Hop til indhold
Guest WhoKnowsWhat

Sara / Vejle / fik kr. 129,-

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Sara fra Vejle med to annoncer;

https://annoncelight.dk/showad/290471

https://annoncelight.dk/showad/288358

- og undertegnede havde næsten lavet én aftale fjorten dage i forvejen. Så fik jeg én SMS, hvor der stod, at hun manglede kr. 129,- for, at hendes abonnement blev lukket.

Så aftalte vi, at jeg skulle ha' noget den anden vej.

Dagen efter lavede hun én ny annonce - med mobil-nummeret, som dagen forinden var blevet truet lukket - uden, at jeg havde fået, hvad jeg skulle ifølge vores aftale.

Det er kun sølle kr. 129,-. Men man skal altså opføre sig ordentligt, og det gør "Sara" altså ikke.

Sara er kendt under følgende mobil numre;

91 11 53 73

50 52 53 00

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Sgu ikke særlig meget - men jeg synes, at annoncøren skal lære, at holde sin sti ren - om det så bare havde været kr. 1,-.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med andre ord gjorde du det, man ALDRIG skal gøre: Overføre/betale inden man står hos pigen.
Jeg fatter ikke, at folk ikke lærer det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Jeg ved, at jeg har dummet mig... Hvis man kan kalde det dét...

Men i fuskeren har stadig gang i butikken, og har fornyet hendes annonce i dag...

Fr. kr. 129,-...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Tja, jeg bli'r ved med, at komme ned info om hende, som har snydt mig for kr. 129,-.

Og så er det jo godt, at jeg har beviserne i orden.

Go' week-end.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 3 timer siden:

Tja, jeg bli'r ved med, at komme ned info om hende, som har snydt mig for kr. 129,-.

 

Så er spørgsmålet om 129kr virkelig er værd at blive mavesur over og vedligeholde sit dårlige humør.

Det er også et spørgsmål om man, for 129 kr, skal fylde andre menneskers nyhedsfeed med indholdsløse opslag? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Så er spørgsmålet om 129kr virkelig er værd at blive mavesur over og vedligeholde sit dårlige humør.

Det er også et spørgsmål om man, for 129 kr, skal fylde andre menneskers nyhedsfeed med indholdsløse opslag? 

Tja, opinion various...

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 3 minutter siden:

Tja, opinion various...

Det er opslag som dette der gør at jeg brændende ønsker man kunne sætte visse tråde på ignorer så de ikke moser sig frem i ens feed. 
@Administrator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Det er opslag som dette der gør at jeg brændende ønsker man kunne sætte visse tråde på ignorer så de ikke moser sig frem i ens feed. 
@Administrator

Jamen, det kan du skam også - det kræver bare, at du er i besiddelse af lidt Fingerspitzengefühl...

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, Lige nu:

Jamen, det kan du skam også - det kræver bare, at du er i besiddelse af lidt Fingerspitzengefühl...

Nej, man kan sætte en person på ignorer. I dette tilfælde ville det løse problemet, men jeg har bare ikke lyst til at blokere dig, kun tråden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Tænker andre er totalt ligeglade med om hun har snydt dig for 129,- kr. hvis de ønsker at kneppe tøsen så gør de det - og betaler ikke forud for noget. 

Betragt det som en gave du har givet hende, så hun har kunne fortsætte med at sutte sig til dagen og vejen. Ren godgørenhed skader ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Fr. kr. 129,- rykkede så ind med to opdateringer i morges.

Hvorfor er der mon én rubrik, som denne, når ingen læser den...

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 15 timer siden:

Fr. kr. 129,- rykkede så ind med to opdateringer i morges.

Hvorfor er der mon én rubrik, som denne, når ingen læser den...

Hvad forventer du der skal ske ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Gammelnisse skrev, for 2 timer siden:

Hvad forventer du der skal ske ???

Jeg forventer da, at få pengene tilbage.

Der er tilsyneladende - også blandt danske piger - gået sport i, at flå så mange penge som muligt ud af hænderne på os mænd - og ikke levere noget, eller lidt.

Ta' bare PernilleHot...

Og den kære fr. kr. 129,- har også idag fornyet sine to annoncer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
Gammelnisse skrev, for 10 timer siden:

Alle pigerne fornyer da deres annoncer dagligt - kan virkelig ikke se hvad der gør hendes annonce-opdateringer specielle ??

Alle pigerne fornyer ikke deres annoncer dagligt.

Men fr. kr. 129,- har såmænd også gjort det idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, hvor lang tid vil der gå, før du stopper med dit brok. Du betalte forud og fik som så mange andre en lang næse. 

At trunten fornyer sin annonce, er lidt ligegyldig information, synes du ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Endnu én uge er gået, hvor fr. kr.129,- ikke har sendt pengene retur, som hun fik for, at mobilselskabet ikke skulle lukke hendes mobil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...