Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt NeNa i dag.. Det startede som en rigtig god massage og der er ikke lagt skjul på, at der kan tilkøbes mere. Jeg bestilte kun en times oliemassage og det fik jeg, og så en god en.. Hun sørgede selvfølgelig for at strejfe min pik flere gange og fik mig godt tændt undervejs.. Jeg skulle være meget standighaftig hvis jeg ikke havde givet de 200 kr ekstra for at hun fik mig til at komme. Det var lettjente penge, da jeg allerede var tæt på.. Men dejligt var det og kan sagtens finde på, at vende tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man læser hendes annonce får man ellers det indtryk at der ikke kan købes mere: " sex du kan får elles sted men den rigtige gode massage du kan får hos mig ." Tilbød hun sex også?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hard1 skrev, den 31.8.2020 at 12:01:

Er der nogen der har besøgt Narre og Mena i Kolding. 

Jeg kan ikke sætte link op. 

 

Jeg har besøgt Narre .Bestilte en time full service , som startede med dårlig massage ... jeg spurgte hende om vi ikke bare skulle have sex,som hun gik med på .Hun var allerede nøgen med silikone patter som er knap så pæne ,men en god røv . Sexakten var lidt øv . Måske bedre hvis man lærer hende bedre at kende .Men smukt ansigt .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder2019 skrev, Lige nu:

Jeg har besøgt Narre .Bestilte en time full service , som startede med dårlig massage ... jeg spurgte hende om vi ikke bare skulle have sex,som hun gik med på .Hun var allerede nøgen med silikone patter som er knap så pæne ,men en god røv . Sexakten var lidt øv . Måske bedre hvis man lærer hende bedre at kende .Men smukt ansigt .

Kan anbefale pukke .Hun er i Låsbygade 47 st til venstre .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder2019 skrev, den 24.10.2020 at 13:22:

Kan anbefale pukke .Hun er i Låsbygade 47 st til venstre .

Er Pukke rejst?. 

Har der nogen været hos Darin i Kolding? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Mena -hun giver en ok massage -bad om ekstra hård -så hun brugte albuerne meget -ikke lige min smag. Sexdelen var også ok. men hun er nærmest flad -og jeg er et brystbarn -sååh... tjaah mellemfornøjede oplevelse;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr
Møffe skrev, for 7 timer siden:

Har været hos Mena -hun giver en ok massage -bad om ekstra hård -så hun brugte albuerne meget -ikke lige min smag. Sexdelen var også ok. men hun er nærmest flad -og jeg er et brystbarn -sååh... tjaah mellemfornøjede oplevelse;-)

hahahahaha ja det er rigtigt - der er ikke mere pat på hende end der er pik på en vandrotte :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stille fyr skrev, for 35 minutter siden:

hahahahaha ja det er rigtigt - der er ikke mere pat på hende end der er pik på en vandrotte :) 

Ja Meena, men MeNa har lidt større... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stille fyr
Hard1 skrev, for 2 timer siden:

Ja Meena, men MeNa har lidt større... 

Er MeNA et besøg værd ??  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 31.10.2020 at 09:05:

Har været hos Mena -hun giver en ok massage -bad om ekstra hård -så hun brugte albuerne meget -ikke lige min smag. Sexdelen var også ok. men hun er nærmest flad -og jeg er et brystbarn -sååh... tjaah mellemfornøjede oplevelse;-)

hun tilbyder da ik sex? Iflg hendes annonce
hvis du fik hvordan var det ? Kr?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meandyou skrev, for 47 minutter siden:

hun tilbyder da ik sex? Iflg hendes annonce
hvis du fik hvordan var det ? Kr?

-Som jeg skrev "ok."  -det er muligt det ej står i hendes annonce -men det er så ikke ensbetydende med de ikke tilbyder det, når man kommer -Det er et tilpas skummelt sted -til jeg slet ikke var i tvivl om -at de tilbyder lidt af hvert...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 4 timer siden:

-Som jeg skrev "ok."  -det er muligt det ej står i hendes annonce -men det er så ikke ensbetydende med de ikke tilbyder det, når man kommer -Det er et tilpas skummelt sted -til jeg slet ikke var i tvivl om -at de tilbyder lidt af hvert...;-)

Hmm indtil nu virker Mena meget tillukket hvad sex angår - kun hj og ok massage 

tror ik på sex m hende,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 4 minutter siden:

Man er altså selv skyld i, hvis man ikke synes, man får noget for pengene, når man går efter fisse hos en der hedder Narre ;)

Men ik hos Mena, hun virker tillukket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder2019 skrev, den 24.10.2020 at 13:22:

Kan anbefale pukke .Hun er i Låsbygade 47 st til venstre .

Jeg kan ikke rigtig finde nogen annoncer fra pukke 

Kan du hjælpe? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongen73

Har besøgt MeNa 

er du sindsyg et godt skrald fisse :)

massagen er dejligt - men sexen " er du helt tosset :)  

de 1500 er godt givet ud ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
kongen73 skrev, 1 time siden:

Har besøgt MeNa 

er du sindsyg et godt skrald fisse :)

massagen er dejligt - men sexen " er du helt tosset :)  

de 1500 er godt givet ud ..

Kunne du sige lidt mere om det 'gode skrald'?

Opdaterede links: MeNa og Narre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm interessant  m Mena

Hos mig vil hun ik rigtigt være m på sexen,,, grundet den størrelse mellem benene,,,,

 

er det korrekt “ nogle” thaipiger har lidt svært ved “oversize”?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongen73
Meandyou skrev, den 15.12.2020 at 10:22:

Hmm interessant  m Mena

Hos mig vil hun ik rigtigt være m på sexen,,, grundet den størrelse mellem benene,,,,

 

er det korrekt “ nogle” thaipiger har lidt svært ved “oversize”?

Syns nu altid de gør deres bedste .

Hvis jeg kan li pigen = god kemi kan alt stor set lade sig gøre .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...