo oprindeligt om "alfons eller selvstændig" og ikke om trafficking, som er et helt særskilt problem, som jeg (subjektivt) ser det.

Kh. Eva Nadine

 

Tråden handler om alfonser og/eller selvstændige og det mener jeg bestemt også at det er helt relevant at tale om handlede kvinder som jo altså har en alfons. 

Og mit håb var såmænd bare - at du med den indsigt du har - kunne være sex købere behjælpelige med at komme med nogle ( lav) praktiske råd om hvordan de kan undgå at gå til en sådan ( en der har en alfons). 

Der er vel nogle indikatorer som kan give et fingerpeg i den retning. Nogle faresignaler? 

Hvis jeg selv var sex køber og gerne ville undgå at købe sex hos en der var her under tvang og med en alfons så ville jeg nok gerne vide hvordan jeg skulle navigere udennom den del af branchen og hvis du - med din erfaring - ved noget om det, synes jeg da du skal dele din viden om dette   

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

Tråden handler om alfonser og/eller selvstændige og det mener jeg bestemt også at det er helt relevant at tale om handlede kvinder som jo altså har en alfons. 

Og mit håb var såmænd bare - at du med den indsigt du har - kunne være sex købere behjælpelige med at komme med nogle ( lav) praktiske råd om hvordan de kan undgå at gå til en sådan ( en der har en alfons). 

Der er vel nogle indikatorer som kan give et fingerpeg i den retning. 

Hvis jeg selv var sex køber og gerne ville undgå at købe sex hos en der var her under tvang og med en alfons så ville jeg nok gerne vide hvordan jeg skulle navigere iydenom den del af branchen og hvis du - med din erfaring - ved noget om det, synes jeg da du skal dele din viden om dette   

 

 

Jeg kan love dig at kendte jeg til en måde hvorpå man kunne undgå dette som kunde, så havde jeg samlet ind i de rette kredse og købt top-banner på både annonceligt, eroguide og side6 med løfte om at deltage i lodtrækning om en gratis times frivillig sex uden skumle bagmænd for alle der klikkede og fulgte vejledningen ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Eva Nadine skrev, Lige nu:

Jeg kan love dig at kendte jeg til en måde hvorpå man kunne undgå dette som kunde, så havde jeg samlet ind i de rette kredse og købt top-banner på både annonceligt, eroguide og side6 med løfte om at deltage lodtrækning om en gratis times frivillig sex uden skumle bagmænd for alle der klikkede og fulgte vejledningen ;) 

Ok. Tror jeg hopper over i den tråd der er startet om emnet trafficking ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Lady C skrev, den 7.9.2020 at 14:04:

Det er dejligt at høre hvis det forholder sig som du siger. Men må jeg så spørge :

Hvorfor valgte du lige Danmark?  

Hvor havde du hørt om Danmark fra? 

Havde du slet ingen veninde eller kollega eller anden kontakt i Danmark? 

Hvordan fandt du en passende air n b lejlighed? ( eller hvor du nu arbejder fra)? 

Hvordan har du lært dansk? ( Du læser tydeligvis dansk som du forstår på et ret godt niveau.)  og når du forstår dansk så godt som du gør må du nødvendigvis have været her temmelig længe. Eller ad mange omgange. 

Kunne du dansk i forvejen - altså inden du kom hertil for første gang? Og i så fald hvor? 

P. S. Jeg  har lige set din annonce og bemærker mig at du ikke hører til den billige afdeling. Dette er jeg personlig utrolig glad for :)

Jeg bemærker også at du tilsyneladende har en uddannelse indenfor tantra,  så jeg tillader mig at udlede at du er en af de ressourcestærke og veluddannede udenlandske gp. 

 

 

 

 

translate ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 23 timer siden:

Jeg kan ikke plukke ud fra min mobil så jeg citerer derfor hele dit - iøvrigt ikke dårlige indlæg - i hele sin længde selvom det kun er noget af det jeg har behov for at kommentere på. 

