Hop til indhold

Recommended Posts

Der har på det seneste været en del positive anmeldelser af Champagne i Hellerup, og da hun samtidigt har et attraktivt tilbud på 600kr for 30 minutters samvær med lidt af hvert, valgte jeg tidligere på ugen at lægge vejen forbi.

Booking gik nemt, og de sidste detaljer kom, da jeg havde parkeret på en sidevej tæt på stedet. Man står derfor ikke og blomstrer til offentligt skue, selvom stedet ligger ud til en befærdet vej.

Jeg syntes at kunne huske, at flere EG-brugere havde beskrevet hende som MEGET petit, og jeg ved ikke helt, om jeg havde forventet at møde en pige på størrelse med en smølf. Men da døren blev åbnet, så jeg en smuk, normal-thai-højde pige med dejligt langt sort hår (som på billederne), iklædt en kropsnær kjole, som fremhævede hendes flotte figur. Og med en imødekommende attitude med et lille smil og et strejf af lidt flirten i øjnene. Aldersmæssigt tror jeg, at vi er et pænt stykke fra de 30 år, som er anført i hendes annonce, men med det udseende spiller det ingen rolle for mig.

Jeg blev ledt ind i et pænt stort, og yderst stilfuldt indrettet værelse, som til min glæde havde et rimelig stort spejl ved hovedenden af sengen. Selve det faktum, at det er en seng og ikke en massagebriks indikerer meget godt, at det ikke er for massagens skyld, at folk kommer hertil.

Champagne spurgte så, om jeg ville have tilbudspakken til de 600kr eller “full service” til 800kr. I situationen kunne jeg ikke helt gennemskue, hvad forskellen var, og holdt derfor fast i det oprindeligt bestilte tilbud, men efterfølgende kan jeg se på annoncen, at de 200kr ekstra havde givet kys og superfransk oveni. En ganske ok opgradering, som jeg set i bakspejlet nok havde foretrukket.

Efter lidt rygafvaskning gik Champagne i gang med at massere ben og ryg. En stille og rolig optakt, hvor hendes evne til hurtigt at finde et par myoser antydede, at hun faktisk ikke er så tosset med massagen heller. Men der var jo også andet på tapetet, og hun gav derpå en rimelig grundig B2B. Dejligt at føle hendes velduftende, olierede krop gnide sig tæt, især i den sidste del, hvor hun også gnubbede hendes næsten glatbarberede køn mod min lænd, samtidigt med at hendes vejrtrækning blev en smule mere intens.

Herefter om på ryggen, på med kondomet og så tog hun pikken i munden. Hun gik i perioder så langt ned hun kunne, kiggede af og til op til øjenkontakt, og hele tiden med en meget aktiv tunge. Et rigtig dejligt blow, som sikkert er pænt i top i øko-versionen, vil jeg tro. Men selvom nydelsen var stor, så var lysten til at trænge ind i hende ligeledes vokset, og det ønske ville Champagne gerne imødekomme. Hun løsnede sit hår og gjorde klar til en ridetur, hvor hun bad om, at jeg skulle være forsigtig, men hun havde ikke mere end lige sænket sig langsomt ned over pikken, førend hun selv satte tempoet godt op. Vidunderligt at se hendes flagrende hår, spændte brystvorter og let lukkede øjne, mens hun red. Efter lidt tid spurgte hun (med et bedende blik, eller var det bare indbildning?), om jeg ville tage hende bagfra. Og mon ikke, hellere end gerne. At tage hende bagfra, så det var muligt i spejlet at se hendes lækre krop med den slanke talje og nyde hendes flotte lange hår, som undervejs blev kastet lidt fra side til side, samtidig med hendes dejlige indlevelse steg gradvist, var fantastisk, og vi satte tempoet op og endte med en stor tilfredsstillelse til mig.

Mens jeg kom i tøjet igen, småsnakkede vi lidt, og ingen tvivl hos mig om, at Champagne, udover at se brandgodt ud og være god i en seng, også er et rigtig sødt menneske. Et lille kys til farvel - eller måske snarere til “på gensyn”, for nydelsen ved at besøge hende var stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 minutter siden:

Er hun mindre er hun da nærmest dværg. 

Det er jeg ikke enig i. Tror snildt du kan finde thaipiger, som er mindre end Champagne, for så meget lavere end den gennemsnitlige thaipige er hun altså ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 29 minutter siden:

Det er jeg ikke enig i. Tror snildt du kan finde thaipiger, som er mindre end Champagne, for så meget lavere end den gennemsnitlige thaipige er hun altså ikke.

