Kontant 343 Skrevet 4. September, 2020 Der var engang en GP på Amager, der sad blindfolded på knæ når man ankom. Hun tilbød kun blow og hun tilbød cim, men slugte ikke. Nogen der ved om hun stadig er aktiv, eller om andre har nogenlunde samme vare på hylden.... Ikke “Fruen” der har jeg været. Ej heller “den lille røde” Der har jeg også været. Pft -kontant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 580 Skrevet 5. September, 2020 Der er hende som kalder sig suttetoesen. Hun laver nærmest spot on det du efterspørger. Som regel i Vallensbæk. Har været der og super god oplevelse. Jeg kan ikke finde annoncen nu men hun har den som regel på annoncelight.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 5. September, 2020 tugwell skrev, for 30 minutter siden: Der er hende som kalder sig suttetoesen. Hun laver nærmest spot on det du efterspørger. Som regel i Vallensbæk. Har været der og super god oplevelse. Jeg kan ikke finde annoncen nu men hun har den som regel på annoncelight.dk Prøv her: https://annoncelight.dk/showad/295400 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg