Hop til indhold
Guest BM29

Apex Siam Thaimassage Frederiksberg

Recommended Posts

Guest BM29

Var forbi forleden dag fordi pengene var små, og fordi tilbudet faktisk lød okay

Tilbud en time to piger 500 kr . 

For det første havde jeg bestilt tid, og da jeg nåede frem så måtte jeg alligevel vente i cirka 25 minutter før jeg kunne komme til at tale med en pige på stedet ! 

Så skulle detaljerne så aftales , og afslutningen skulle "bare" være en lille håndtrold , men så var prisen 1200 kroner !!!!!!! 

Normalt giver jeg 300 kroner for for sådan en afslutning, og selv 2x300 giver i min verden ikke 1200 kroner, selvom det nok er tæt på . 

Jeg prøvede at forklare at der kun behøvede at være en af pigerne der foretog afslutningen, men det rykkede ikke ved prisen . 

Jeg synes det er falsk markedsføring og jeg sætter ihvertfald ikke mine ben der en anden gang . 

 

Hvis jeg så var blevet tilbudt en anden løsning ,feks massage bare med en pige   men det var ikke tilfældet, så jeg måtte søge videre  !!!!!!

http://www.apexsiam.dk/

 

 

J

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kejser Claudius

Det glæder mig, at du til sidst gik din vej. Så kan de lære det! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Det er altså for galt at kalde det falsk markedsføring.

Du får på forhånd en pris på en ydelse som du finder for høj, hvorefter du går igen.

Det har intet at gøre med falsk markedsføring.

Ud over at du med urette kalder prissætningen for falsk markedsføring, så er det da vildt billigt at du kan få massage af 2 piger i en time med afsluttende handjob for kun 1200 kr.

Så du har absolut ingen anledning til at klynke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

@BM29, en anden bruger skrev i sidste måned følgende til dig i en anden tråd:

”Det lader til at du er uheldig med dine besøg - alle steder”.

Det er heller ikke så længe siden du sidst hængte en pige ud for påstået svindel og humbug, efter at du selv var kommet alt for tidligt.

Mon ikke du skulle til at bruge dine sparepenge på andet end GP-besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kejser Claudius
Kim Nielsen skrev, 1 time siden:

Det er altså for galt at kalde det falsk markedsføring.

Du får på forhånd en pris på en ydelse som du finder for høj, hvorefter du går igen.

Det har intet at gøre med falsk markedsføring.

Ud over at du med urette kalder prissætningen for falsk markedsføring, så er det da vildt billigt at du kan få massage af 2 piger i en time med afsluttende handjob for kun 1200 kr.

Så du har absolut ingen anledning til at klynke.

Tilbuddet om massage af to piger i én time er helt klart et lokketilbud. Der skal mandlige kunder i butikken, som skal malkes på flere måder.

Hvis han var flabet, så skulle han bare have ladet sig massere af to piger i én time til 500 kr. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Det ville absolut ikke være flabet at acceptere tilbudet, det kunne han da bare have gjort.

Derimod er det uvederhæftigt at hænge nogen ud for påstået falsk markedsføring fordi man synes at deres (i øvrigt helt rimelige) priser er for høje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Det er vist ikke så sjældent at en pige forlanger mere for en ydelse end kunden er villig til at betale. Den eneste rimelige reaktion på dette er selvfølgelig at undlade at acceptere tilbudet.

Men derfra og så til at hænge pigen ud for påstået falsk markedsføring hvis pigen forlanger mere for en tillægs ydelse end kunden vil betale, det er at skyde totalt ved siden af skiven.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med @Kim Nielsen, tak for at sætte lidt nuancer på. Nu har jeg kun været på Apex Siam en enkelt gang, men at anklage dem for falsk markedsføring er helt skævt. Og ja, man kan sagtens få massagen af to piger til 500kr, hvilket klart er en attraktiv pris.

Det er selvfølgelig ikke i orden at skulle vente i 25 min, hvis tiden er aftalt i forvejen, men måske er irritationen smittet af på din attitude den dag, @BM29, hvilket måske er grunden til, at pigen har givet dig en “gå-væk-pris”, for selvfølgelig er 700kr i merpris for et håndjob isoleret set for meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...