Hop til indhold

Bording - mærkeliygthhh

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor er der så mange vandhuller i Bording??

Er mændene særligt liderlige i den landsdel?

Så vidt jeg kan forstå ud af trådene herinde og diverse annoncesites, er der min 3 bordeller i den lille bitte by - hva´sker der?

Skrevet

Hvorfor er der så mange vandhuller i Bording??

Er mændene særligt liderlige i den landsdel?

Så vidt jeg kan forstå ud af trådene herinde og diverse annoncesites, er der min 3 bordeller i den lille bitte by - hva´sker der?

Beliggenhed - beliggenhed - beliggenhed. :lol:

Skrevet

Uhm, og dajlige pigersss, ikk??? :ugeek:

Skrevet

Uhm, og dajlige pigersss, ikk??? :ugeek:

Nemlig og de frækkeste mænd...... :twisted:

Skrevet

3 bordeller??? 8-)

Jeg kender kun til det ene - privat-diskret.

Hvor er de andre?

Educate me, please! ;)

Skrevet

3 bordeller??? 8-)

Jeg kender kun til det ene - privat-diskret.

Hvor er de andre?

Educate me, please! ;)

De to andre drives af efterretningstjenesten :lol: :lol:
Skrevet

Liderlige Line ved Pink Ladies i dag

Glædespige

Hej i dejlige frække forårs liderlige mænd, faste gæster og andet godtfolk. Jeg liderlige Line ( tidligere Valhalla pige) er ved Pink Ladies i dag tirsdag frem til kl 22. Er klar til beskidte, hyggelige, varme lege med dig . Har gode forårs cocktails på tilbud og masser af forskellige lagenlege, så vi finder også noget til lige netop dig.. Vi ses på lovsangsdal 14 i Bording. Kys fra Line

Skrevet

Jo, der er 3 - 4 bordeller:

Privat/diskret

Lovsang (som sådant set er 2 bordeller, så vidt jeg er orienteret) og

Valhalla

Hvorfor - fordi de ligger central i krydsningfeltet mellem rute 15/Herning Motorvejen og rute 13, således at de er nemme at slut et smut forbi i forbifarten. Undrer mig dog at de ikke holder åbent tidligere om morgenen, hvor mange mænd kører til arbejde eller møder :mrgreen:

Skrevet

Privat/diskret

Valhalla

Hvorfor - fordi de ligger central i krydsningfeltet mellem rute 15/Herning Motorvejen og rute 13, således at de er nemme at slut et smut forbi i forbifarten. Undrer mig dog at de ikke holder åbent tidligere om morgenen, hvor mange mænd kører til arbejde eller møder :mrgreen:

walhalla ligger det ikke et godt stykke fra bording men hvis i mener den høre med så husk lige at der også er bodel i ikast

Skrevet

Privat/diskret

Valhalla

hej Jern det er rigtigt at der står vi åbner kl 10 men mange gange er der nu piger der ude før og så kan man godt få en aftale før kl 10 men dog ikke noget vi lover heller ikke at telefonen bliver taget før kl 10 men igen gør vi det tit ja helt fra kl 07 (hvis vier kommet op til det) ellers kan man jo altid ringe dagen før og høre om det er muligt og det vil det være en del gange hvis vi ved det i god tid

Mvh www.privat-diskret.dk

Skrevet

Valhalla har godt nok postnr. i Engesvang, men der er ikke ret langt imellem Bording og Engesvang.

Skrevet

ok men der er jo heller ikke langt mellem bording og ikast

Skrevet

ok men der er jo heller ikke langt mellem bording og ikast

Nej, eller mellem højbjerg og Holme. Men det har ikke så meget med sagen at gøre. - jo :)

Skrevet

Nej, eller mellem højbjerg og Holme. Men det har ikke så meget med sagen at gøre. - jo :)

nej højbjerg har ikke noget med det at gøre , men det har ikast hvis at walhalla tæller med i bordeller i bording :P :P

Skrevet

Det ved jeg ikke om Valhal gør. Jeg undrer mig bare over der er så mange steder, i et så tyndt befolket område. Det kan vel ikke være Sisse de trækker hele læsset? :D

Skrevet

jeg ved ikke om jeg har ret men de 2 steder på lovsangsdal er det ikke tanja der ejer dem og burde de så ikke tælle som 1

Skrevet
Det ved jeg ikke om Valhal gør. Jeg undrer mig bare over der er så mange steder, i et så tyndt befolket område. Det kan vel ikke være Sisse de trækker hele læsset? :D
Måske er der indrettet en bordelmæssig frizone inde i Midtjylland?
Skrevet

Måske er der indrettet en bordelmæssig frizone inde i Midtjylland?

Åh uden moms osv. Lidt a la. bordellernes Poetch :shock:

Skrevet

Aggghhh godt nok er jeg en travl dame. Men en jysk arbejdshest er jeg dog ikke. Så at være tre forskellige steder er vist en lidt for stor mundfuld. Selv for mig :lol:

Skrevet

Åh uden moms osv. Lidt a la. bordellernes Poetch :shock:

Hey og godaften til jer. Jo den er registreret, jeg af alle skal ikke endnu engang arbejde et sted der ikke er.. ;) . Tanja bor her og de piger ( ikke danske) der er ved siden af i huset, har ikke noget med Pink Ladies at gøre, så man kan vel sige to uafhænige lejemål med egne registreringere og forskellige piger.. Bare lidt Info til debatten. Knus fra Line og puha det har været varmt med lagen gymnastik i dag.. :P

Skrevet

ude på den jyske hede små 10 km fra billund ligger der også 3 bordeler inden for ca 1 km så det er ikke kun i bording der er mange

Skrevet

ude på den jyske hede små 10 km fra billund ligger der også 3 bordeler inden for ca 1 km så det er ikke kun i bording der er mange

Sjovt :mrgreen:

Skrevet

Lidt off topic :mrgreen::mrgreen: : Tillykke til Århuselskeren med at have passeret indlæg nr. 1.000

Skrevet

Lidt off topic :mrgreen::mrgreen: : Tillykke til Århuselskeren med at have passeret indlæg nr. 1.000

Ja sandelig, det er derfot der er slidmærker på tasterne

Skrevet

:D Er det fordi vi dyrker meget fri sex her i midtlylland at der er mange bordeller i bording ? :shock:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.