SnowmanDK 336 Skrevet 27. August, 2020 Det er ikke en helt rigtig anmeldelse. Mere en oplysning af ydelse/pris. https://sugardaters.com/da/profile/eqz42E7vZM 15 min 1000 20-30 min 1500 Ellers tak herfra..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 28. August, 2020 Haha ja , de er sgu blevet dygtige og tror at træerne vokser ind i himmelen , og at pengene hænger på selvsamme træer haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 28. August, 2020 SnowmanDK skrev, for 10 timer siden: Det er ikke en helt rigtig anmeldelse. Mere en oplysning af ydelse/pris. https://sugardaters.com/da/profile/eqz42E7vZM 15 min 1000 20-30 min 1500 Ellers tak herfra..... Skal man bo i Dragør, skal der jo lidt gryn til ....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 29. August, 2020 Minder ærlig talt mest om udhængning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kbhvest Skrevet 29. August, 2020 (edited) det er da ok gav 3000 , men intet stopur, nok over 2 timer med snak til de sidste to jeg har mødt og vi har sat prisen ned til næste gang er du ikke bare en sur fedterøv ??+ Redigeret 29. August, 2020 af kbhvest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kbhvest Skrevet 29. August, 2020 (edited) pdrhan skrev, for 20 timer siden: Haha ja , de er sgu blevet dygtige og tror at træerne vokser ind i himmelen , og at pengene hænger på selvsamme træer haha jeg har givet 4000 for to timer til en, det var hver en øre værd . så ved ikke hvad de tror, men måske hvad de oplever er anderledes end hvad du oplever men nogle kører fiat og nogle ford sådan er det jo Redigeret 29. August, 2020 af kbhvest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kbhvest Skrevet 29. August, 2020 (edited) Capitan skrev, for 6 timer siden: Minder ærlig talt mest om udhængning. ja der er ingen ,overhovedet, anmeldelse i det, men de er sure sagde ræven jo som bekendt , og hvad man ikke kan få må svines til Redigeret 29. August, 2020 af kbhvest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 29. August, 2020 kbhvest skrev, for 18 timer siden: men nogle kører fiat og nogle ford sådan er det jo Jeg har lige ondt af begge to... Velkommen tilbage, længe siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 30. August, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 11 timer siden: Jeg har lige ondt af begge to... Velkommen tilbage, længe siden Hahaha, ja jeg har været været offline i ca. 1 år, men tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 30. August, 2020 kbhvest skrev, den 29.8.2020 at 05:33: det er da ok gav 3000 , men intet stopur, nok over 2 timer med snak til de sidste to jeg har mødt og vi har sat prisen ned til næste gang er du ikke bare en sur fedterøv ??+ Nej, det er jeg ikke. jeg er bare ikke til tidsbegrænsning. Jeg har også selv givet 2500+ for en del timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kbhvest Skrevet 30. August, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 21 timer siden: Jeg har lige ondt af begge to... Velkommen tilbage, længe siden ja nogle foretrækker jo offentlig transport osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 30. August, 2020 kbhvest skrev, for 18 minutter siden: ja nogle foretrækker jo offentlig transport osv Måske i Kokkedal - men sgu ikke i Risskov 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kbhvest Skrevet 31. August, 2020 (edited) EksilKøbenhavner skrev, for 5 timer siden: Måske i Kokkedal - men sgu ikke i Risskov skal jeg ikke kunne udtale mig om bor ikke i kokkedal ? men har arbejdet i risskov, der cyklede jeg til sanatoriet . Redigeret 31. August, 2020 af kbhvest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg