Hop til indhold
Mr_T

Sprøjteorgasmer

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw
B-ande skrev, den 8.9.2020 at 07:15:

Må se om jeg ikke kan få lært teknikken, syntes det er så frækt og elsker om smage :biggrin: bare ikke så mange der tilbyder det. 

Jeg skal nok lære dig det. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vica Velvet skrev, for 18 timer siden:

Hej Mr_T.

Det vil jeg gerne prøve på, om end at det kan være en smule besværligt at beskrive :-D Ja stort set, det har taget enorm lang tid, at komme dertil hvor jeg kender min krop så godt. Hmm altså jeg kan ligesom gejle mig selv op, mens jeg laver indvendige knibeøvelser- Jeg kommer selvfølgelig meget mere med berøring, men jeg behøver ingen fingre eller andet ind. Jeg reagere klart  kraftigt med et klap på missen :-D

Jeg vil kalde det en orgasme, da det er en dejlig og rar fornemmelse, modsat en klitoris orgasme som er mere "kildende". 

Ved godt mit svar er en smule vag, men det er virkelig svært at beskrive, hvordan autonomien indefra lige fungere :-D

Ihh.. Vica. Du aner ikke, hvor meget jeg sætter pris på dine ord. Så 1000 tak. :D:wub: (og hvor fanden er det smæk-kys ikon??)

Bliver vist nødt til at skrive til dig, så vi kan aftale en "Det er sq sådan her du klapper på missen-session :D)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 16 timer siden:

Jeg skal nok lære dig det. :D

Vil jeg glæde mig til:P er så klar, bare jeg ikke drukner. :biggrin::biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...