Først. Jeg har aldrig nogensinde ytret at der ikke forekommer tvang hos de danske. Men jeg mener godt man kan konkludere, at der er større sandsynlighed for at en meget billig udenlandsk gp der lever i en beskidt lejlighed og som arbejder 24/7 ikke arbejder fordi hun synes det er dejligt. Det er ikke raketvidenskab at sex og intim samkvem for en kvinde med 10 elker flere kunder om dagen er noget der slider på krop og sjæl. 

Men du vælger jo meget behændigt slet ikke at forholde dig til tvang og udnyttelse i den danske del af branchen - du har kun fokus på de udenlandske piger... det er da lidt underligt hvis det er det som bekymrer dig.

Selvfølgelig er der større sandsynlighed for tvang jo ringere forholdende er - men det er edderbukkeme naivt at tro at der ikke kan foregå tvang bare fordi det udadtil ligner ordnede forhold... 

 

Lady C skrev, for 23 timer siden:

Hvis du tror mit ærinde her udspringer af en form for misundelse så har du helt fejl læst mine skriv. Jeg har et stort og sommetider blødende hjerte for de kvinder, udenlandske som danske, der er under tvang. Dem der lider og jeg ønsker kun for dem at de bibevarer deres selvrespekt og værd som kvinder. Jeg har en meget stor beskyttertrang overfor dem der har det svært. Og omvendt har jeg kun foragt for de mænd ( og kvinder) der udnytter disse menneskers svaghed og svage position 

Jeg selv skiller mig nok ud på den front at jeg har et godt solidt og vellønnet job og det er der mange andre danske gp der har. Jeg behøver og er ikke afhængig af de penge jeg tjener som erotisk Domina. Jeg har kun meget få gæster på månedlig basis fordi jeg som sagt ikke har gp erhvervet som eneste erhverv.  Så jeg ser ingen konkurrence til mig. Mit ærinde her er udsprunget af omsorg og ikke misundelse. Det handler nemlig ikke om mig men om alle de ressource svage kvinder som der desværre også ses i branchen og min målløshed over at man overhovedet kan finde på at udnytte dette. Det er jeg simpelthen så  forfærdet over 

Det er så ikke det indtryk jeg bliver efterladt med, når jeg læser dine meget ensidige angreb på udenlandske piger - også dem som ikke lever/ arbejder under de horrible forhold du beskriver... eller dvs at jeg faktisk ikke betvivler at du har et blødende hjerte for dem der bliver tvunget og udnyttet ( for det er jeg overbevist om at du har )... Men når du ensidigt og konsekvent kun retter dit blik mod de udenlandske piger og samtidig forsøger at tegne et billede af at de ( mere eller mindre ) allesammen er i hænderne på onde bagmænd - tjae, så giver det altså et indtryk af en underliggende dagsorden.

Men lad mig spørge dig direkte: Hvad er forskellen på om en udenlandsk pige får hjælp til etablering og logistik, og på om en dansk pige gør det? 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Montezi skrev, for 12 minutter siden:

Men du vælger jo meget behændigt slet ikke at forholde dig til tvang og udnyttelse i den danske del af branchen - du har kun fokus på de udenlandske piger... det er da lidt underligt hvis det er det som bekymrer dig.

Selvfølgelig er der større sandsynlighed for tvang jo ringere forholdende er - men det er edderbukkeme naivt at tro at der ikke kan foregå tvang bare fordi det udadtil ligner ordnede forhold... 

 

Det er så ikke det indtryk jeg bliver efterladt med, når jeg læser dine meget ensidige angreb på udenlandske piger - også dem som ikke lever/ arbejder under de horrible forhold du beskriver... eller dvs at jeg faktisk ikke betvivler at du har et blødende hjerte for dem der bliver tvunget og udnyttet ( for det er jeg overbevist om at du har )... Men når du ensidigt og konsekvent kun retter dit blik mod de udenlandske piger og samtidig forsøger at tegne et billede af at de ( mere eller mindre ) allesammen er i hænderne på onde bagmænd - tjae, så giver det altså et indtryk af en underliggende dagsorden.

Men lad mig spørge dig direkte: Hvad er forskellen på om en udenlandsk pige får hjælp til etablering og logistik, og på om en dansk pige gør det? 

Men så har du ikke læst mit skriv ordentligt . Jeg skriver

"Jeg har aldrig nogensinde ytret at der ikke forekommer tvang hos de danske." 

og:

"Jeg har et stort og sommetider blødende hjerte for de kvinder, udenlandske som danske, der er under tvang."

 

 

Montezi skrev, for 13 minutter siden:

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Lady C skrev, Lige nu:

Men så har du ikke læst mit skriv ordentligt . Jeg skriver

"Jeg har aldrig nogensinde ytret at der ikke forekommer tvang hos de danske." 

og:

"Jeg har et stort og sommetider blødende hjerte for de kvinder, udenlandske som danske, der er under tvang."

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

nå ja jeg øver mig i at citere indlæg så bær lige over med at det bliver lidt rodet.. 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

Men så har du ikke læst mit skriv ordentligt . Jeg skriver 

"Jeg har aldrig nogensinde ytret at der ikke forekommer tvang hos de danske." 

og:

"Jeg har et stort og sommetider blødende hjerte for de kvinder, udenlandske som danske, der er under tvang."

 

Jo, det har jeg skam læst - men jeg har også læst alt det som du skrev tidligere i tråden, og hvor dit fokus var ekstremt ensidigt rettet mod udenlandske piger og insinuerede at de så godt som alle var i hænderne på bagmænd.

Du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål: 

Hvad er forskellen på om en udenlandsk pige får hjælp til etablering og logistik, og om en dansk pige får det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

@Montezi

Jeg ved ikke hvad forskellen er - eller nærmere jeg kan endnu ikke sætte ord på hvad forskellen er. 

Men jeg har en enddog ret skarp observationsevne og på trods af at jeg aldrig - og gudskelov for det - har bevæget mig i den modbydelige del af prostitutionsbranchen så har jeg fulgt skarpt øje med eroguide og hvad der skrives herinde. 

Og det jeg har lagt mærke til er bare at jeg ser så mange anmeldelser der går på dårlige oplevelser hos - primært de udenlandske - gp- og anken fra anmelderens side går som oftest på at der var dårlige forhold , kvinden virkede ked af det, fraværende og stresset /presset.  Og at der klages over fake billeder og annoncer der ikke er skrevet af pigen selv osv.    Det er måske derfor jeg har den opfattelse ( bla.a ) at det er hos de udenlandske gp at problemet med trafficking og tvang  er størst. Det er ikke det samme som at sige at trafficking og tvang  ikke også forekommer hos danske. Jeg synes bare det skinner tydeligst igennem ( for mig ) at det er hos de udenlandske der er den største forekomst af tvang og alfonseri . Men uanset herkomst er tvang noget der skal til livs og bekæmpes.

Jeg er imod enhver form for tvang og manipulaton når det handler om en kvindes krop. En kvinde har ubetinget ret til sin egen krop. Hun bestemmer ensidigt hvem der skal have lov til at være intimt sammen med hende. Og derfor mener jeg at alle alfonser skulle hen hvor peberet gror sammen med de sexkunder der støtter dem.

der kører nu 2 tråde om dette emne. Just saying

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, Lige nu:

@Montezi

Jeg ved ikke hvad forskellen er - eller nærmere jeg kan endnu ikke sætte ord på hvad forskellen er. 

Men jeg har en enddog ret skarp observationsevne og på trods af at jeg aldrig - og gudskelov for det - har bevæget mig i den modbydelige del af prostitutionsbranchen så har jeg fulgt skarpt øje med eroguide og hvad der skrives herinde. 

Og det jeg har lagt mærke til er bare at jeg ser så mange anmeldelser der går på dårlige oplevelser hos - primært de udenlandske - gp- og anken fra anmelderens side går som oftest på at der var dårlige forhold , kvinden virkede ked af det, fraværende og stresset /presset.  Og at der klages over fake billeder og annoncer der ikke er skrevet af pigen selv osv.    Det er måske derfor jeg har den opfattelse ( bla.a ) at det er hos de udenlandske gp at problemet med trafficking er størst. Det er ikke det samme som at sige at trafficking ikke også forekommer hos danske. Jeg synes bare det skinner tydeligst igennem ( for mig ) at det er hos de udenlandske der er den største forekomst af tvang. Men uanset herkomst er tvang noget der skal til livs og bekæmpes.

Tak for et ikke-svar :unsure:

Men hvis du ikke kan sætte ord på hvad forskellen er, hvordan er du så i stand til at skelne mellem selvstændige piger og piger som bliver tvunget/ udnyttet? 

Der er da forhåbentlig ingen som vil benægte at problemet med tvang/ udnyttelse/ dårlige arbejdsforhold er størst blandt de udenlandske piger - men det er jo ikke ensbetydende med at det gælder dem alle, og heller ikke at fordi de får hjælp af en 3. person så er de tvunget/ trafficked.

Samtidig så prøver jeg også at få folk til at forstå at blot fordi man istedet vælger kun at besøge danske piger, så er man altså ikke garanteret at pigen er frivillig og/ eller tilfreds, og at man så ikke støtter kriminelle... Men det er lidt håbløst, fordi mange - netop som du gør - i en bisætning anerkender muligheden for at det også eksisterer blandt danske piger, men samtidig bagatelliserer det ved at vende fokus tilbage til de udenlandske piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Montezi skrev, for 11 minutter siden:

Tak for et ikke-svar :unsure:

Men hvis du ikke kan sætte ord på hvad forskellen er, hvordan er du så i stand til at skelne mellem selvstændige piger og piger som bliver tvunget/ udnyttet? 

Der er da forhåbentlig ingen som vil benægte at problemet med tvang/ udnyttelse/ dårlige arbejdsforhold er størst blandt de udenlandske piger - men det er jo ikke ensbetydende med at det gælder dem alle, og heller ikke at fordi de får hjælp af en 3. person så er de tvunget/ trafficked.

Samtidig så prøver jeg også at få folk til at forstå at blot fordi man istedet vælger kun at besøge danske piger, så er man altså ikke garanteret at pigen er frivillig og/ eller tilfreds, og at man så ikke støtter kriminelle... Men det er lidt håbløst, fordi mange - netop som du gør - i en bisætning anerkender muligheden for at det også eksisterer blandt danske piger, men samtidig bagatelliserer det ved at vende fokus tilbage til de udenlandske piger.

jeg synes altså du vælger at læse mit indlæg helt forkert.  Mit fokus er på tvang og udnyttelse og hvordan man undgår det og det er mit indtryk at det forekommer i størst omfang blandt de udenlandske.  Det er IKKE DET SAMME som at sige at det IKKE forekommer hos de danske. hvilket jeg har forklaret.  Jeg ved ikke hvad det er for et svar du havde forestillet dig jeg skulle komme med. Jeg synes at jeg har svaret ret tydeligt endda - hvad det er jeg mener. 

Hvordan jeg er istand til at skelne ? 

Alene annoncen hos en GP kan rejse min mistanke om at det er en handlet kvinde. Eller ihvertfald en der ikke er selvstændig. ( og tro mig jeg følger med også her  ) Prøv at følg med i den sideløbende tråd omkring trafficking - her står der lidt om hvordan man kan skelne.  

P.S: Jo jeg ser en del brugere herinde der forsøger at benægte at problemet er størst blandt de udenlandske. Eller det er ihvertfald det indtryk de efterlader sig på skrift

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 minut siden:

jeg synes altså du vælger at læse mit indlæg helt forkert.  Mit fokus er på tvang og udnyttelse og hvordan man undgår det og det er mit indtryk at det forekommer i størst omfang blandt de udenlandske.  Det er IKKE DET SAMME som at sige at det IKKE forekommer hos de danske. hvilket jeg har forklaret.  Jeg ved ikke hvad det er for et svar du havde forestillet dig jeg skulle komme med. Jeg synes at jeg har svaret ret tydeligt endda - hvad det er jeg mener. 

Ja, det har du - men det står jo i skærende kontrast til dine indlæg tidligt i denne tråd, hvor du er meget firkantet og nærmest kategorisk omkring forholdende blandt udenlandske piger - du skrev:

Jeg kender intet til det udenlandske segment, men med et logisk ræsonnement ja så må der nødvendigvis være en eller anden form for bagmand indover hos størstedelen  af det  segment af prostitutions branchen. Som man så støtter som købesex kunde ved at vælge udenlandsk. 

Men det er da glædeligt hvis du har fået et lidt mere nuanceret syn på tingene

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Montezi skrev, for 4 minutter siden:

Ja, det har du - men det står jo i skærende kontrast til dine indlæg tidligt i denne tråd, hvor du er meget firkantet og nærmest kategorisk omkring forholdende blandt udenlandske piger - du skrev:

Jeg kender intet til det udenlandske segment, Som man så støtter som købesex kunde ved at vælge udenlandsk. 

Men det er da glædeligt hvis du har fået et lidt mere nuanceret syn på tingene

 

 

nej for jeg mener fuldstændig det samme som jeg skrev i starten.  Altså  men med et logisk ræsonnement ja så må der nødvendigvis være en eller anden form for bagmand indover hos størstedelen  af det  segment af prostitutions branchen.

Der hvor du fejllæser det er hvor du læser ind i min kommentar at jeg skriver at alle udenlandske gp har en alfons . Det tror jeg ikke alle har . men mit indtryk fra diverse annoncer og det der skrives her på eroguide er - at de fleste har en alfons. men ikke alle

Jeg har ingen statistikker og kender ingen handlede kvinder eller kvinder under tvang i denne branche men jeg har min sunde fornuft , min analytiske tankegang og min skarpe observationsevne. Det tæller også

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 9 minutter siden:

nej for jeg mener fuldstændig det samme som jeg skrev i starten.  Altså  men med et logisk ræsonnement ja så må der nødvendigvis være en eller anden form for bagmand indover hos størstedelen  af det  segment af prostitutions branchen.

Der hvor du fejllæser det er hvor du læser ind i min kommentar at jeg skriver at alle udenlandske gp har en alfons . Det tror jeg ikke alle har . men mit indtryk fra diverse annoncer og det der skrives her på eroguide er - at de fleste har en alfons. men ikke alle

Ja, jeg tog fejl - du har vist ikke flyttet dig ret meget fra dit enormt firkantede syn på branchen :( 

Men så vender vi tilbage til mit spørgsmål om hvad er forskellen på om en udenlandsk pige får hjælp - så har hun åbenbart en bagmand/ alfons... og når en dansk pige får hjælp af escort-bureau/ klinik - så er det åbenbart ordnede forhold :rolleyes: 

PS. I øvrigt er det enormt ufint af dig at citere mig, og så pille elementer ud af en sætning, så det passer i din egen dagsorden... hvis du har behov for at benytte dig af citat-fusk, bør du nok overveje om du ikke er ude på dybt vand :( 

 

Redigeret af Montezi
afsnit tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Montezi skrev, for 9 minutter siden:

Ja, jeg tog fejl - du har vist ikke flyttet dig ret meget fra dit enormt firkantede syn på branchen :( 

Men så vender vi tilbage til mit spørgsmål om hvad er forskellen på om en udenlandsk pige får hjælp - så har hun åbenbart en bagmand/ alfons... og når en dansk pige får hjælp af escort-bureau/ klinik - så er det åbenbart ordnede forhold :rolleyes: 

 

Du må gerne synes jeg er firkantet. Måske er det netop firkantede holdninger der skal til for at ændre på noget radikalt. Så er jeg firkantet i dine øjne - so be it. Tror det er nødvendigt måske.

"Men så vender vi tilbage til mit spørgsmål om hvad er forskellen på om en udenlandsk pige får hjælp - så har hun åbenbart en bagmand/ alfons... og når en dansk pige får hjælp af escort-bureau/ klinik - så er det åbenbart ordnede forhold "

Hvor er jeg glad for din sætning her. For du har lige serveret svaret selv. :rolleyes: Forskellen er nemlig at:

det ene er en hjælp.

Det andet er grov udnyttelse...

