Hop til indhold
denunge

Narre Thaimassage, Kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/300495

Billederne passer meget godt - pigen er nok 45-50år.

Stedet er en privat lejlighed, centralt beliggende i Kolding - skriver ikke mere omkring placeringen, da de heller ikke skriver det.

Får hurtigt en aftale i stand, på engelsk. En halv time for 300 eller en time for 500kr.

Kommer ind i en flot og ren lejlighed, og bliver tilbudt bad.

Inden jeg ligger mig på briksen, bliver der spurgt omkring massage eller mere - jeg valgte massage og så måtte vi se...

Hun gik i gang med massagen på fødder og ben, med lidt strejf mellem ballerne og lidt længere fremme. Der bliver ikke gjort yderligere, og massagen går videre på ryggen.

Efter nogle minutter kommer der vend-rundt. Massagen fortsætter på mave og ben, og på et tidspunkt kommer der spørgsmål omkring mere. Bliver tilbudt håndtrold til +300kr eller b2b til +500kr. Der blev ikke tilbudt mere. Valgte den store udgave, og hun smed tøjet. Et par ordentlig silikone kasser kommer til syne - altså store for en thai pige. Hun er en meget tynd pige, så de passede faktisk slet ikke til hende, da de var for store og for faste for hende, men mega stive vorter.

Hun smører lidt olie på, og går i gang med at gnubbe, mens hun står ved siden af i 20 sekunder. Nå, det var ikke nok til at jeg kom - pis, så måtte hun jo hoppe op på briksen, og prøve at gnubbe lidt med dem, mens hun var mellem mine ben. Nå, det var heller ikke nok til at jeg kom. Så blev det til 2-3 minutters grubben på benene, og lidt berøring af klokkeværket. Var ved at tænke på, om jeg selv skulle gribe kalorius og afslutte, da det her var ved at gå i stå - men så gik hun i gang med lidt rigtig b2b igen, liggende mellen mine ben, og så var det heldigvis ikke nødvendigt

Herefter tørrede hun af, og gik så i gang med benmassage igen. Og det tog hun sig rigtig god tid til - så overvejede hvor længe at det egenlig havde taget inden der var vend-on. Vi snakker nok 20 minutter vil jeg tro...

Nå, men massagen bliver afsluttet, mulighed for bad, og så ellers ud af døren.

Opsummering:

Plusser - meget rent og lyst sted. Flot lejlighed og fint badeværelse. Diskret indgang, og selvom den er centralt placeret i byen, er det ikke noget problem, da andre folk ikke ved om du kommer ud fra et normalt familiebesøg eller det du reelt har lavet. Der er heller ikke nogle blinkende skilte eller andre ledetråde. Dog er den murede brusekabine så lille, at der ikke er plads til de helt store armbevægelser - og da slet ikke to personer. Ikke at det blev udbudt, men bare for at give en ide omkring størrelsen.

Minusser - Massagen var hyggemassage, og på nær rygmassagen, hvor der blev brugt albuer, var det ikke noget der rigtig kunne løsne nogle knuder. Der var lidt knuder hist og pist, som hun kunne mærke, men ikke gjorde yderligere ved. B2B delen var en noget sløv omgang, og alt alt for kort, i forhold til nogle piger gnider og gnubber sig rundt i adskillige minutter, men ikke her.

Så er man til hyggemassage, og kan komme hurtigt, når der bliver rykket lidt i banditten, så kan det være et ok sted. Er man til timelange sessioner, og masser af pirring hele vejen til udløsning, er dette ikke stedet.

Gentagelsesfare - 50/50

 

Spørg hvis I vil vide mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...