Guest Max speed Skrevet 31. August, 2020 Kære alle https://annoncelight.dk/showad/298343 Nogle der har lyst til at dele deres erfaringer med ovenstående eller bare et lille tip Venligst Max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 269 Skrevet 31. August, 2020 Choko tøsen skulle der nok stå klikbart link Chokotøsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatbandit 31 Skrevet 31. August, 2020 Lurer lige med. Elsker chokolade. Særligt når det "smelter" i munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 31. August, 2020 Så op til 160 kg. er man ikke overvægtig i Chokotøsens terminilogi :-) JR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 31. August, 2020 Johnsonrocks skrev, for 43 minutter siden: Så op til 160 kg. er man ikke overvægtig i Chokotøsens terminilogi JR Terminologi* men ligegyldig rettelse på en ligegyldig kommentar på trådstarters spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsonrocks 293 Skrevet 31. August, 2020 Hedensted skrev, for 4 timer siden: Terminologi* men ligegyldig rettelse på en ligegyldig kommentar på trådstarters spørgsmål. Åhh nej...nu starter flueknepperne :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 31. August, 2020 Tenderness62 skrev, for 7 timer siden: Choko tøsen skulle der nok stå klikbart link Chokotøsen Øv, syntes ellers lige overskriften lød rigtig spændende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sød mads9000 0 Skrevet 31. August, 2020 Hej med jer Jeg har besøgt choko tøs i Støvring og også i Vejle da jeg skulle besøge min kære bror i Vejle og jeg kan bar sige at choko tøs er Mega sød kærligt og meget varme pige og ikke bar det så er hun hammer lækker med en flot små bryster og en lille lækker krop Hende skal I bar besøge Hun er alt det som der står i hendes annoncen:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystig1 53 Skrevet 31. August, 2020 Er det Sabrina som var i Aalborg/Nørresundby?Så skal hun besøges,er en lækker pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 60 Skrevet 1. September, 2020 hvordan er hendes blowjob uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sød mads9000 0 Skrevet 3. September, 2020 Choko tøs blowjob er super lækker det er hun skid god til Og hun er en lækker tøs Oveni lystigt1 det er dvs ikke Sabrina hvad er med Sabrina siden der er mange som Efterlyser jeg har besøget hende Over 10 gang i Nørresundby Ja Hun er sød og lækker ja man hvad er med Sabrina i er så vild med ??:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 3. September, 2020 Sød mads9000 skrev, for 52 minutter siden: Choko tøs blowjob er super lækker det er hun skid god til Og hun er en lækker tøs Oveni lystigt1 det er dvs ikke Sabrina hvad er med Sabrina siden der er mange som Efterlyser jeg har besøget hende Over 10 gang i Nørresundby Ja Hun er sød og lækker ja man hvad er med Sabrina i er så vild med ?? Hvis hun ikke er noget specielt, hvorfor har du så besøgt hende over 10 gange? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 23. Marts, 2021 henrik_klausen skrev, den 1/9/2020 at 13:53: hvordan er hendes blowjob uden I respekt for Chokotøswn frabeder sig anbefaler herinde vil jeg ikke skrive andet end: hun er en skide god tøsS Knus servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2793 Skrevet 29. Marts, 2021 Servciesboy skrev, den 24.3.2021 at 00:49: I respekt for Chokotøswn frabeder sig anbefaler herinde vil jeg ikke skrive andet end: hun er en skide god tøsS Knus servicesboy Tillykke. Dagens mærkeligste indlæg 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 29. Marts, 2021 Statham skrev, 1 time siden: Tillykke. Dagens mærkeligste indlæg Og lige over med den kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 31. Marts, 2021 Statham skrev, den 29/3/2021 at 20:26: Tillykke. Dagens mærkeligste indlæg Nu når Chokotøswn frabeder sig anmeldelser her, så Lader jeg være og siger kun ganske kort: hun er et besøg værd Knus servicesboy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 20. Oktober, 2021 Og nu er hun bare helt væk, jeg har hendes telefon nr men hun reagere ikke på hverken SMS, eller opkald, men håber hun halvdelen godt,magen til lækker sex skal man lede længe efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 241 Skrevet 20. Oktober, 2021 Nå øv, jeg var ellers på vej syd på i morgen, og håbede lige at jeg skulle have et stop i Vejle, da jeg så at tråden var aktiv igen. Ja man får sjældent at vide hvor de dejligste piger bliver af. Jeg håber det bedste for dem der bare er gået under radaren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg