Hop til indhold

Recommended Posts

Med baggrund i særdeles positive anmeldelser så jeg frem til at aflægge danske  DinaG et besøg i Esbjerg , forventningerne var store. Jeg mødte op på adressen og DinaG åbnede døren, en meget køn og imødekommende kvinde bød mig velkommen og viste mig ind i et større rum som var opdelt i flere mindre rum indrettet til GP aktiviteter, men kun DinaG og jeg var til stede. Jeg klædte mig af og tog en shower og vi gik igang med det vi havde aftalt. Det hele blev dog en  akavet og flad oplevelse. Jeg manglede indlevelse og varme fra DinaG, bevares der var en form for indlevelse , men jeg havde følelsen af at det hele var meget afmålt og beregnet, det blev aldrig til en stor GFE oplevelse. Vi var hele vejen rundt , 69, blowjob med kondom, i annoncen på Annoncelight skriver hun at det er uden kondom. Alt i alt en skuffende oplevelse . Jeg betalte trods alt 2000 kr. For en time. Jeg har haft langt bedre GP oplevelser for 1000 Kroner ikke mindst med baltiske kvinder.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

meget enig med cassanova - især mht baltiske og i det hele taget østeuropæiske piger - der er ofte langt bedre oplevelser end med de danske !

Del dette indlæg


Link til indlæg

har nu aldrig haft nogen problemer med dina g altid fået en god indlevelse og ligne 

så om jeg er den eneste der ikke kan nikke genkendende til din oplevelse 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
onemangangbang skrev, for 1 minut siden:

Har du et link? ;-) For gad da godt kneppe hende der dina G...høhø


https://annoncelight.dk/showad/189569

Men helt ærlig, hvor svært kan det også være lige selv at gå ind og søge hende frem? 
 

Men nu har jeg gjort det for dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Trist at læse hun formentlig er faldet lidt af på den. Hun var ellers rigtig fræk og indlevende da jeg mødte hende for nogle år siden. Der er måske gået lidt rutine i det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, den 31.8.2020 at 10:06:

@cassanova jeg havde den samme oplevelse som dig i forrige uge, der var ikke meget arbejdsglæde at spore i hendes væremåde.

Måske hun har brug for en pause.

Well, jeg glad for jeg ikke nået hende mandag i Hadsten. Det kan være naturlig slitage med årene - men hun er megaflot på billederne

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, den 30.8.2020 at 21:24:

Vi var hele vejen rundt , 69, blowjob med kondom, i annoncen på Annoncelight skriver hun at det er uden kondom. Alt i alt en skuffende oplevelse . Jeg betalte trods alt 2000 kr. For en time. Jeg har haft langt bedre GP oplevelser for 1000 Kroner ikke mindst med baltiske kvinder.

 

31hans07 skrev, den 31.8.2020 at 07:27:

meget enig med cassanova - især mht baltiske og i det hele taget østeuropæiske piger - der er ofte langt bedre oplevelser end med de danske !

Der har lige været en diskussion i et par andre tråde om at de dyre danske damer kontra billige østeuropæiske damer.

I bekræfter jo bare at pris og kvalitet ikke følges ad og udenlandske piger ofte er væsentlig bedre end selv kendte danske damer der endda har et rygte at pleje. Tak for en tydelig øjeåbner til køb-dansk folkene.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 9 timer siden:

Well, jeg glad for jeg ikke nået hende mandag i Hadsten. Det kan være naturlig slitage med årene - men hun er megaflot på billederne

Du har ganske ret billederne er rigtig gode, det satte ligesom barren for mine forventninger ret højt, dét og hendes gode anmeldelser.

Jeg vil ikke kalde hendes krop slidt, den har bare ændret sig lige som alle andres gør, men måske tiden er til at smide nogle nye ind og opdatere hendes tekst så det hele passer lidt bedre med virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 11 minutter siden:

Du har ganske ret billederne er rigtig gode, det satte ligesom barren for mine forventninger ret højt, dét og hendes gode anmeldelser.

Jeg vil ikke kalde hendes krop slidt, den har bare ændret sig lige som alle andres gør, men måske tiden er til at smide nogle nye ind og opdatere hendes tekst så det hele passer lidt bedre med virkeligheden.

Hun har de langlemmede kropsdele jeg godt kan lide. Virkelig mumsssssss. Og så er hun omkring de 40 hvilket er en perfekt alder for mig. Men hvis billederne slet ikke passer så ville jeg blive skuffet og må hellere undgå forsøget med at få en aftale.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rebellen
Lasselarseb skrev, for 1 minut siden:

Hun har langlemmede former jeg godt kan lide. Virkelig mumsssssss. Og så er hun omkring de 40 hvilket er en perfekt alder for mig. Men hvis billederne slet ikke passer så ville jeg blive skuffet og må hellere undgå forsøget med at få en aftale.

DinaG ser ganske godt ud ligesom på billederne ;)

Hun har store tunge bryster <3

Jeg har besøgt hende en gang !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 5 timer siden:

Hun har de langlemmede kropsdele jeg godt kan lide. Virkelig mumsssssss. Og så er hun omkring de 40 hvilket er en perfekt alder for mig. Men hvis billederne slet ikke passer så ville jeg blive skuffet og må hellere undgå forsøget med at få en aftale.

Jeg siger ikke at billederne ikke passer, og hun er stadig en smuk kvinde men når det er sagt så har brysterne mistet en del fylde så de står ikke så meget ud som de gør på billederne og iflg hendes tekst (som sikkert blev skrevet samtidig med billederne blev taget, eller før) så er fransk nu med kondom, fair nok men så skal hun skrive dét.

Dermed ikke sagt at hun ikke kan give dig dit livs oplevelse, for mit vedkommende blev mine forventninger ikke opfyldt og jeg vender ikke tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, den 30.8.2020 at 23:24:

Vi var hele vejen rundt , 69, blowjob med kondom, i annoncen på Annoncelight skriver hun at det er uden kondom. Alt i alt en skuffende oplevelse . Jeg betalte trods alt 2000 kr. For en time. Jeg har haft langt bedre GP oplevelser for 1000 Kroner ikke mindst med baltiske kvinder.

 

Bare en enkelt kommentar:

Jeg har til dags dato ikke oplevet, at fransk har været med kondom med mindre, det har været senere i forløbet for, at stive ham af. Tvært imod er kondom blevet taget af og et nyt sat på når det franske havde gjort sin virkning på erektionen. DinaG sluger ikke men mig sutter hun i hvert fald uden regnfrakke!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt DinaG mange gange, sidste gang for 4 uger siden. Hun er altid i topform, og jeg får en super service. Hilsen Sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej sejer og smokey! 

Jeg må have besøgt hende en dag  hvor hun ikke var i topform. Der var virkeligt ikke meget engagement og indlevelse- autopiloten var slået til. Det er for mig  ligemeget om et bj er med eller uden kondom , jeg har oplevet fantastiske bj med condom, hvis pigen præcis ved hvor og hvordan hun skal sutte og gnide pikken kan det være fantastisk.DinaG’ s bj var middelmådigt.  Der skal bare meldes stjerneklart ud i annoncen om det er med eller uden og så efterleve det oplyste, alt andet er uærligt. Jeg forventer en professionel attitude dvs. Engagement og indlevelse til en timeløn på 2000 kroner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...