Sweetmand 346 Skrevet 28. August, 2020 https://annoncelight.dk/showad/303052 Det er nemlig bare en tekst der er til at forstå, og bliver man lystig kan man jo bare tage kontakt......................................ELLER, nej det kan man sgu ikk. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 259 Skrevet 28. August, 2020 Bare rolig, hun har telepatiske evner, så hun kan selv se hvem der ønsker kontakt med hende ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kræsenmakker 5 Skrevet 31. August, 2020 Sweetmand skrev, den 28.8.2020 at 17:28: https://annoncelight.dk/showad/303052 Det er nemlig bare en tekst der er til at forstå, og bliver man lystig kan man jo bare tage kontakt......................................ELLER, nej det kan man sgu ikk. Har du besøgt hende? Så fortæl gerne lidt mere. Da jeg overvejer det samme, du er velkommen til at skrive i privat ogås 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 31. August, 2020 Kræsenmakker skrev, for 5 timer siden: Har du besøgt hende? Så fortæl gerne lidt mere. Da jeg overvejer det samme, du er velkommen til at skrive i privat ogås Hun er en meget eksklusiv pige der kun er de få forundt at besøge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 31. August, 2020 Kræsenmakker skrev, for 6 timer siden: Har du besøgt hende? Så fortæl gerne lidt mere. Da jeg overvejer det samme, du er velkommen til at skrive i privat ogås Nej det har jeg ikke. Lad mig sige det sådan, hun er det vi kalder " kontakt løs "..:-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kræsenmakker 5 Skrevet 2. September, 2020 22 cm and thick skrev, den 31.8.2020 at 14:42: Hun er en meget eksklusiv pige der kun er de få forundt at besøge... Så jeg formoder du har besøgt hende? beskriv ekslusiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 2. September, 2020 Kræsenmakker skrev, for 6 timer siden: Så jeg formoder du har besøgt hende? beskriv ekslusiv? Ehhh nej, det har jeg ikke. Tror ikke der er nogen der har besøgt hende. Hele denne tråd er skrevet med et glimt i øjet. Pointen er netop at INGEN har besøgt hende da der hverken er adresse, tlf-nummer, mail eller nogen som helst anden kontaktinformation på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 3. September, 2020 Måske hvis man skriver sit tlf nummer ì denne tråd. Så bliver man ringet op af hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 4. September, 2020 weber skrev, for 23 timer siden: Måske hvis man skriver sit tlf nummer ì denne tråd. Så bliver man ringet op af hende. Fortæller du lige hvordan det gik når du har gjort det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 797 Skrevet 4. September, 2020 22 cm and thick skrev, for 28 minutter siden: Fortæller du lige hvordan det gik når du har gjort det? Jeg har hemmeligt nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 4. September, 2020 weber skrev, Lige nu: Jeg har hemmeligt nummer. Ikke ret meget længere hvis du skriver det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 4. September, 2020 Hun mener vel at billederne taler for sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg