Hop til indhold
kreebs

"Nemtøs nr 2" ?

Recommended Posts

Hej. :D

I mit forsøg på at finde min første gp, til at hjælpe med at udleve mine fantasier, vil høre om der en nogen af jer der kan hjælpe mig, efter flere års tøven. 

Som overskriften siger, søger jeg nemtøsen nr 2, her tænker jeg i forhold til udseende, alder og ydelser. 

Da det ikke er lykkes mig og få et aftale med nemtøsen og da hun desværre ikke længere er aktiv. 

Så søger jeg en som er til. 

Deepthroat, gerne lidt facefuck, rimming og hård såvel som blød sex? 

Gerne plus 40-45 år, store bryste, ingen åle slanke piger men gerne med lidt på sidebenene? 

Håber i har nogle gode bud :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
kreebs skrev, for 9 timer siden:

Kan kun sige hvad hun skrev i en pb? :)

Tror Nemtøs spiller lidt “ kostbar”. Hun er officielt ikke aktiv, hvis du spørger hende. Men fanger du hende på den rigtige dag, så er hun måske klar til fræk leg. 
 

Der er ikke så meget andet at gøre, end at du må prøve at skrive til hende, og håbe på du fanger hende en dag hun har lyst til pik. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ved ikke rigtigt hvad der er med hende der, men hun skal kommentere på alt og er altid så liderlig og klar får hun DST til og lyde som.. men syntes godt nok meget af det hun spiller op til eller vil arrangere aldrig bliver til noget.. og beviser er der intet af... men ja, man kun sige hun har nogen ordentlige balloner som alle vel ville prøve og rode med..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bødlen2020 skrev, for 37 minutter siden:

 Men syntes godt nok meget af det hun spiller op til eller vil arrangere aldrig bliver til noget.. og beviser er der intet af... 

Jeg  holder  skam  altid  mine  aftaler, men  at  mænd  springer  fra  deres  aftale,  således  et  arrangement  ikke  kan  gennemføres,  kan  aldrig  blive  min  skyld.  

Hvad  er  det  for  nogen  beviser  du  savner?

Hvis  mine  lyster  og  kommentarer  genere  dig,  kan  det  være  en  god  ide  at  blokere  mig,  således  du  slipper  for  at  læse  alle  mine  kommentarer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  holder  skam  altid  mine  aftaler, men  at  mænd  springer  fra  deres  aftale,  således  et  arrangement  ikke  kan  gennemføres,  kan  aldrig  blive  min  skyld.  

Hvad  er  det  for  nogen  beviser  du  savner?

Hvis  mine  lyster  og  kommentarer  genere  dig,  kan  det  være  en  god  ide  at  blokere  mig,  således  du  slipper  for  at  læse  alle  mine  kommentarer.

 

Der er ikke noget der genere mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Bødlen2020 skrev, for 3 minutter siden:

Der er ikke noget der genere mig.

Du  oprettede  dig  i mandags som  bruger herinde,  og  hentyder  til  at  jeg  er  useriøs, at  det  jeg  arrangere  ofte  ikke  bliver til  noget  samt  at  der  ikke  er  nogen  beviser. 

Kom  lige  ind  i  kampen,  og  lad  være  med  at  komme  med  hentydninger  til  at  jeg  ikke  er  til  at regne  med. 

Jeg  kommenterer  ikke  mere  i den  her  tråd,  vil  ikke  afspore  ts  efterlysning. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Bødlen2020 skrev, for 3 timer siden:

Ja ved ikke rigtigt hvad der er med hende der, men hun skal kommentere på alt og er altid så liderlig og klar får hun DST til og lyde som.. men syntes godt nok meget af det hun spiller op til eller vil arrangere aldrig bliver til noget.. og beviser er der intet af... men ja, man kun sige hun har nogen ordentlige balloner som alle vel ville prøve og rode med..

Var det dig med en tidligere brugerprofil der hed " HR Jantelov"? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Du  oprettede  dig  i mandags som  bruger herinde,  og  hentyder  til  at  jeg  er  useriøs, at  det  jeg  arrangere  ofte  ikke  bliver til  noget  samt  at  der  ikke  er  nogen  beviser. 

Kom  lige  ind  i  kampen,  og  lad  være  med  at  komme  med  hentydninger  til  at  jeg  ikke  er  til  at regne  med. 

Jeg  kommenterer  ikke  mere  i den  her  tråd,  vil  ikke  afspore  ts  efterlysning. 

 

Ja nu har jeg fulgt med på sidelinien noget tid, havde bare behov for at høre om du egentlig har et liv ud over og sidde her på eg og føre dig frem konstant?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...