Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen gange er det altså utroligt, hvad man må finde sig i…

Men first things first.

Det skete i de dage i de første to første uger i april i det herrens år 2013, at der på massageklinikken SexyClub i Gladsaxe blev afholdt en konkurrence, hvori man kunne være så heldig at vinde en præmie bestående i en halv times besøg hos en pige helt efter eget valg, som man helt selv måtte vælge.

Og for at få et lod i konkurrencen, skulle man blot besøge en pige i løbet af de første to uger i april.

Resultatet ville foreligge den 16. april efter, at de to første uger var gået.

Da jeg så nyheden på internettet, tænkte jeg, at det måtte jeg da prøve. Ganske vist har jeg aldrig prøvet at vinde hverken i lotto eller tips – men én gang måtte jo være den første – og hvem, der ikke vover, vinder da slet ingen ting.

Så jeg pudsede mine laksko og begav mig af sted.

(rolig nu – det er en anmeldelse, så læs trygt videre)

Blandt pigerne i pigeindexet valgte jeg Sofie, som har nogle virkelig flotte billeder på hjemmesiden:

http://www.sexyclub.dk/girls/sofie/index.html

Besøget hos Sofie forløb planmæssigt: op ad jerntrappen, step aside for døråbning og ind i SexyClub’s hyggelige lokaler, hvor jeg blev ført frem og forført af Sofie, som jeg kommer til den nærmere beskrivelse af lidt længere nede i texten.

Ved besøgets afslutning fik jeg udleveret et lod, og jeg lovede Sofie, at hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ville jeg vælge hende som min præmie – hun var nemlig ganske sød, og jeg ville gerne se hende igen.

Ned ad trappen – hjem og vente.

Vente… vente…

Endelig oprandt den 16. april, og jeg nærmest flåede internettet op for at se, om jeg havde vundet.

Jeg havde vundet!

Af sted… af sted…

Efter forgæves at have forsøgt at få en tid hos Sofie igen påfølgende tirsdag, og også efter yderligere eventyr beskrevet andet steds, kom jeg endelig i mål med min præmie tirsdag den 30. april og genså skønheden efter at have afleveret mit vinderlod med tallet 80 til telefondamen mod bekræftelse på, at den næste halve time med Sofie var fuldstændig helt og aldeles gratis.

Med drivvådt hår efter badet trådte Sofie ind til mig for anden gang i løbet af forholdsvis kort tid og vandt yderligere ved nærmere bekendtskab.

På trods af sit våde hår havde Sofie lige nået at iføre sig et stykke lingerie af lettere gennemsigtig natur med bindebånd, som jeg lynhurtigt kunne løsne og afdække det, som alligevel dårligt kunne skjules – Sofie’s vidunderligt velskabte krop, som hun derefter sanseligt pressede ind mod min.

”Er det en pistol, du har i lommen – eller er du bare glad for at se mig?” spurgte hun.

Hvorefter hun langsomt begyndte at knappe mine skjorteknapper op én for én…

Snart havde jeg fået adamkostymet på, og Sofie smed stiletterne over i det ene hjørne og entrede boreplatformen med usvigelig vished om, at det var dér, jeg ønskede hende hen.

Sofie lever fuldt ud op til beskrivelsen på hjemmesiden. Hun er præcis lige så flot og velskabt i virkeligheden som på billederne og er derudover som lovet i teksten fuldstændig fri for distraherende tatoveringer.

Sød af væsen og meget stille smyger hun sig ind til én, og på trods af sit stille og rolige væsen gemmer hun på en sanselighed og indlevelsesevne, som kommer til udryk, når man giver sig tid til fordybelse og synker helt ind i hende…

Og anden gang er ikke den svære to’er, men en gensynets glæde, hvor yderligere fordybelse medfører, at den stille Sofie begynder at snakke, og man lærer hende bedre at kende.

Og fortroligt betroede hun mig den dag, at jeg lige netop befandt mig i den kategori, hun fortrinsvis foretrækker at servicere: gentlemen over 35. :D

Sofie er smuk og meget velskabt. Når hendes slanke, fine hænder glider kærtegnende hen over éns krop, medens man til gengæld kærtegner hendes naturlige bryster og med en velplaceret hånd på hendes velskabte røv holder hende tæt ind til sig, går alt op i en højere enhed – snart må man overgive sig til overmagten og den eksploderende kraft.

Forløst og udtømt vaklede jeg mod døren og lovede snart at komme igen.

Og nu tilbage til starten på dette indlæg om, hvad man må finde sig i:

Da jeg dagen efter tændte min computer for at skrive en anmeldelse om min vidunderlige vinderoplevelse og lige forinden kort surfede nettet for dette og hint, måtte jeg konstatere, at der på et konkurrerende site den samme dags morgens formiddag var én, der under handlet ”Pigeglad” havde skrevet et indlæg, hvor han påstod, at det var ham, der var vinderen af konkurrencen i Gladsaxe, og at han allerede havde indløst vinderloddet hos Sofie’s kollega Nova sammesteds!!!