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, Lige nu:

Du må gerne synes jeg er firkantet. Måske er det netop firkantede holdninger der skal til for at ændre på noget radikalt. Så er jeg firkantet i dine øjne - so be it. Tror det er nødvendigt måske.

"Men så vender vi tilbage til mit spørgsmål om hvad er forskellen på om en udenlandsk pige får hjælp - så har hun åbenbart en bagmand/ alfons... og når en dansk pige får hjælp af escort-bureau/ klinik - så er det åbenbart ordnede forhold "

Hvor er jeg glad for din sætning her. For du har lige serveret svaret selv. :rolleyes: Forskellen er nemlig at det ene er en hjælp. Det andet er grov udnyttelse...

HAHAHA... Jamen så fik du da tonet rent flag - og erkendt ( omend modvilligt ) at du i virkeligheden bare er ude efter de udenlandske piger.

Men jeg forstår stadig væk ikke hvorfor det er hjælp når en dansk pige får assistance til etablering og logistik, men grov udnyttelse når en udenlandsk pige får det??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Montezi skrev, for 9 minutter siden:

HAHAHA... Jamen så fik du da tonet rent flag - og erkendt ( omend modvilligt ) at du i virkeligheden bare er ude efter de udenlandske piger.

Men jeg forstår stadig væk ikke hvorfor det er hjælp når en dansk pige får assistance til etablering og logistik, men grov udnyttelse når en udenlandsk pige får det??? 

jamen hvorfor er det så vigtigt for dig at dømme mig til at være ude efter de udenlandske GP èr  . Hvad får du ud af det ?

Ja jeg er ude efter de udenlandske GP. Jeg er ude efter at befri dem. Dem der har en pimp.  Jeg er ude efter at blive af med de alfonser eller bagmænd eller udnyttere - eller hvad man kalder dem. I mine øjne kunne man også kalde dem menneskeligt affald. Så lidt tilovers har jeg for dem.

Hvad er du egentlig selv ude efter ?? 

Det kan jeg da faktisk godt blive ret nysgerrig på 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 minut siden:

jamen hvorfor er det så vigtigt for dig at dømme mig til at være ude efter de udenlandske GP èr  . Hvad får du ud af det ?

Ja jeg er ude efter de udenlandske GP. Jeg er ude efter at befri dem. Jeg er ude efter at blive af med de alfonser eller bagmænd eller udnytter - eller hvad man kalder dem.

Hvad er du egentlig selv ude efter ??  

Fordi jeg synes det er urimeligt at du konsekvent kategoriserer stort set hele segmentet af udenlandske piger som ofre for bagmænd, og dermed prøver at ødelægge forretningen for dem som ikke er, men som arbejder selvstændigt.

Nu er de jo langtfra alle udenlandske GP´ere som bliver udnyttet og som har brug for din hjælp - omvendt er der også nogle danske piger som bliver udnyttet og har brug for hjælp... men dem har du ikke andet en bisætninger til overs for... og dem gør du da i hvert fald ikke noget for at befri

 

Lady C skrev, for 1 minut siden:

Hvad er du egentlig selv ude efter ??  

Jeg er ude efter en rimelig og nuanceret debat, og at man ikke ødelægger forretningen for de udenlandske piger, som arbejder friviligt og selvstændigt ved at stigmatisere hele segmentet af udenlandske GP´ere, ved at insinuere at de alle er ofre for bagmænd og trafficking.

Samtidig er jeg ude efter mere fokus på de mørke sider af den etablerede del af branchen - det som mange vælger at kalde "ordnede forhold", men som i min optik ikke er væsentlig anderledes end de mekanismer som mange udenlandske piger benytter sig af.

Du bliver ved med at snakke udenom - jeg har nu spurgt dig 3-4 gange, uden at få et klart svar:

Men jeg forstår stadig væk ikke hvorfor det er hjælp når en dansk pige får assistance til etablering og logistik, men grov udnyttelse når en udenlandsk pige får det??? 

 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Montezi skrev, for 45 minutter siden:

Fordi jeg synes det er urimeligt at du konsekvent kategoriserer stort set hele segmentet af udenlandske piger som ofre for bagmænd, og dermed prøver at ødelægge forretningen for dem som ikke er, men som arbejder selvstændigt.

