Hop til indhold
Kritikeren

Maria1Sunnie på Snapchat

Recommended Posts

Fik kontakt med maria1sunnie på Snap, som var ‘meget interesseret’ i at mødes.

Beskederne frem og tilbage var meget ligefrem og vi lavede en aftale samme aften. Hun spurgte så om jeg ikke kunne hente hende, og jo, selvfølgelig.

Så ankommer til mødestedet i god tid og sender en besked. Intet svar. Samme gentager sig efter mødetidspunktet er passeret. Og efter en halv times ventetid giver jeg op og kører igen.

Senere popper der en besked ind at hun ‘stadig virkelig gerne vil mødes’. Jeg indvilliger men beder hende denne gang tage metroen til et sted nær mig. Det er hun ikke så meget for, så vi starter med lige at udveksle et par snap fotos for at styrke tilliden. Det ender med at hun vil have delvis forudbetaling på sit Rejsekort, hvilket jeg afviser rent af princip, uanset beløbets størrelse.

Det er hun ikke helt tilfreds med og glemmer at hun lige har brændt mig af, da hun skriver at ‘hun ikke ønsker at blive taget i røven’ og det er altså ikke sexakten vi her taler om, men om risikoen for at blive snydt.

Så det er ikke en pige jeg kommer til at bruge mere tid på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de er sgu dygtige , ked af at høre du blev brændt af , men du har dog håndteret det perfekt,hun troede lige hun havde dig i "nettet" ,men fik så lige en paptud! Fedt du sagde fra!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 22 timer siden:

@Kritikeren hvordan finder du disse sb på snap? Søger du på noget bestemt, skriver til alle med noget bestemt i profilnavnet og håber på noget positiv respons?

Mange af de unge piger på SD vil gerne flytte samtalen over på Snapchat - Det er nemmere for dem, billeder bliver ikke gemt og så er der en del der prøver at sælge billeder og videoer på den måde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller223 skrev, 1 time siden:

Fortæller dem at jeg ikke har snap, men at vi kan skrives på sms eller kik(app), god måde at komme af med de useriøse.

Kik bruger jeg også meget, det er en god app ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg benytter også snap. Men det er for at I kan sende direkte billeder, til MIN validering. Vi er nogle som hverken er fake, unge, sælger billeder eller vil ha’ penge upfront. Snap er blot - for mig i hvert fald - et super medie for både validering og videre kommunikation. 
Passer også på mig selv, jo. 

Go’ jagt derude! ;o) 

/Samantha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthas Fun World skrev, den 24.9.2020 at 23:52:

Jeg benytter også snap. Men det er for at I kan sende direkte billeder, til MIN validering. Vi er nogle som hverken er fake, unge, sælger billeder eller vil ha’ penge upfront. Snap er blot - for mig i hvert fald - et super medie for både validering og videre kommunikation. 
Passer også på mig selv, jo. 

Go’ jagt derude! ;o) 

/Samantha 

Hej hvad er din Snapchat navn? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthas Fun World skrev, den 15.12.2020 at 19:48:

Har sendt dig en mail 

Hej .. Du må også gerne sende mig et besked, hvor jeg kan kontakte dig ..  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...