Og der var allerede indløbet lykønskninger med præmien fra andre på sitet.

”What???” Var min første reaktion.

Nu kunne jeg jo ikke skrive, at jeg var vinderen, uden at sætte min troværdighed over styr!!! :(

Hmm…

Nu vil jeg jo ikke uden videre afsløre, hvilket konkurrerende site, det drejer sig om – blot give et hint: Navnet begynder med ”V” og ender på ”enuslogen”.

Så kan I jo se, om I kan gætte det.

Efter at have vurderet lidt frem og tilbage i et par dage, har jeg dog besluttet at fortælle historien alligevel, idet det jo ikke drejer sig om hverken statshemmeligheder eller en alvorlig forseelse – blot kan jeg ikke helt se, hvordan en sådan ”impostor” kan have glæde ved at bilde folk ind, at han er vinder af en konkurrence, som han under ingen omstændigheder kan have vundet. :?

Men ham om det.

Over and out.

ærbødigst, Spider (the true winner)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super anmeldelse af en vist dejlig pige og et fint koncept.

Spider, har du overvejet, om I måske begge taler sandt, og om konkurrencen måske slet ikke er en konkurrence, men smart markedsføring?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det synes jeg ikke er særlig sandsynligt.

Der ville være al for stor risiko for, at sådan et stunt hurtigt ville blive afsløret i diverse anmeldelser - hvilket du jo allerede kan se.

Hvis jeg skulle komme med et gæt på en forklaring, ville jeg snarere gætte på, at Pigeglad måske har til hensigt at promovere Nova - der er allerede én ihærdig promovator af hende på det konkurrerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelse af super søde Sofie (hvis hun skulle have en navnekonkurrence, ville jeg forslå Sofie Sweet). Jeg kan kun bekræfte, at hun absolut er et besøg værd ;)

Hvis jeg skulle komme med et gæt på en forklaring, ville jeg snarere gætte på, at Pigeglad måske har til hensigt at promovere Nova - der er allerede én ihærdig promovator af hende på det konkurrerende.

Er det ikke en anelse konspiratorisk?!?

Det kunne jo være, at SexyClub har valg flere vindere?? Selvom de har uddelt mange lodder i deres konkurrence, så er der nok ikke så mange deltagere/gæster, som kommer tilbage for at undersøge om de har vundet. Så det kunne jo være, at de har valgt de 2-3 første gæster der kom tilbage for at undersøge om de havde vundet...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan oplyse om, at der kun var én vinder af vores konkurrence, og det var den herre, der besøgte Sofie i tirsdags. Han var i hvert fald den eneste, som kunne fremvise et lod med nummer 80 på. ;) Og tillykke med det i øvrigt. :)

Man behøvede skam slet ikke at komme tilbage, for at checke, om man havde vundet. Vinderen blev offentliggjort på hjemmesiden. :)

Men vi holder nok snart en konkurrence mere, og så må man på'en igen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tillykke til spider med den fine Premie

Og rigtigt fin andmeldse af Sofie ,man bliver næsten fristet til et besøge ;)

Men lidt mærkeligt at pigeglad siger at han har vundet det er dårlige stile at snyde :shock:

Mvh bager

Del dette indlæg

Link til indlæg

God anmeldelse. Sofie har været i mit to do liste længe, men hendes vagtplan har ikke passet til mig endnu.

Sidst jeg prøvede en købepige var Nova hos sexyclub under den nævnte konkurrence. Jeg havde set der var en konkurrence. Men efter jeg havde været hos Nova og var nået hjem måtte jeg konstatere at jeg ikke havde fået mit lod! Hvad fa'en hvorfor huskede jeg ikke det mens jeg var der. Der blev jeg sgu' skuffet. Og jeg kontaktede aldrig Sexyclub fordi det højt sandsynlig ville være påstand mod påstand...Er jeg mon den eneste kunde som har oplevet at der blev "glemt" et lod under konkurrencen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså den krop der.... Sofies... krop.... mmmm... er det ikke.... den er da...?

Usædvanlig.... lækker? Sådan lidt til at bide forsigtigt i? Den numse? Er den ikke.... nærmest perfekt?

Og de bryster? mmmm lige til at .... mums! (er de ægte? - spurgte han forsigtigt)

Jeg skal da.... kigge lidt i vagtplanen... tror jeg nok...wow

:oops: :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og de bryster? mmmm lige til at .... mums! (er de ægte? - spurgte han forsigtigt)

Nej, men de virker forbavsende dejlige alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...