Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Var analsex et 00’er fænomen?

Recommended Posts

Guest Rust in Peace

Rocco og Pierre Woodman gjorde det til det normale, og da jeg selv datede løs i 00’erne var det både spændende, frækt og forholdsvis normalt. Selv på første date... Jeg datede ligefrem en pige, der kun kunne komme, hvis hun blev anal stimuleret samtidig med at hun selv legede. 

Men jeg synes tiderne har ændret sig. Og selv blandt glædespiger er der langt blandt dem som nyder den i bagudgangen. Og endnu længere, hvis man går efter pigen med den lille smækre pariser. 

Har tiderne ændret sig og er de anale lege blevet umoderne? Eller var jeg bare mere heldig i mine unge dage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nope! Det er da forhåbentlig stadig populær, men kan godt følge dig. Det var ligesom det vildeste pis før i tiden. Så kom der alt det Tantra pis og husmor dominans da fifty shades of puke blev populær.

Jeg kan da mindes tilbage at flere af de piger jeg var sammen med mente den skulle en tur i nougatstjernen første gang vi havde sex, men det er nok en 15-20 år siden nu.

Ak ja det var tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Den fyr som tog min mødom i sin tid, tog også min anale mødom anden gang vi var sammen, så i vildt lang tid gik jeg bare og troede, at analsex var total standard... det var det så alligevel ikke helt :lol: men det var da vist også i 2006, så det giver måske meget god mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 5 timer siden:

Den fyr som tog min mødom i sin tid, tog også min anale mødom anden gang vi var sammen, så i vildt lang tid gik jeg bare og troede, at analsex var total standard... det var det så alligevel ikke helt :lol: men det var da vist også i 2006, så det giver måske meget god mening. 

Han gjorde da en god gerning og os andre en tjeneste :D for græsk med dig burde da bare være totalt standard ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Claesen skrev, for 17 timer siden:

Han gjorde da en god gerning og os andre en tjeneste :D for græsk med dig burde da bare være totalt standard ;)

Jeg må huske at takke ham fra jer hvis jeg ser ham igen engang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara

Tror det er rigtigt, at der er et stykke mellem GP’er der tilbyder (og nyder!!) det. 
Jeg har desværre oplevet mænd der troede, at det var bare lige på og hårdt. Det er totalt turn off. 
Men når det er én der har styr på opvarmning og smørelse - så er det fantastisk B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
smukke Sara skrev, den 6.9.2020 at 20:13:

Tror det er rigtigt, at der er et stykke mellem GP’er der tilbyder (og nyder!!) det. 
Jeg har desværre oplevet mænd der troede, at det var bare lige på og hårdt. Det er totalt turn off. 
Men når det er én der har styr på opvarmning og smørelse - så er det fantastisk B)

Det er vel ikke meget anderledes en vaginal penetrering? Her er det vel heller ikke så voldsomt behageligt, hvis ikke man er blevet tændt forinden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Rust in Peace skrev, for 1 time siden:

Det er vel ikke meget anderledes en vaginal penetrering? Her er det vel heller ikke så voldsomt behageligt, hvis ikke man er blevet tændt forinden?

Ja og nej. 

Hvis jeg bliver tændt, ligegyldigt om stimuleringen er fysisk eller mental, så er vaginal penetrering, som du siger, voldsomt behagelig, men ligegyldigt hvor mentalt stimuleret jeg bliver, så er anal penetrering aldrig behagelig uden lidt fysisk opvarmning og smørelse. Så smart er den indgang alligevel ikke designet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 17 timer siden:

Ja og nej. 

Hvis jeg bliver tændt, ligegyldigt om stimuleringen er fysisk eller mental, så er vaginal penetrering, som du siger, voldsomt behagelig, men ligegyldigt hvor mentalt stimuleret jeg bliver, så er anal penetrering aldrig behagelig uden lidt fysisk opvarmning og smørelse. Så smart er den indgang alligevel ikke designet ;)

Der er godt nok også en del hygge ved at varme numsen op da..........MUMS siger jeg bare.....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Sweetmand skrev, for 22 timer siden:

Der er godt nok også en del hygge ved at varme numsen op da..........MUMS siger jeg bare.....;-)

Haha! totalt mums! Den kan jeg være med på begge veje. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest smukke Sara
Nannas Hjørne skrev, den 12.9.2020 at 00:24:

Ja og nej. 

Hvis jeg bliver tændt, ligegyldigt om stimuleringen er fysisk eller mental, så er vaginal penetrering, som du siger, voldsomt behagelig, men ligegyldigt hvor mentalt stimuleret jeg bliver, så er anal penetrering aldrig behagelig uden lidt fysisk opvarmning og smørelse. Så smart er den indgang alligevel ikke designet ;)

Jeps! Godt formuleret! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

..ja. ærgeligt at der er lidt "berøringsangst"med at få "græsk til hende" på menuen. Især for de yngre GP'ere der, siger vandrørene, går glip af den ultimative nydelse..:ph34r:

Men det kræver vel den rette indførelse og forsigtighed, og at partnerne "kender hinanden" før der åbnes for den hellige del.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...