Nu er de jo langtfra alle udenlandske GP´ere som bliver udnyttet og som har brug for din hjælp - omvendt er der også nogle danske piger som bliver udnyttet og har brug for hjælp... men dem har du ikke andet en bisætninger til overs for... og dem gør du da i hvert fald ikke noget for at befri

 

Jeg er ude efter en rimelig og nuanceret debat, og at man ikke ødelægger forretningen for de udenlandske piger, som arbejder friviligt og selvstændigt ved at stigmatisere hele segmentet af udenlandske GP´ere, ved at insinuere at de alle er ofre for bagmænd og trafficking.

Samtidig er jeg ude efter mere fokus på de mørke sider af den etablerede del af branchen - det som mange vælger at kalde "ordnede forhold", men som i min optik ikke er væsentlig anderledes end de mekanismer som mange udenlandske piger benytter sig af.

Du bliver ved med at snakke udenom - jeg har nu spurgt dig 3-4 gange, uden at få et klart svar:

Men jeg forstår stadig væk ikke hvorfor det er hjælp når en dansk pige får assistance til etablering og logistik, men grov udnyttelse når en udenlandsk pige får det??? 

 
  •  
 
  •  

Ok : Som svar på dit spørgsmål bliver jeg nødt til at være mere privat end jeg egentlig har lyst til men nu vælger jeg alligevel at skrive det

Jeg har hele tiden været selvstændig. Men da jeg startede i denne branche da kontaktede jeg et par klinikker og fik en snak med dem om at låne lokaler etc.  Der fik jeg klart opfattelsen af at det var en hjælpende hånd de kunne give mig. Og at jeg kunne køre min forretning som jeg ville. Det endte af forskellige årsageer med at jeg valgte klinikken fra men jeg havde fået nogle gode råd med på vejen.  Så for mig var det en hjælp.  Jeg havde en god fornemmelse omkring de få klinikker jeg kontaktede.  Dvs jeg opsøgte selv klinikken og blev ikke opsøgt af en alfons der tvang mig med til et andet land Men jeg er ikke så naiv at jeg ikke også ved at der forekommer tvang hos de danske gp . Det er bare ikke det der springer mest i øjnene når man læser med herinde. De kvinder der skriver herinde lyder meget stærke og selvstændige og frie i deres synspunkter og holdninger.

Jeg har ingen interesse i at ødelægge en forretning for de udenlandske GP. men jeg har interesse i at ødelægge forretningen for alfonser og bagmænd .  Og sørge for at de slet ikke er inde i billedet. Jeg har kun omsorg og bekymring for gp der er under tvang mens jeg intet har til overs for de udskud der forsøger at tjene penge på en kvindes krop.

Hvad er det du ikke forstår ? Jeg har i den grad udtrykt mig klart og tydeligt. Og det tror jeg faktisk godt du ved

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 5 minutter siden:

Ok : Som svar på dit spørgsmål bliver jeg nødt til at være mere privat end jeg egentlig har lyst til men nu vælger jeg alligevel at skrive det

Jeg har hele tiden været selvstændig. Men da jeg startede i denne branche da kontaktede jeg et par klinikker og fik en snak med dem om at låne lokaler etc.  Der fik jeg klart opfattelsen af at det var en hjælpende hånd de kunne give mig. Og at jeg kunne køre min forretning som jeg ville. Det endte af forskellige årsageer med at jeg valgte klinikken fra men jeg havde fået nogle gode råd med på vejen.  Så for mig var det en hjælp.  Jeg havde en god fornemmelse omkring de få klinikker jeg kontaktede. Men jeg er ikke så naiv at jeg ikke også ved at der forekommer tvang hos de danske gp . Det er bare ikke det der springer mest i øjnene når man læser med herinde. De kvinder der skriver herinde lyder meget stærke og selvstændige og frie i deres synspunkter og holdninger.

Jeg har ingen interesse i at ødelægge en forretning for de udenlandske GP. men jeg har interesse i at ødelægge forretningen for alfonser og bagmænd .  Og sørge for at de slet ikke er inde i billedet. Jeg har kun omsorg og bekymring for gp der er under tvang mens jeg intet har til overs for de udskud der forsøger at tjene penge på en kvindes krop.

Hvad er det du ikke forstår ? Jeg har i den grad udtrykt mig klart og tydeligt. Og det tror jeg faktisk godt du ved

Det er altsammen meget sødt - men én ting er hvad du selv vælger at se, noget andet er virkeligheden.... og den totale frihed til selv at bestemme er i hvert fald ikke gældende for alle danske klinikker.... faktisk findes der øst-piger som har langt mere frihed til at bestemme over detaljerne i deres forretning end mange piger på de etablerede klinikker har ( herunder priser, ydelser, annoncering, tlf-dame osv).

Men hvis du ikke skelner mellem de forskellige øst-piger, men bare skærer alle over én kam - så skader du jo netop forretningen for de selvstændige og frie... og sikkert i meget høejere grad end du skader bagmændende, da de bare finder nye piger og lokationer.

Det jeg ikke forstår er det samme som jeg har spurgt om et hav af gange:

Hvorfor det er hjælp når en dansk pige får assistance til etablering og logistik, men grov udnyttelse når en udenlandsk pige får det??? 

Men du bliver ved med at snakke udenom :( 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Montezi skrev, for 38 minutter siden:

Det er altsammen meget sødt - men én ting er hvad du selv vælger at se, noget andet er virkeligheden.... og den totale frihed til selv at bestemme er i hvert fald ikke gældende for alle danske klinikker.... faktisk findes der øst-piger som har langt mere frihed til at bestemme over detaljerne i deres forretning end mange piger på de etablerede klinikker har ( herunder priser, ydelser, annoncering, tlf-dame osv).

Men hvis du ikke skelner mellem de forskellige øst-piger, men bare skærer alle over én kam - så skader du jo netop forretningen for de selvstændige og frie... og sikkert i meget høejere grad end du skader bagmændende, da de bare finder nye piger og lokationer.

Det jeg ikke forstår er det samme som jeg har spurgt om et hav af gange:

Hvorfor det er hjælp når en dansk pige får assistance til etablering og logistik, men grov udnyttelse når en udenlandsk pige får det??? 

Men du bliver ved med at snakke udenom :( 

 
  •  

 

Og jeg har svaret dig utallige gange. Det er bare ikke det svar du gerne vil høre. Jeg vil opfordre dig til at fortsætte i tråden om trafficking. Som det er lige nu sidder jeg og debatterer om det samme emne i to tråde og det er lidt tåbeligt.  Du er den eneste bruger jeg debatterer med i denne tråd mens der er mange andre i den anden. Jeg finder det lidt trættende at køre i ring om et spørgsmål du har fået besvaret  flere gange . Og du forholder dig slet ikke til noget af alt det andet jeg skriver men fokuserer udelukkende på dit eget spørgsmål. Og jeg kan blive helt i tvivl om du bare debatterer for at lave et angreb på mig eller om du rent faktisk ønsker at trafficking og tvang skal bekæmpes.  Det her handler ikke om mig det handler om noget meget større  end mig. Og meget større end dig for den sags skyld.  Jeg er så uendelig ligegyldig i det her. Det eneste jeg kan håbe på er at jeg med min spæde stemme kan få folk til at reflektere og tage lidt ansvar for deres seksualitet og liderlighed. Men det er op ad bakke erkender jeg og jeg går imod strømmen . Det er fint nok for jeg føler dybt i mit hjerte at det her en kamp der er vigtig .  Det er synd at du forsøger at flyttet fokus  fra emnet og over på mig istedet for at bruge din energi på det vigtige. Kampen for at komme tvang til livs og hvordan man kan arbejde henimod det.

Jeg vil koncentrere mig om den anden tråd nu.

Men jeg vil alligevel gerne sige dig tak for debat fordi den har gjort at jeg er blevet endnu mere bevidst  om hvor mine holdninger er til dette emne. Der hvor jeg har været i tvivl - er jeg nu blevet meget mere sikker.  Så denne debat med dig har været givende på den front 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...