Hop til indhold
Guest Pophair

ESBJERG C privat diskret - ægte Dansk ung kvinde tilbyder fræk sex

Recommended Posts

Mont6700 skrev, 1 time siden:

Helt ærlig hun ved ikke hvem der er hvem. Og jeg nægter at tro at 99% af alle hende kunder har behandlet hende dårligt. Men det er jo det eneste kort hun har på hånden. Der er helt sikkert ingen der har hverken revet eller skubbet med hende med den vægt hun har Ha ha ha ha Og ud fra alle disse kommentar er det nok ikke alle andre det er galt med men HENDE !!!!!  
En som hende kan ikke være glædespige. Hun vil komme ind i kategorien klam luder. Og det er ene og alene din opførsel. Og det er heldigvis kun få piger i den skuffe. 

Håber virkelig admin ser dine indlæg. Du er lige grov nok i munden nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mont6700 skrev, 1 time siden:

Helt ærlig hun ved ikke hvem der er hvem. Og jeg nægter at tro at 99% af alle hende kunder har behandlet hende dårligt. Men det er jo det eneste kort hun har på hånden. Der er helt sikkert ingen der har hverken revet eller skubbet med hende med den vægt hun har Ha ha ha ha Og ud fra alle disse kommentar er det nok ikke alle andre det er galt med men HENDE !!!!!  
En som hende kan ikke være glædespige. Hun vil komme ind i kategorien klam luder. Og det er ene og alene din opførsel. Og det er heldigvis kun få piger i den skuffe. 

Du er sjovt nok den eneste der har sat dit præg på dit besøg ved mig , alle andre har behandlet mig godt og værdigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor i har jeg opført mig dårligt ? Jeg har ikke skrevet grimt om dig ? Det er jo kun dig der så nu har kaldt mig klam luder osv. det er ikke i orden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mont6700
MissC skrev, for 11 minutter siden:

Du er sjovt nok den eneste der har sat dit præg på dit besøg ved mig , alle andre har behandlet mig godt og værdigt. 

Ha ha ha ha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mont6700
MissC skrev, for 10 minutter siden:

Hvor i har jeg opført mig dårligt ? Jeg har ikke skrevet grimt om dig ? Det er jo kun dig der så nu har kaldt mig klam luder osv. det er ikke i orden. 

Er du helt væk ??? Sjovt nok er jeg bestemt ikke den eneste med det indtryk. Har du da slet ikke læst alle de andre kommentar ??? Håber din næste kunde er fra told og skat. Tag dig sammen og find noget andet af få din tid til at gå med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mont6700 skrev, for 4 minutter siden:

Er du helt væk ??? Sjovt nok er jeg bestemt ikke den eneste med det indtryk. Har du da slet ikke læst alle de andre kommentar ??? Håber din næste kunde er fra told og skat. Tag dig sammen og find noget andet af få din tid til at gå med.

Jamen i lige måde. Du bruger jo også din tid på at skrive grimt om mig. 

lad dem endelig komme, jeg har heldigvis CVR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 42 minutter siden:

Sådan taler vi ikke til/om pigerne herinde, det er i orden at skrive hvorfor man er utilfreds med et besøg men det skal gøres i en ordentlig tone, @Mont6700 deltager ikke i tråden mere og får en hilsen fra ledelsen

Mange tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har haft samme oplevelse, alt var fint lige indtil pengene havde skiftet hænder, så måtte jeg ikke røre hende,allerede efter ca 10 min begyndte hun at blive ved med at spørge om jeg ikke snart var færdig, meget dårligt oplevelse kommer helt sikkert ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mm6700 skrev, for 7 timer siden:

jeg har haft samme oplevelse, alt var fint lige indtil pengene havde skiftet hænder, så måtte jeg ikke røre hende,allerede efter ca 10 min begyndte hun at blive ved med at spørge om jeg ikke snart var færdig, meget dårligt oplevelse kommer helt sikkert ikke igen.

Hvorfor så ikke sige det istedet for at sige det var dejlig behandling ? Alle mænd må gerne røre ved mig , nyder det. Men hvis man bare er stille og nærmest ikke vil kigge på mig så er det svært at skabe den frække kemi 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissC skrev, for 20 timer siden:

Hvorfor så ikke sige det istedet for at sige det var dejlig behandling ? Alle mænd må gerne røre ved mig , nyder det. Men hvis man bare er stille og nærmest ikke vil kigge på mig så er det svært at skabe den frække kemi 

har aldrig sagt det var dejlig, ved ikke hvor du har det fra? men når du nu"kan" huske mig kan så så ikke sige hvornår jeg var der? for syntes det virker meget mærkeligt  du kan huske hver og en der har besøgt dig? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...