Hop til indhold
Guest Moodie

Belladenise Vs Ellen

Recommended Posts

nickvan skrev, den 27.9.2020 at 00:04:

Nogen der har prøvet Ellen, hvor hun er passiv? Hun ser super sexet ud, men hun er nok for stor til mig, men gad godt at prøve hende, hvor jeg er den aktive

Det kan man godt få lov til. Dog ikke uhæmmet gennempuling. Hun kan godt få nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at Ellen er vendt tilbage til Danmark igen. Jeg ville dog lige vente med at møde hende. Corona er meget udbredt i Brasilien og hun er stort set lige ankommet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco

Bella er tilbage i Danmark.  Jeg overvejer meget og besøge hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco

Så fik jeg besøgt Bella i dag. Hold da op et udstyr hun har. Jeg må tilslutte mig hun er fantastisk . Jeg kom til hendes adresse blev lukket ind i døren mødte jeg skønheden. Vi kom ind i bolle rummet .

Jeg tog 1,5 time.  Hun satte sig over på mig og tvang mig til og sutte hendes store pik hun kørte lidt ned og sagde jeg skulle slikke hende i røven wow hun har en lækker røv jeg slikket det bedste jeg havde lært.

Hun var godt liderlig nu ville hun kneppe mig. Hun ville have mig bagfra. Hun presset sin store tykke pik ind først kneppet hun stille og roligt så satte hun tempoet op og kneppet mig hårdt

Hun gemmen kneppet mig i forskellige stillinger jeg har aldrig prøvet noget så godt til sidst trak hun sig ud og tvang mig til og sluge alt hendes sperm .

Må sige hun slår alt hvad jeg har prøvet af shemail.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Elindco skrev, for 18 minutter siden:

Så fik jeg besøgt Bella i dag. Hold da op et udstyr hun har. Jeg må tilslutte mig hun er fantastisk . Jeg kom til hendes adresse blev lukket ind i døren mødte jeg skønheden. Vi kom ind i bolle rummet .

Jeg tog 1,5 time.  Hun satte sig over på mig og tvang mig til og sutte hendes store pik hun kørte lidt ned og sagde jeg skulle slikke hende i røven wow hun har en lækker røv jeg slikket det bedste jeg havde lært.

Hun var godt liderlig nu ville hun kneppe mig. Hun ville have mig bagfra. Hun presset sin store tykke pik ind først kneppet hun stille og roligt så satte hun tempoet op og kneppet mig hårdt

Hun gemmen kneppet mig i forskellige stillinger jeg har aldrig prøvet noget så godt til sidst trak hun sig ud og tvang mig til og sluge alt hendes sperm .

Må sige hun slår alt hvad jeg har prøvet af shemail.

blev hun godt stiv ? prøvede du at bolle hende ? jeg er ikke passiv men har fokus på skønheden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco
kenderen skrev, for 4 timer siden:

blev hun godt stiv ? prøvede du at bolle hende ? jeg er ikke passiv men har fokus på skønheden :)

Ja hun bliver rigtigt  stiv .nej prøvet ikke og bolle hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 23 timer siden:

blev hun godt stiv ? prøvede du at bolle hende ? jeg er ikke passiv men har fokus på skønheden :)

Jeg tror kun hun topper, jeg ved ikke om man kan lave en speciel aftale med hende men har læst det et par gange i hendes annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...