Hop til indhold
cassanova

2 forskellige sites men samme kvinde!

Recommended Posts

For en måneds tid siden besøgte jeg kvinden bag sitet “ Malaysiaskønhed” på Annoncelight I Esbjerg . Kvinden så rimeligt godt ud og sex var også udmærket.2 uger efter vil jeg besøge “ Natasha”  hun så bragende godt ud ifølge billederne på sitet på Annoncelight. Jeg mødte op på aftalte adresse og døren blev åbnet og til min store forbløffelse var det kvinden jeg havde besøgt 2 uger tidligere “ Malaysiaskønhed” der åbnede døren, WHAAAT! Dvs. Samme kvinde havde oprettet 2 forskellige sites med forskellige billeder på Annoncelight. Skuffet og vred vendte jeg om og gik min vej. Men hun var sgu egentlig dejlig nok “ Malaysiaskønhed” som hun stod der i smagfuld lingeri og skønne , skønne bryster , kunne sgu godt lige have kneppet hende igen , men nej fa... nej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Det er der desværre ikke noget nyt i, og det er træls, at tro man skal møde en ny pige, og så er det en genganger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
cassanova skrev, for 12 minutter siden:

For en måneds tid siden besøgte jeg kvinden bag sitet “ Malaysiaskønhed” på Annoncelight I Esbjerg . Kvinden så rimeligt godt ud og sex var også udmærket.2 uger efter vil jeg besøge “ Natasha”  hun så bragende godt ud ifølge billederne på sitet på Annoncelight. Jeg mødte op på aftalte adresse og døren blev åbnet og til min store forbløffelse var det kvinden jeg havde besøgt 2 uger tidligere “ Malaysiaskønhed” der åbnede døren, WHAAAT! Dvs. Samme kvinde havde oprettet 2 forskellige sites med forskellige billeder på Annoncelight. Skuffet og vred vendte jeg om og gik min vej. Men hun var sgu egentlig dejlig nok “ Malaysiaskønhed” som hun stod der i smagfuld lingeri og skønne , skønne bryster , kunne sgu godt lige have kneppet hende igen , men nej fa... nej. 

Tror faktisk det er meget mere almindeligt at have flere annoncer end man lige skulle tro.

Kunne godt tænke mig at spørge hvad det er der er så skuffende ved det ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Tror faktisk det er meget mere almindeligt at have flere annoncer end man lige skulle tro.

Der er billeder i annoncerne af to forskellige kvinder , det er falsk markedsføring. Hvis der ingen billeder havde været havde det måske været ok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
cassanova skrev, for 1 minut siden:

Der er billeder i annoncerne af to forskellige kvinder , det er falsk markedsføring. Hvis der ingen billeder havde været havde det måske været ok. 

nå ok - var ikke klar over at det var fotos af en helt anden kvinde hun havde reklameret med. For når du skriver " forskellige billeder" kunne det tolkes som at det var forskellige billeder af samme kvinde . Altså at hun brugte forskellige billeder af sig selv på to annoncer. 

Men hvis det er af en helt anden kvinde - ja så har du ret i at det er falsk markedsføring

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 8 minutter siden:

nå ok - var ikke klar over at det var fotos af en helt anden kvinde hun havde reklameret med. For når du skriver " forskellige billeder" kunne det tolkes som at det var forskellige billeder af samme kvinde . Altså at hun brugte forskellige billeder af sig selv på to annoncer. 

Men hvis det er af en helt anden kvinde - ja så har du ret i at det er falsk markedsføring

Ja, burde være formuleret anderledes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, 1 time siden:

For en måneds tid siden besøgte jeg kvinden bag sitet “ Malaysiaskønhed” på Annoncelight I Esbjerg . Kvinden så rimeligt godt ud og sex var også udmærket.2 uger efter vil jeg besøge “ Natasha”  hun så bragende godt ud ifølge billederne på sitet på Annoncelight. Jeg mødte op på aftalte adresse

Dvs. samme adresse?

Hvis det var en anden adresse, kunne man måske forstå det, da nogen piger arbejder under et navn et sted og et andet navn et andet sted - måske noget med skattevæsenet - eller bare for at kunne skrive: "nystartet" ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Man skulle måske lige have hørt på hendes forklaring hvis hun havde nogen - kunne jo være hun bare af en eller anden grund var en slags afløser for hende som var på billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 20 minutter siden:

Dvs. samme adresse?

Hvis det var en anden adresse, kunne man måske forstå det, da nogen piger arbejder under et navn et sted og et andet navn et andet sted - måske noget med skattevæsenet - eller bare for at kunne skrive: "nystartet" ;-)

Hej Jernsvinet

to forskellige adresser og billeder af to forskellige piger. Der var ingen billeder der lignede hende. Men det var faktisk udmærket sex, men det har ikke noget med sagen at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 1 time siden:

Tillader mig lige at kommentere om dette også. Mange herinde kan godt lide at møde forskellige piger, men andre gange også en man kender i forvejen. 

Er jeg så i humør til at møde en helt ny pige og synes det er vildt spændende og det giver et sug i maven dagen igennem og gå og vente i spænding, hvordan ser hun mon ud og hvordan mon det bliver, at være sammen med hende osv. Så er det sgu tamt at møde op og finde ud af, at det er den samme som i sidste uge bare med nye billeder, nyt navn og et nyt sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 1 time siden:

Men det var faktisk udmærket sex,

Hun må jo have troet at det måske ikke var så godt alligevel, siden du vendte om i døren ;-)

Men hvorfor nogen piger tror de kan tjene flere penge ved at skifte navn hele tiden, fremfor at skabe sig et navn med gode anbefalinger og leve af kunder, der kommer igen og igen - det er mig en gåde?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...