Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

 

besøgte hende - hun er en sød pige, med bøjle på - lidt for stille En pige for mig, men har en rar personlighed, hun er ung og spændstig - men hun er ikke i samme form som på billederne, i min optik er hun tæt ved at være en lille prop - men er det dog ikke endnu!! 

Vi aftalte tid og hvad der kunne indgå, hun startede med at ligge og kigge op i loftet, dette gør ikke noget for mig - men med min trænet tunge, og den måde jeg rørte hende på, endte det med hun greb mig i nakken, og holdt mit hovede - hvor hun allerhelst ville have det - såååå  hun var hurtig med på legen, vi skiftede 3 gange stillinger, hvor jeg afsluttede i hende

hun giver ok blow - ja faktisk godt

Hun er ok med tid, hun afkorter ikke tiden... 

 

jeg kommer ikke igen, jeg er til unge pige - der er slank - og det sidste syntes jeg ikke hun er

link:https://annoncelight.dk/showad/268168

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det er hende som er på billederne, men nogle er nok taget for flere år siden.  Især billede 3 ser hun ud som en lille nips ting, men det er hun desværre ikke  / 50 kg tror jeg ikke på.  Hun virker både højere end de 166 cm med noget sul på sidebenene.

Oplevelsen med hende kan jeg godt genkende som fræk6, men her kiggede hun flere gange på uret, mens jeg slikkede hende og det var bare et turn-off for mig og jeg forlod stedet før tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos hende i forgårds,og har efterhånden besøgt nogle af disse kvinder,men hende her er ligegodt den dårligste af dem alle.

Hun er så kold og maskinagtig,det var så tydeligt at det var bare noget der skulle overstås,for hendes vedkommende.

jeg kan godt li berøringer,men det eneste sted hun rørte mig,var på pikken,og da jeg spurgte om ikke hun ville røre mig sagde hun nej.

Kan absolut ikke anbefale hende,jeg følte mig til ulejlighed,og var også tæt på at gå før tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 5.9.2020 at 13:31:

Hej 

 

besøgte hende - hun er en sød pige, med bøjle på - lidt for stille En pige for mig, men har en rar personlighed, hun er ung og spændstig - men hun er ikke i samme form som på billederne, i min optik er hun tæt ved at være en lille prop - men er det dog ikke endnu!! 

Vi aftalte tid og hvad der kunne indgå, hun startede med at ligge og kigge op i loftet, dette gør ikke noget for mig - men med min trænet tunge, og den måde jeg rørte hende på, endte det med hun greb mig i nakken, og holdt mit hovede - hvor hun allerhelst ville have det - såååå  hun var hurtig med på legen, vi skiftede 3 gange stillinger, hvor jeg afsluttede i hende

hun giver ok blow - ja faktisk godt

Hun er ok med tid, hun afkorter ikke tiden... 

 

jeg kommer ikke igen, jeg er til unge pige - der er slank - og det sidste syntes jeg ikke hun er

link:https://annoncelight.dk/showad/268168

Hej. Hvordan er hun sådan at tale med hvis man har særlige ønsker som f.eks fetishes? Tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Sørensen skrev, for 3 timer siden:

Hej. Hvordan er hun sådan at tale med hvis man har særlige ønsker som f.eks fetishes? Tak for anmeldelsen.

Hej

hun talte fint engelsk, jeg tror bestemt du kan spørge om det du vil - om hun er med på det ved jeg ikke....

jeg kan se hun bruger helt andre billeder nu - jeg tvivler meget på om det er pigen på billedet - så har hun været i trænings lokalet siden 

besøg hende - og lad os høre om din oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg9000hot skrev, for 19 timer siden:

Hvad med brysterne, er de ligeså store irl? 

Som jeg skrev i min anmeldelse - vil jeg med andre ord sige det er ikke hende - nu bruger hun andre billeder end dem hun brugte dengang....

hvis det er hende der er på billederne nu - har hun taget en kolossal ændring 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...