Har besøgt en del thaier, dog skal vi flere år tilbage og eneste jeg har besøgt der var mindre, er Nida. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor, åh hvorfor er det dog, at alle synes at få den gode oplevelse hos hende, som jeg troede kun mig forundt - når hun siger, jeg er number one….

 

Vil det sige hun også siger til alle andre at de er godt udstyret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 4.9.2020 at 09:27:

Der har på det seneste været en del positive anmeldelser af Champagne i Hellerup, og da hun samtidigt har et attraktivt tilbud på 600kr for 30 minutters samvær med lidt af hvert, valgte jeg tidligere på ugen at lægge vejen forbi......

Tak til dig @Den_glade_amatør for en god anmeldelse.

Jeg var selv forbi i dag og jeg må indrømme, at det var et dejlig "glas" Champagne jeg fik for sølle 600 kr.

Hold da nu kæft hun giver et godt blow og da jeg tag hende bagfra stødte hun selv hård imod så jeg kom helt i bund. Lækkert.

De varmeste anbefalinger herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 4.9.2020 at 18:47:

Vil det sige hun også siger til alle andre at de er godt udstyret?

Nææ til mig siger hun at jeg “strong” og det er ikke mine overarme hun hentyder til. Og at jeg kan noget ingen anden kan i sengen. Vi får nok hver især vores kompliment. Hun er dygtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den ‎04‎-‎09‎-‎2020 at 18:47:

Vil det sige hun også siger til alle andre at de er godt udstyret?

naturligvis gør hun det !!! tænk hvis hun sagde til en kunde "NEJJJ hvor er den cute" eller "sikke dog en lille pik du har" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 12 timer siden:

naturligvis gør hun det !!! tænk hvis hun sagde til en kunde "NEJJJ hvor er den cute" eller "sikke dog en lille pik du har" :D

Ovenstående kunne være ironi ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
AlfaN skrev, for 1 time siden:

Ovenstående kunne være ironi ;-)

Du er ikke let at narre. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr_T skrev, for 8 minutter siden:

På billede 8 ser det ud som nogle ret markante ar under brysterne - er der kommet silikone i?

Ja, det er der. Jeg tror dog, at “arret”, som ganske rigtigt virker ret markant på billede 8, mere skyldes en eller anden lyssætning eller billedredigering. Jeg synes ikke umiddelbart at huske nogen markante ar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det er der. Jeg tror dog, at “arret”, som ganske rigtigt virker ret markant på billede 8, mere skyldes en eller anden lyssætning eller billedredigering. Jeg synes ikke umiddelbart at huske nogen markante ar.

Prøv at se på billede 9 - brysterne stritter i hver sin retning og det venstre har en unaturlig rund kurve på ydersiden. Helt afgjort plastik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 15 minutter siden:

Det er ikke mig, du skal overbevise, @GamleGris, vi er enige. Det var den gode @Hr_T, som stillede spørgsmålet. ;-)

Jeg supplerede blot med, at selvom brysterne er hjulpet, så lagde jeg ikke mærke til et så synligt ar, som billede 8 indikerer.

Det var ikke ment som en uenighed - bare en kommentar til dit indlæg. Iøvrigt kan man også se at den, som har opereret ikke har formået at placere brystvorten i midten (eller naturligt) :blink:

Redigeret af GamleGris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 19 minutter siden:

et så synligt ar, som billede 8 indikerer.

Det er ikke et ar, det er en dårlig photoshopper som ikke har gjort en redigering færdig. Det ses tit i tilbudsaviser at der er underlige mørke linier, fordi photoshopperne er betalt pr foto og så sjusker man. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lod mig overtale af de fine anmeldelser til et besøg hos Champagne, og jeg kan godt forstå reaktionerne. Hun er meget fin og sød. Måske lige først lidt reserveret, men hun blødte ret godt op efterhånden. De meget hårdt pumpede bryster trak lidt ned for mig, selvom jeg godt vidste det inden, så det er selvfølgelig kun en bebrejdelse af mig selv. Udover det er hun virkelig lækker. Flot figur og faktisk meget smukke private dele, hvis man er sådan en, der synes de også kan være æstetisk dejlige (og velsmagende i øvrigt).

Jeg kommer dog ikke til at besøge hende igen. Dertil var kombinationen af de hårde bryster og reserveretheden lidt væk fra det jeg søger. Men jeg kunne ikke stå for prisen på en halv times FP for 600. Det måtte lige prøves. Normalt er jeg mere til massagen og så måske lidt bonus, hvis kemien er rigtigt god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...