Den1broder 3 Skrevet 27. August, 2020 Hej brødre Jeg skal til at prøve min første trekant i næste uge på et bordel. Jeg er i tvivl om jeg skal vælge en halv time, så jeg har råd til en session mere en anden gang. Eller om jeg skal prøve en time ad, på trods af jeg måske ikke kan holde den kørende og må stoppe halvvejs. Nogle der nogen erfaringer med trekanter? Jeg er bange for jeg bliver nervøs, når der er 2 smukke piger og jeg så er i undertal En anden ting er, jeg er nysgerrig på hvordan i forbereder jer på et møde? Har nogle ritualer? Fx ingen onani tre dage før eller tager en hurtig spiller inden, så man kan holde længere tid? Dette er mit første indlæg herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 27. August, 2020 Den1broder skrev, for 4 minutter siden: Hej brødre Jeg skal til at prøve min første trekant i næste uge på et bordel. Jeg er i tvivl om jeg skal vælge en halv time, så jeg har råd til en session mere en anden gang. Eller om jeg skal prøve en time ad, på trods af jeg måske ikke kan holde den kørende og må stoppe halvvejs. Nogle der nogen erfaringer med trekanter? Jeg er bange for jeg bliver nervøs, når der er 2 smukke piger og jeg så er i undertal En anden ting er, jeg er nysgerrig på hvordan i forbereder jer på et møde? Har nogle ritualer? Fx ingen onani tre dage før eller tager en hurtig spiller inden, så man kan holde længere tid? Dette er mit første indlæg herinde. Jeg har hvad jeg kan, ved at tilfredsstille en pige af gangen haha, men good luck to you. angående det med at holde den kørende, så kan det måske være individuelt, men hvis jeg er afholdende et stykke tid inden altså og ingen masturbation, så kommer jeg måske tidligt ja, men kan så også igen snart 2 gang. Virker bedst for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5553 Skrevet 27. August, 2020 Velkommen hertil, @Den1broder. Andre er måske mere virile, men uanset om der er en eller to piger, har man i min optik svært ved at nå to udløsninger på 30 minutter, hvis der også skal bare et minimum af kæl og nydelse ind over. Så i dit sted ville jeg nok vælge 30 minutter og være tilfreds med et enkelt skud. Alternativet kunne være 60 minutter med massage inkluderet, men det er nok mere et thai-setup og ikke en bordelløsning. God fornøjelse! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 27. August, 2020 Jeg valgte selv en time den første gang med en trekant - gentog iøvrigt min session med de samme 2 piger en 14 dages tid efter - dog kun en halv time 2. gang. Samlede appetit et par dage før - der var dog kun jackpot 1 gang på den første tur, men da pigerne også var sammen var der jo noget kønt at kigge på Og startede i øvrigt min session med at fortælle lidt om mig selv og smalltalke. Det blev en super hyggelig tur og de 2 trekanter med pigerne hører stadig til mine bedste oplevelser overhovedet. Du kan godt begynde at glæde dig ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gymnasielæreren 3 Skrevet 27. August, 2020 Må jeg spørge hvor i Århus det kan lade sig gøre? Er selv i Århus i morgen nemlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg