Hop til indhold
slikken fyr

Maria i Rødovre nogen der har besøgt hende

Recommended Posts

Nå tog en tur derned, havde aftalt på forhånd og gentog mig selv flere gange megafransk med dt og gagging som hun reklamerer med intet problem, møder op og kommer ind ligner meget godt på billederne nok lidt retusch, lidt bumset men alderen passer nok, nå skillingerne skifter hænder og hun rækker ud efter kondom i posen, næææh svedske Mega er da uden, hmmm hun forstod og kunne ikke meget engelsk da hun er portogiser, efter en voldsom aftørring af den blåpandede, pga af coronavirus, viste ikke at pikken havde forbindelse med luftvejene men nok om det, blowjobbet var pivringe og jeg måtte forbarme mig over pigebarnet og hjælpe til for det var ringe. 

 

Ingen fentagelses Factor 

Redigeret af slikken fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for indsatsen. Kan du evt. fortælle mere om stedet og hendes fremtoning. Er nysgerrig på om hun fremstod lækkert klædt med makeup, eller om det mere var morgenhår/joggingtøj looket? På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...