Hop til indhold
Guest fynbomanden

Goldentime er GULD

Recommended Posts

Guest fynbomanden

Halløj i DK

Er på mit andet FKK besøg i Nord-Rhein Westfalen -- og efter et besøg i Villa Vertigo for to år siden har jeg i dette besøg (efter anbefaling herfra Eroguide) valgt Goldentime. En trist tirsdag med regn er helt forrygende indenfor. Har været her siden kl. 11.45 -- og smutter ikke foreløbig.

Et sådant koncept mangler fuldstændigt i Danmark -- bar, grill, piger og lækre faciliteter -- det er kun røg i lokalerne, der generer. Jeg ved det er lidt længere end Hamburg - men hold kæft hvor er det lækkert ;)

Har indtil videre haft to oplevelser, der begge har været gode - og antallet af potentielle emner for resten af aftenen er alt for stort -- og 50 Euro for 30 min -- ja, det er for billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj, jeg går ud fra du skriver fra Wifi'en hos GT,

Uha hvor jeg savner GT og pigerne :D Vi skal snart afsted til NRW snart igen... ovenpå et skuffende

besøg hos Harmony udenfor Hamborg, viewtopic.php?f=37&t=5636

Jeg har været tæt på at køre 4 timer mere til NRW fra Hamborg, men valgte at vende hjem og vil tage flyveren til NRW senere på måneden...

Alle dage er gode hos GT :) Og med det gode vejr kan man nyde udendørs faciliteterne.

Hvem var pigerne du var sammen med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frit efter o tannebaum:

O Goldentime, o Goldentime,

Wie treu sind deine Mädchen!

Du grünst nicht nur zur Sommerzeit,

Nein, auch im Winter, wenn es schneit.

O Goldentime, o Goldentime,

Wie treu sind deine Mädchen!

O Goldentime, o Goldentime,

Du kannst mir sehr gefallen!

Wie oft hat schon zur Sommerrzeit

Ein Club von dir mich hoch erfreut!

O Goldentime, o Goldentime,

Du kannst mir sehr gefallen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Frit efter o tannebaum:

O Goldentime, o Goldentime,

Wie treu sind deine Mädchen!

Du grünst nicht nur zur Sommerzeit,

Nein, auch im Winter, wenn es schneit.

O Goldentime, o Goldentime,

Wie treu sind deine Mädchen!

O Goldentime, o Goldentime,

Du kannst mir sehr gefallen!

Wie oft hat schon zur Sommerrzeit

Ein Club von dir mich hoch erfreut!

O Goldentime, o Goldentime,

Du kannst mir sehr gefallen!

Hæ flot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fynbo

Tak for en god appetitvækker, for det håber jeg kun det er, en appetitvækker ;)

Erindrer selv mit ene besøg i 2010 på Goldentime sammen med Nille og Copenhagen med udelt glæde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Jeg kører herfra nu - har forsøgt at udloade en mere udførlig beskrivelse, men det ser ud til, at det kiksede :(

MEN en oplevelse jeg aldrig komme mig over, og Amina fra Marokko vil i eftertiden stå som den med længder bedste oplevelse, og det selvom ingen af de fem "seancer" med forskellige piger var til under 9,5 på en 10-skala, men Amina er et rent 50 tal på en skala, der går til 10 :) -- jeg er helt solgt til stanglakrids !!

Jeg vil i morgen være arbejdsramt på den hollandske jord, og skal være hjemme igen torsdag, så ingen mulighed for gentagelse :(:(:(

Men sådan et sted på en grå og trist tirsdag......hmmmmmm..... Hvordan ser det så ud på en fredag, lørdag?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kører herfra nu - har forsøgt at udloade en mere udførlig beskrivelse, men det ser ud til, at det kiksede :(

MEN en oplevelse jeg aldrig komme mig over, og Amina fra Marokko vil i eftertiden stå som den med længder bedste oplevelse, og det selvom ingen af de fem "seancer" med forskellige piger var til under 9,5 på en 10-skala, men Amina er et rent 50 tal på en skala, der går til 10 :) -- jeg er helt solgt til stanglakrids !!

Jeg vil i morgen være arbejdsramt på den hollandske jord, og skal være hjemme igen torsdag, så ingen mulighed for gentagelse :(:(:(

Men sådan et sted på en grå og trist tirsdag......hmmmmmm..... Hvordan ser det så ud på en fredag, lørdag?????

Faktisk får du ofte mere glæde med pigerne på en hverdag fordi klubben i weekenderne bliver overrendt med gæster og det bliver "run" på... så mange piger er "væk" med deres stamkunder i timevis. Gad vide hvordan det går med Villa Vertigo, som var en af mine favorit klubber i Nrw.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...